SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ik ben een pubermeisje, dan mag het, toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Of in de overgang of chronisch geïrriteerd ja.
Ik ben altijd vrolijk, dat weet je.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Of in de overgang of chronisch geïrriteerd ja.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Amoeba het volgende:
Te lang bezig met TT verzinnen voor de kaap. Extreem slecht.
Jij mag dat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een pubermeisje, dan mag het, toch?
emogifmeteenduimpje.jpgquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
@A-J duurt veelte lang ik dacht eerder aan vanavond nog![]()
even de park checkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ga even op een bank aan het park zitten, doei.
Ziet er gewoon mooi uit hoor, nep of niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan haar implantaten bijna ruiken
Boeien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan haar implantaten bijna ruiken
Er heeft hier nog nooit iemand aangebeld met halloween.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Zucht gaan ze hier ook al aan Halloween doen gaan aan bellen en laten schrikken
Ga naakt de deur open doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hier nog nergens last van.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Ik deed gewoon heel chil de deur open en zei hallo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er heeft hier nog nooit iemand aangebeld met halloween.Volgens mij ben ik eng of zo
best welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er heeft hier nog nooit iemand aangebeld met halloween.Volgens mij ben ik eng of zo
Groesbeek ehh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weet ikquote:
Ik heb lkre chicks gespotquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Kijken of ik Aldo kan spotten bij DWDD.
Limburg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Messentrekkers. Over de grens. Gewoon niet.
is die daar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Kijken of ik Aldo kan spotten bij DWDD.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Kranenburg is toch al over de grens?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee Groesbeek.
Kranenburg is minder erg.
Dat klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kranenburg is toch al over de grens?
zak patat op de trap met je moeder in bad met een zwarte kat lolollololquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk even een paar meter jack verlengkabel bestellen. Dan kan ik een rechtstreekse aansluiting PC -> Versterker realiseren.
maar dan krijg ik kruisje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
yolo, niet?
skip huiswerk en neem.apple over
#twittaahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even de klok aan mijn muur een uur teruggezet.
bijna goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef mr_chuck het volgende:
Zij lijkt op snooki.
Check deze tweet
[ afbeelding ]
Is dat een film?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil naar: house of the end of the street in november
Sorry ineens kwam me eten en toen ging ik nog even weg, maar we eten zuurkool maar had beloofd te wachten op me maquote:
Hosselaar.quote:
Komt door jouw blik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij bent een horror als ik naar je kijk.
ow ik.dacht.omdat ie je lelijk vond.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hosselaar.
[..]
Komt door jouw blik.
Ja ik kwam net trick en treat doen en jij helemaal eng.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hosselaar.
[..]
Komt door jouw blik.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hosselaar.
[..]
Komt door jouw blik.
noobquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging net schaken tegen mijn broertje bak er niks van
Je hebt een schaak app hé.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
ik zet je schaakmat, met alleen pionnen
quote:
Waar heb jij het opeens over?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow ik.dacht.omdat ie je lelijk vond.
Je bent best knap
Ja sorry man, wil je nog een snoepje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik kwam net trick en treat doen en jij helemaal eng.
ja graagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Waar heb jij het opeens over?
[..]
Ja sorry man, wil je nog een snoepje?
Ik wil ook wel naar die filmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja is goed schatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SAMEN???![]()
[..]
Wat voor snoepje dan kleintje?
okquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Download die app Chess.com en maak een account aan.
die foto van usquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Heatseeker heeft van zich laten horen op Facebook
Ik zag het jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Heatseeker heeft van zich laten horen op Facebook
Mee eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoop dat snel beter gaat. Hij is een toffe kerel
Hij zit niet zo lekker in ze vel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is er met die baas aan de hand dan?
hier komen de kkrpubers en tieners die rond die tijd al naar bed gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Is dit het voorspel voor zometeen het babes en hunks nachtbagger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik jouw UI.quote:
ha die hepsquote:
hoe was je toets gegaan?quote:
Bedankt dit doet me zeer goed, moeders zijn heilig.quote:
Alstu, ben blij dat je weer goed voelt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bedankt dit doet me zeer goed, moeders zijn heilig.
verneuktquote:
weet je dat heel zeker? balen man, wat denk je nu te gaan doen dan?quote:
Gaygay, verraderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel appeltje van me.
Lees maar deze pagina: [PUB SlowwwwChat] #5985 Dramadramadramadramadramadrama t/m 12 door.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goh, ik dacht juist andersom.
[..]
/care
Ik wil hem alleen laten inzien dat mensen niet altijd vervelend zijn en als ie dat begrijpt doet ie zelf ook minder vervelend. En dan is iedereen blij.quote:
Nee, want hij is 14 en begrijpt het gewoon niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen laten inzien dat mensen niet altijd vervelend zijn en als ie dat begrijpt doet ie zelf ook minder vervelend. En dan is iedereen blij.
''Age is just a number''quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is 14 en begrijpt het gewoon niet.
Ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
Jantje zegt tegen zijn vader dat hij het koud heeft zegt zijn vader:'Ga maar in de hoek staan daar is het 90graden'.
Ik ging net best wel stuk om deze.
Ja, maar hij gedraagt zich als een 8-jarige, niet om te trollen, maar gewoon omdat hij zo is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''Age is just a number''
Heb jij dat niet ooit gezegd, of iets in die trant?
Ohja, voor 22.30 hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Afgelopen nacht pas besteld. Hij is verzonden, maar zo snel gaat dat niet.
Ik had gewoon alleen die serial moeten doen. Dan had ik gewoon een image van internet gehaald.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja, voor 22.30 henog langer wachten dan maar.
Alsof zij die gaan sturenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had gewoon alleen die serial moeten doen. Dan had ik gewoon een image van internet gehaald.
Ah nouja, laat maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij gedraagt zich als een 8-jarige, niet om te trollen, maar gewoon omdat hij zo is.
Dankje Roro
Dat kan je dan selecteren?quote:
Ja dat ze alleen een serial sturen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kan je dan selecteren?
En boeien, gewoon origineel hebbenraak je die serial ook niet zo snel kwijt.
Wist ik niet dat dat kon .. maarja carequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat ze alleen een serial sturen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ik niet dat dat kon .. maarja carenog ff wachteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee AIRSTRIKE
snoog doggquote:
Die is nog wel oke, maar eazy e, wat een baas was dat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Snoop Dogg is nu commercieel, vroeger was hij zeker wel dope hoor, zen album doggystyle is sterk hoor
Goed nummer idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dit liedje van snoop vind ik wel geinig. Wel fucking veel autotune mja.
Ik ook ben aardig moedeloosquote:
Gisteren RA2 geinstalleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ik niet dat dat kon .. maarja carenog ff wachteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee AIRSTRIKE
Ik heb totaal geen zin in de winterquote:Op donderdag 1 november 2012 10:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, hier binnen staat de verwarming aan maar het blijft gewoon koud
Nicequote:Op donderdag 1 november 2012 12:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zaterdag naar Paranormal Activity 4
Morgenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen allemaal
Zo eerst maar eens wentelteefjes maken
Mogguhquote:Op donderdag 1 november 2012 12:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen
Wentelteefjesheb ik al echt een hele tijd niet meer gegeten.
Ik ga ze morgen maken voor ontbijt.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mogguh
Pff ik heb soms echt buien dat ik ze bijna elke ochtend maak![]()
Nu al zo een 6 maanden niet gegeten dus het is weer tijd
Ben der ook pas sinds 12.00 uit... op je vrije dag moet je toch wat doenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal zo ook maar eens uit bed komen
FLquote:Op donderdag 1 november 2012 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal zo ook maar eens uit bed komen
Ik heb ook nog een aantal dingen te.doen, maar stel het telkens uitquote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben der ook pas sinds 12.00 uit... op je vrije dag moet je toch wat doen
Goede morgen trouwensquote:Op donderdag 1 november 2012 12:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een aantal dingen te.doen, maar stel het telkens uit
Ik heb alleen 1 nog gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben ook naar 1,2,3 geweest in de bios. Dus dan moet ik ook naar de 4de.
Ja jij ook! Voor mij cv updaten en dingem verzamelen voor een sollicitatie eruit sturen en kamer opruimen. En misschien alvast bestel lijstje maken voor vuurwerk.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goede morgen trouwensvergeten in me vorige post...
Pff mijn planning: Leren voor thuisstudie, kamer opruimen en daarna eens kijken wie der vanavond allemaal zin hebben om uit te gaan
Okèquote:Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 nog gezien
Hoop dat ik eerdaags gebeld word over een sollicitatie bij een zijtak van de politie waar ik al 2 maanden mee bezig ben... alle testen en bende positief afgerond al eerder maar moet wachten op andere sollicitanten totdat die ze hebben afgerondquote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jij ook! Voor mij cv updaten en dingem verzamelen voor een sollicitatie eruit sturen en kamer opruimen. En misschien alvast bestel lijstje maken voor vuurwerk.
Politie, politie boeren van justitiequote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoop dat ik eerdaags gebeld word over een sollicitatie bij een zijtak van de politie waar ik al 2 maanden mee bezig ben... alle testen en bende positief afgerond al eerder maar moet wachten op andere sollicitanten totdat die ze hebben afgerond.
*is ondertussen wentelteefjes aan het maken*
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Politie, politie bhoeren van justitieD
Geen zorgen, deel wat ik wil gaan doen heeft niks te maken met straatwerk/flitsagentjequote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Politie, politie boeren van justitieD
Dan is het goedquote:Op donderdag 1 november 2012 12:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen zorgen, deel wat ik wil gaan doen heeft niks te maken met straatwerk/flitsagentjeis meer een beveiligings baan
Heb je pics laten zien?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Klasgenoten die mij rellen met in de toekomst het willen daten van mijn zusje
Het zijn vast trollers!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Klasgenoten die mij rellen met in de toekomst het willen daten van mijn zusje
Jaquote:
Uiteraard, reacties van mij ontlokken. Een van de jongens zei al dat het maar beter was dat slaan geen optie was op dat moment, anders had ie wel klappen gehadquote:
hehe dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Uiteraard, reacties van mij ontlokken. Een van de jongens zei al dat het maar beter was dat slaan geen optie was op dat moment, anders had ie wel klappen gehad
Wat precies?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehe dat zou ik wel eens willen zien.
Hoezo zou je dat willen zien?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat jij een van die jongens slaat.
Dat is niksquote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
een nadeel aan wentelteefjes maken... moet de keuken ook weer opruimen
Regel een chick. Dan kook je dat voor haarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
een nadeel aan wentelteefjes maken... moet de keuken ook weer opruimen
Moet het er wel een zijn die ook vrij is op dit soort tijdenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Regel een chick. Dan kook je dat voor haarEn ruimt zij op
Hoiquote:
je hart :$:$quote:
Hmm basisschool heeft les om 1 uur, middelbare school is ook niet altijd mogelijk, studenten kunnen, huisvrouwen ook, carrierevrouwen niet, werkloze vrouwen wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet het er wel een zijn die ook vrij is op dit soort tijden
[..]
Hoi!
Je kunt er toch gewoon eentje regelen met de 'girlfriend experience'?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet het er wel een zijn die ook vrij is op dit soort tijden
[..]
Hoi!
vaker FOK!ken jaquote:
Was 64 vorige week ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |