Yep, ordinaire brokjes doet ie geen moeite voor hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zie ik het!Net bij het poezelmondje ligt er nog eentje.
Ik vond het nogal een klus met 7 kapers op de kust, dus het vereist hier wat voorbereiding; een mooi klusje voor morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef MissBliss het volgende:
Het verbaasde me al dat niemand het nog gedaan had
Je huisdieren ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Geweldig dit!
Jammer dat ik niet mee kan doen, ik hecht veel waarde aan privacy.
Boewhahahahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heel veel werk en de bedoeling was om beide hondjes op de foto te zetten maar Bob wilde niet. Phoebe vindt altijd alles goed
O geweldig gedaan Maesquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heel veel werk en de bedoeling was om beide hondjes op de foto te zetten maar Bob wilde niet. Phoebe vindt altijd alles goed
Hoe kom ik daar nog overheen, die blik maakt het ook helemaal af, hilarisch!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit is het beste wat ik ervan kon maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh my dat hondjegeniaal!
Mijn bijdrage:
Doortje
[ afbeelding ]
En Noortje
[ afbeelding ]
wilden ook graag mee doen!
Foto van allebei tegelijk werd een onduidelijke zwarte massadus dan maar apart
Hm als er toch 3 mogen, dan deze 'mislukte' ook nog maar.. dat bekkie![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nog even iets aanschaffen voordat ik mijn plan kan uitwerkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |