Ik weet het. Ik schaam mij diepquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
niet hands free
slecht bezig ts
Het is sobero geen versnellingsbak
trek eens voor de lol de multi riem er af, en ga dan eens rijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik schaam mij diepMaar ik was niet aan het bellen he
![]()
Ik bel altijd handsfree, maar ik wilde de snelheid vastleggen en wist ff niet hoe ik dat handsfree moest doen.
De versnellingsbak had de garage ook uitgesloten, maar niemand kan dit geluid plaatsen. Ik word er een beetje moe van
Ik ben zelf geen handige knutselaar he.... Maar als jij mij kan vertellen wat de mulitriem is en waar ik die vind kan ik hem er wel ff afhalen (denk ik....)quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
trek eens voor de lol de multi riem er af, en ga dan eens rijden.
blijft achter een scherm niet te doen, zo iets moet je horen als je achter het stuur zit
Heb zelf ff gegoogled. Multiriem is dus gewoon de V-snaar? Kan daar dat fluitende geluid vandaan komen? Draait dat ding alleen als ik het gas intrap? Ik heb wel altijd een fractie van een seconde een schelle hoge piep bij een koude start, maar koude start heeft deze auto nooit leuk gevonden en heb gemerkt dat het helpt als ik mijn gas intrap tijdens het starten. Ik kan mij zo voorstellen dat die riem dan ff slipt ofzo....quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen handige knutselaar he.... Maar als jij mij kan vertellen wat de mulitriem is en waar ik die vind kan ik hem er wel ff afhalen (denk ik....)
Dat dacht ik dus ook. Ik heb dat met een Megane gehad icm ballonbanden (eigenlijk iets te groot). Die kwamen tegen het binnenscherm in de wielkast welke los zat. Die klapperde bij op en terugschakelen, bij veel wind etc etc.quote:Op maandag 12 november 2012 00:32 schreef Snowballed het volgende:
Inkoppertje.... (of toch niet)?
Een losse milieuplaat of een ander plastic deel (binnenspatbord oid) dat bij rijwind ombuigt en ergens tegenaan schuurt...
Geluid is niet heel duidelijk als je er niet zelf inzit.....
Een stuk plastic tegen een draaiend deel geeft ook niet 1 frequentie...quote:Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef Buikboor het volgende:
Horen jullie niet dat het niet rpm of snelheid gebonden geluid is? Het moet dus iets zijn wat compleet apart op zichzelf draait.
Dat zijn maar 2 dingen, de blower van de kachel en de electrische fan van de koeler. Beide beinvloedbaar door rijwind waardoor druk op het lager komt en in sommige gevallen deze piep/resonantie veroorzaakt.
Dat zegt helemaal niks. Waterpomp, aanlopende delen. Als je versnellen gaat hoor je dit ook icm de rpm. Logisch ook eigenlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef Buikboor het volgende:
Horen jullie niet dat het niet rpm of snelheid gebonden geluid is? Het moet dus iets zijn wat compleet apart op zichzelf draait.
Dat zijn maar 2 dingen, de blower van de kachel en de electrische fan van de koeler. Beide beinvloedbaar door rijwind waardoor druk op het lager komt en in sommige gevallen deze piep/resonantie veroorzaakt.
Misschien werd het geluid harder tijdens een ritje...................quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef Buikboor het volgende:
nouja, we zullen het nooit horen wat het was want TS schitterd in afwezigheid.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=wisselbak&lang=nnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Buikboor het volgende:
http://auto-en-vervoer.in(...)ak-en-koppeling.html
Maar goed wat jij wil, ik zal het hier speciaal voor jou een versnellingsbak noemen ok? Kunnen we nu verder met TS zijn vraag? Dank u!
wtf?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:49 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=wisselbak&lang=nn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |