SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Trollie.quote:
Ja, kwam hier meteenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat het een leugen is, het wekte wel je interesse he?
Ik moet hier wel van huilen eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie niemand meer janken hoor.
Greaatquote:
Sad storyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet hier wel van huilen eigenlijk
Goedquote:
vakantie? wat waar wanneer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
GoedVoorpret voor vakantie hihaho. Bustickets en toegangsshit en adressen aan het regelen enzo :d
Maak je niet zo dik johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven moet je geen opmerkingen maken over mn gewicht of doe je dat alleen in vbl met je poepstampers
Zaterdag met Crack een week naar Romequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vakantie? wat waar wanneer?
Aw veel plezier!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
Het lag er wel een beetje dik boven op jaquote:
awwwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zaterdag met Crack een week naar Rome
vette grap manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het lag er wel een beetje dik boven op ja
Hah de Ardennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awwwik wil daar ook heen maar meneer wil naar de ardennen asdfghj
dikke shit of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |