Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel johVooral omdat ik altijd probeer de wc toch te halen en m'n mond dichtknijp
Whyyyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.
"Hebben jullie ook wel eens zo'n smeer onder je balzak zitten"
....
....
"Eh, nee?"
inb4 opmerkingen die nu gaan komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.
"Hebben jullie ook wel eens zo'n smeer onder je balzak zitten"
....
....
"Eh, nee?"
PRAISE THE LORD FOR THIS BEAUTIFUL WORLDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
Oh god de MI'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wat moet het anders zijn? heb liever dat dan ontlasting.
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja die reactie op m'n vingers heb ik niet bedoel ik he..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
inb4 opmerkingen die nu gaan komen
Ik kan dat ook best makkelijk met mijn buikspieren. Kan het evt. met goed mijn best doen al als mijn buik gewoon vol zit met eten/heel veel water.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aandan lukt het wel.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
En toen ik vroeger even snel wilde afvallen door m'n vingers in m'n keel te steken kon dat ook niet
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aandan lukt het wel.
Abs van staal julliequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon boven de kattenbak hangen en die geur inademenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.
Ja rly
Maar dan haal ik de wc niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon boven de kattenbak hangen en die geur inademen![]()
Ja met volle maag indd ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat ook best makkelijk met mijn buikspieren. Kan het evt. met goed mijn best doen al als mijn buik gewoon vol zit met eten/heel veel water.
Misschien ook vanwege gebrek aan die andere reflex.
Godver mijn cola wat doe jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.
Ja rly
I wishquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?
alsof het echt wijven zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die wijfen hier zijn echt zo ranzig.
Hoi?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof het echt wijven zijn
uft is nog lomper dan een redneck uit de states
jij bent lompe en niet lomperquote:
Alleen bang ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof het echt wijven zijn
uft is nog lomper dan een redneck uit de states
Hm?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |