Nou ja het gaat erom dat je genoeg hebt om te compenseren dat ze bij je bleven toch. Ik stelde dat ze dan dus wel genoegen nemen met minder. Als jij het dan uitmaakt betekent dat natuurlijk niet direct dat je genoeg had te compenseren dat ze bij je bleven. Kan gewoon betekenen dat hen het niet zo nauw nemen, niet zoveel kunnen krijgen, zelf ook vreemdgaan of wat dan ook. Wat jij zegt is een valse afgeleidequote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haha, nou, ik heb het altijd zelf beeindigd.Best een reden om me die stelligheid te kunnen veroorloven lijkt me.
Ik denk dat ik daar meer over kan zeggen dan jij. Ik heb het niet over relaties van 'n paar maanden. Mijn houding hierin was gewoon geen reden om de relatie te stoppen, en gekscherend zei ik 'blijkbaar wist ik er genoeg tegenover te zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het gaat erom dat je genoeg hebt om te compenseren dat ze bij je bleven toch. Ik stelde dat ze dan dus wel genoegen nemen met minder. Als jij het dan uitmaakt betekent dat natuurlijk niet direct dat je genoeg had te compenseren dat ze bij je bleven. Kan gewoon betekenen dat hen het niet zo nauw nemen, niet zoveel kunnen krijgen, zelf ook vreemdgaan of wat dan ook. Wat jij zegt is een valse afgeleide
Ik geloof dat jij het punt mist, jij zegt niet bang te zijn dat zij jou zal belazeren, dat was de vriend van je ex ook niet, toch gebeurde dat wel. Hij was geschokt dat het gebeurd was, hij zag het dus niet aankomen, net zoals jij het nu niet aan ziet komen. Hij had niet verwacht dat zij zoiets zou doen, ze deed het wel, wat zij deed was inderdaad niet netjes maar deed dat wel. Dus hoe kun jij vertrouwen dat ze dat bij jou niet zal doen? Je hebt immers zelf bewezen dat het mogelijk is dat het gebeurd wanneer ze iemand treft die haar raakt zoals jij gedaan hebt. Nu voel je je euforisch, logisch, verliefdheid etc. maar hoe denk je dat het daarna zal zijn? Dit is jouw 1e verliefdheid dus wellicht heeft het weinig zin te hebben over een daarna, je zit er nu nog middenin en zij ook, net zoals ze dat waarschijnlijk had met haar ex-vriend in het begin, maar hoe zal jij reageren als zij met andere jongens omgaat? Met ze afspreekt of met uitgaan tegenkomt?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:
Als je een langdurige affaire hebt naast je bestaande relatie en alleen spijt hebt dat iemand erachter is gekomen, dat is een verkeerd motief waar herhaling te verwachten is. Het andere motief is dat je verliefd op een ander bent en het zelf opbiecht wetende wat je te wachten staat omdat je zelf een duidelijke keuze hebt gemaakt. Oke, dat we hier veel te lang mee bezig waren en ons ik haar hier in had meegesleept was en is niet netjes.
Teruglezend misschien een niet goed verwoord voorbeeld, maar ik neem aan dat je snapt, dat het om het motief gaat.
En ook meer over kan liegen/mooier praten dan het isquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar meer over kan zeggen dan jij. Ik heb het niet over relaties van 'n paar maanden. Mijn houding hierin was gewoon geen reden om de relatie te stoppen, en gekscherend zei ik 'blijkbaar wist ik er genoeg tegenover te zetten'. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat mijn mening hierover nooit een groot probleem is geweest in mijn relaties. En ja, het was positief: er was veel meer dan dat namelijk.
ahh ja, dat dacht ik stiekem ook al, nadat ik dat gepost had.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haha, nou, ik heb het altijd zelf beeindigd.Best een reden om me die stelligheid te kunnen veroorloven lijkt me.
Denk je dat het hierbij ophoudt? Die jongen ligt nu te malen in bed over de vragen die hij niet gesteld heeft, geef het een weekje en hij zal woedend zijn. Dit is pas het begin van het einde. Ik hoop dat TS z'n relatie er tegen bestand is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Nithosm het volgende:
Zo, het opbreken is niet eens zo heel slecht gegaan.
Jammer dat de reeks nu ten einde loopt. Hopelijk kan je lang bij d´r blijven Vaandrig.
Oké, dat moet ik eigenlijk terugnemen. Meteen dat gedoe met de ouders. Wat vindt je daar van?
Heb je net iemands leven deels verwoest, moet je jezelf voorstellen in iemands anders´ hun leven. Weeeeeird. Waarom kies je niet voor een ´tussen´ rust?
Gelukkig denken veel mensen er anders over.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Vaandrig het volgende:
Waar ik nu achter ben gekomen is dat je altijd je eigen geluk moet najagen. Je mogelijkheden beperken omdat er andere mensen in het spel meedoen vind ik een bijzaak. Uiteindelijk gaat iedereen voor eigen geluk en moet je jezelf niet beperken of limiteren. Ieder mens heeft een eigen mening.
Geschetst vanuit die situatie is de kans net zo groot als dat in een relatie van een ander. Ik geloof niet dat je vanuit dat motief meer kans hebt om in herhaling te vallen, dan een ander.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het punt mist, jij zegt niet bang te zijn dat zij jou zal belazeren, dat was de vriend van je ex ook niet, toch gebeurde dat wel. Hij was geschokt dat het gebeurd was, hij zag het dus niet aankomen, net zoals jij het nu niet aan ziet komen. Hij had niet verwacht dat zij zoiets zou doen, ze deed het wel, wat zij deed was inderdaad niet netjes maar deed dat wel. Dus hoe kun jij vertrouwen dat ze dat bij jou niet zal doen? Je hebt immers zelf bewezen dat het mogelijk is dat het gebeurd wanneer ze iemand treft die haar raakt zoals jij gedaan hebt. Nu voel je je euforisch, logisch, verliefdheid etc. maar hoe denk je dat het daarna zal zijn? Dit is jouw 1e verliefdheid dus wellicht heeft het weinig zin te hebben over een daarna, je zit er nu nog middenin en zij ook, net zoals ze dat waarschijnlijk had met haar ex-vriend in het begin, maar hoe zal jij reageren als zij met andere jongens omgaat? Met ze afspreekt of met uitgaan tegenkomt?
Wat bedoel je precies met tussen rust ? Een pauze tot de gemoederen gekalmeerd zijn ? Dat was ook mijn plan, maar zij vindt het onzin. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben om samen te kunnen zijn en niet apart van elkaar te leven totdat het weer rustig is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Nithosm het volgende:
Zo, het opbreken is niet eens zo heel slecht gegaan.
Jammer dat de reeks nu ten einde loopt. Hopelijk kan je lang bij d´r blijven Vaandrig.
Oké, dat moet ik eigenlijk terugnemen. Meteen dat gedoe met de ouders. Wat vindt je daar van?
Heb je net iemands leven deels verwoest, moet je jezelf voorstellen in iemands anders´ hun leven. Weeeeeird. Waarom kies je niet voor een ´tussen´ rust?
Dat was duidelijk gaande de posts, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Seven. het volgende:
Thanks voor de update, TS!
Ik denk dat je wel weet dat ik me niet kan vinden in je handelswijze maar ik wens jou en je vriendin veel geluk samen, en ik hoop dat het jou nooit overkomt. En als het je toch overkomt, dan hoop ik dat je het weet te relativeren zoals je dat in dit topic ook deed.
Dat is hij nu al. Eigenlijk zou ik morgen een weekendje weg gaan. Maar als ik ga zonder haar dan is het fout, als ik met haar ga is het fout en lijkt het ontwijkend naar hem en iedereen. Eigenlijk zou het ook even de perfecte uitvlucht zijn voor een paar dagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat het hierbij ophoudt? Die jongen ligt nu te malen in bed over de vragen die hij niet gesteld heeft, geef het een weekje en hij zal woedend zijn. Dit is pas het begin van het einde. Ik hoop dat TS z'n relatie er tegen bestand is.
Het is de vraag hoe lang heb je de volledige controle. Bij verliefdheid spelen er ook andere factoren mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Seven. het volgende:
Wat betreft vreemdgaan: ikzelf ga mezelf niet bezatten zonder hem erbij want daarvoor heb ik niet genoeg controle over mezelf. Voor mij ligt de grens heel simpel. Zou ik dit doen als hij erbij was => ja/nee. En als ik zat ben, word ik flirterig dus daar houdt het voor mij op. Ik kan dus niet met 100% zekerheid zeggen dat ik die fout nooit zou maken en ik weet niet of ik het op zou biechten bij een eenmalige fout want ik heb nog nooit in die situatie gezeten. Dus tot op zekere hoogte kan ik me best vinden in Taurus d'r gezanik.
Verliefd worden op iemand anders heb je ook niet in de hand. Hoe je daarmee omgaat heb je echter wel volledige controle over. En ik hoop echt dat ik nooit zo stom ben om me zo in te laten palmen door een ander dat ik bereid ben om mijn partner te bedriegen, hij zou er aan onderdoor gaan.
Heb je niet het idee dat zij teveel direct van de ene relatie de volgende in wil? Kan ze wel alleen zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:28 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met tussen rust ? Een pauze tot de gemoederen gekalmeerd zijn ? Dat was ook mijn plan, maar zij vindt het onzin. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben om samen te kunnen zijn en niet apart van elkaar te leven totdat het weer rustig is.
Haar ouders willen denk ik een soort van goedkeur geven voor hun dochter. Het is hun dochter en zijn bezorgd neem ik aan. Heb daar geen problemen mee zolang het maar geen lang verhoor wordt of een verbale terechtstelling van mijn 'daden'.
Verwoest wil ik het niet noemen voor die jongen. Hij zal zijn emoties wel weer overkomen en weer verdergaan. Alhoewel hij nu al graag weer een gesprek met haar wil hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Seven. het volgende:
Wat betreft vreemdgaan: ikzelf ga mezelf niet bezatten zonder hem erbij want daarvoor heb ik niet genoeg controle over mezelf. Voor mij ligt de grens heel simpel. Zou ik dit doen als hij erbij was => ja/nee. En als ik zat ben, word ik flirterig dus daar houdt het voor mij op. Ik kan dus niet met 100% zekerheid zeggen dat ik die fout nooit zou maken en ik weet niet of ik het op zou biechten bij een eenmalige fout want ik heb nog nooit in die situatie gezeten. Dus tot op zekere hoogte kan ik me best vinden in Taurus d'r gezanik.
Verliefd worden op iemand anders heb je ook niet in de hand. Hoe je daarmee omgaat heb je echter wel volledige controle over. En ik hoop echt dat ik nooit zo stom ben om me zo in te laten palmen door een ander dat ik bereid ben om mijn partner te bedriegen, hij zou er aan onderdoor gaan.
Jbz zuur!quote:
Hej, we verschillen in deze situatie (sterk) van mening, maar dat betekent niet dat ik je jouw geluk niet gunquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Als je een langdurige affaire hebt naast je bestaande relatie en alleen spijt hebt dat iemand erachter is gekomen, dat is een verkeerd motief waar herhaling te verwachten is. Het andere motief is dat je verliefd op een ander bent en het zelf opbiecht wetende wat je te wachten staat omdat je zelf een duidelijke keuze hebt gemaakt. Oke, dat we hier veel te lang mee bezig waren en ons ik haar hier in had meegesleept was en is niet netjes.
Teruglezend misschien een niet goed verwoord voorbeeld, maar ik neem aan dat je snapt, dat het om het motief gaat.
[..]
Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad niet een verwachte reactie na de meerderheid van de reacties te hebben gelezen.
Ik vind het een beetje onaardig.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat slaat nou weer nergens op
There's nothing to see here people, move alongquote:
Ok, dacht dat TS actie had ondernomen ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:13 schreef Miss.X het volgende:
[..]
There's nothing to see here people, move along
beetje gtst drama perikelen; ontrouw, bedrog en verraad etc.
Had hij toch al gedaan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ok, dacht dat TS actie had ondernomen ofzo.Ik kom wel terug bij deel 3.
Ze wil direct verder zonder eerst actie te ondernemen en vervolgens afwachten. Al moet ik zeggen dat ze nu wel aanhankelijker is dan eerst of dat ik had verwacht. Maar dat vermindert gaande de tijd neem ik aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef Canillas het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat zij teveel direct van de ene relatie de volgende in wil? Kan ze wel alleen zijn?
Ze zou een tweede gesprek met hem hebben, maar hij kwam meer bij zinnen en voordat het gesprek plaatsvond kon ze: "oprotten". Daarna wou hij alsnog dat gesprek hebben en heb ik haar geadviseerd om het toch maar te doen met het tijdstip en locatie haar keuze. Was volgens mij een behoorlijk koud gesprek waar beiden zich koud opstelden. Dus helemaal duidelijk uitgesproken is het volgens mij nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Nithosm het volgende:
[..]
Jbz zuur!![]()
Maar OT: Vaandrig, wellicht dat je nu in een hectische tijd zit maar over een aantal weken de grootste spanning weg. Dan kan je wellicht een weekeinde weg met je liefde.
Gaat je vriendin trouwens in op de 'aanvraag' van het 2de gesprek?
Ikzelf heb helaas - wel een iets andere situatie - in zijn schoenen gestaan. Na 2 gesprekken begreep ik nog geen zak van de hele situatie en heb ik haar (mijn ex) nauwelijks meer gesproken.
Ben er dan ook van op de hoogte dat het wellicht ook zo kan lopen en dat je vriendin dat ook moet accepteren. Laat mij niets anders dan jullie allen geluk danwel sterkte te wensen.
Het zou ook wat zijn he als jullie nu al ongelukkig waren.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Goed, socialmedia hetze overleeft en nog steeds gelukkig samen.
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Vaandrig het volgende:
Ze wil direct verder zonder eerst actie te ondernemen en vervolgens afwachten. Al moet ik zeggen dat ze nu wel aanhankelijker is dan eerst of dat ik had verwacht. Maar dat vermindert gaande de tijd neem ik aan.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn he als jullie nu al ongelukkig waren.
Door de situatie die nu kalmeert en ze beetje bij beetje weer haar sociale leven gaat oppakken die even stil lag.quote:
Dat gevoel had ik ook. Het is natuurlijk een angst dat het jezelf kan overkomen en reageer je fel.quote:Op maandag 26 november 2012 00:52 schreef Mishu het volgende:
Als het echte liefde is moet je er voor gaan.
Knap dat je het zo goed hebt volgehouden met al die spanningen enzo, en van die mensen die je bang gaan lopen maken met dingen (o.a. in dit topic). Dat zijn mensen die vooral hun eigen angsten en gewetenswroegingen proberen te bevredigen.
Subtiel steeds verder gaan en de grenzen voor dat moment opzoeken. Maar op een gegeven moment heb je ook beide lust naar elkaar.quote:Op maandag 26 november 2012 01:01 schreef Mishu het volgende:
Hoe heb je haar trouwens uberhaupt zo ver gekregen om haar met jou naar bed te laten gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |