Been there, done that.quote:
Niets.quote:
Dit vol blijven houden in de rechtszaal en dan heb je geen advocaat nodigquote:
Lukte de vorige keer nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit vol blijven houden in de rechtszaal en dan heb je geen advocaat nodig
Ruilen?quote:
Is geen overheidsadvocaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die een overheidsadvocaat een eigen advocaat noemen
Ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die een verzekeringsadvocaat een eigen advocaat noemen
Pro deo bij een fijne private advocaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je betaald je advocaat uit eigen zak?
Wat heb je gedaan?
Ga je nog vertellen wat er gebeurd is, of wilde je gewoon een beetje aandacht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Pro deo bij een fijne private advocaat.
Neen, wel tof wijf.quote:
Verdacht van oplichting.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen wat er gebeurd is, of wilde je gewoon een beetje aandacht?
Ik wil wel ruilen, mag jij 2 jaar thuiszitten met neurologische coeliakie en niks meer kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen, mag jij 2 jaar thuiszitten met neurologische coeliakie en niks meer kunnen doen.
Deal?
Niet dus?quote:
Je praat onzin.quote:
Die Inez wiesokie? Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
ik had vroeger ook mn eigen advocate
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die Inez wiesokie? Ik zou d'r doen.
Vermeende oplichting.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit raad het waarom ts toch een advocaat nodig zou hebben topic geworden toevallig?
Zeggen we niet Frank, moet je raden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit raad het waarom ts toch een advocaat nodig zou hebben topic geworden toevallig?
Als je dat dan meteen in de OP zet is het direct duidelijk.quote:
Alsjeblieft mopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je dat dan meteen in de OP zet is het direct duidelijk.
Ze hebben zich toch niet doodgelachen he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Psy-freak het volgende:
En waarom hoor ik niets over mn mod-schap aanmelding voor de FP?
Zou kunnen,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ze hebben zich toch niet doodgelachen he?
Zolang er een onderzoek naar je loopt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Alsjeblieft mop
En waarom hoor ik niets over mn mod-schap aanmelding voor de FP?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zolang er een onderzoek naar je loopt...
Je bent veel te vaag in dit topic, om überhaupt ontopic te kunnen gaan.quote:
Ja en dan later janken dat ik veroordeeld ben omdat ik hier te veel zegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:29 schreef He-man- het volgende:
[..]
Je bent veel te vaag in dit topic, om überhaupt ontopic te kunnen gaan.
Dus je bent schuldigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja en dan later janken dat ik veroordeeld ben omdat ik hier te veel zeg
quote:
Nooit een verhoor gehad zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Als je onschuldig bent kan je toch niks zeggen waarvoor je veroordeeld zou kunnen worden..
Niet. Ja. Ja. Een lekker ding. Ja. N.v.t. Pilav gegeeten. N.v.t.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Waarom heb je het gedaan? Kun je wel slapen in de avond? Eten in de ochtend? Wat zie je als je in de spiegel kijkt? Heb je nog spiegels hangen in huis uberhaupt? Hoe denk je dit zelf een plekje te gaan geven? Wat eet je vanavond? Ga je contact zoeken met de nabestaanden?
U denkt nimmer te kunnen worden beschuldigd van een strafbaar feit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n mongool nee.
Ik licht geen mensen op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
U denkt nimmer te kunnen worden beschuldigd van een strafbaar feit?
Ik wel?quote:
Jij bent bang voor een veroordeling omdat je hier iets zou kunnen zeggen waardoor dit zou gebeuren. Dat zegt mij dat je kkschuldig bent.quote:
Eerst je lagere school afmaken, lieverd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Jij bent bang voor een veroordeling omdat je hier iets zou kunnen zeggen waardoor dit zou gebeuren. Dat zegt mij dat je kkschuldig bent.
Laat je advocaat deze theorie maar lezen, ze zal me gelijk geven.
Goed idee, dan word ik niet zo'n jankende, oplichtende uitkeringstrekker als jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Eerst je lagere school afmaken, lieverd.
Cry me a river.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Goed idee, dan word ik niet zo'n jankende, oplichtende uitkeringstrekker als jij.
Gossie, vertel je verhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
What goes around comes around.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef TheFastOne het volgende:
Wat zou TS precies gedaan moeten hebben volgens de aanklager? Oplichting is nogal breed.
Dat zeg ik toch, jezus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon zeggen waarvan precies je verdacht bent
'oplichting'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik zie het nergens staan, Sjaak
Van wát dan? Oplichting is gewoon te algemeen om er ook maar iets ervan uit te kunnen halenquote:
Dat maakt dingen duidelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:35 schreef Psy-freak het volgende:
Genoeg om te procederen voor sommige kutjes.
Pff, vertel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat maakt dingen duidelijkBedankt TS.
Moet jij zeggen. Oplichterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Psy-freak het volgende:
Moraal is ook direct weg hier, bij mods en users. Tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |