Die zijn snel toegevoegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maken.
Zal uiteindelijk wel zonder Lucas worden wegens te duur though.
Ja,of net als vroeger: Europa Cup 1. Het is toch een aanfluiting dat een nummer 4 van een competitie, of de nummer 2 van een zeer matige competitie aan een CHAMPIONS league mee kan doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Gewoon 32 balletjes in in bak gooien en zonder 365476 potten de poules helemaal random loten, zo zou het moeten zijn
Komt denk ik omdat ze nu alleen de stats van het kaartje nog maar kunnen zien.quote:
Ik zit nu op de bankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zitten er op de bank? Bij mij doet de link van het TOTW het niet
Dat kan best wel hoor. Als je keek hoe hoog Chelsea eindigde in de competitie terwijl ze de CL wonnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,of net als vroeger: Europa Cup 1. Het is toch een aanfluiting dat een nummer 4 van een competitie, of de nummer 2 van een zeer matige competitie aan een CHAMPIONS league mee kan doen?
Maar er moet door heel Europa minstens 30 avonden per jaar Europees voetbal gekeken worden, ivm geld. Dus ik snap het ook wel.
Wil niet te veel Duitsers wegens gun factorquote:
Ja, omdat ik met een nPower league 1 club ben begonnen. Maar ik heb 2 spelers gratis opgepikt die ik wel voor meer kan verkopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:18 schreef Der_Rudi het volgende:
Zeg DS2, had jij het er gister niet over dat je geen budget had voor de groeibriljantjes in carrière?
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zou lekker alles verkopen, en spelers in jouw formatie gaan kopen. Een 4-1-2-1-2 kaart kost ongeveer 6K.
Maar het gaat erom dat een CL nog leuker is om te kijken met enkel de kampioenen. Dan worden de verhoudingen in het voetbal ook beter, nu slurpt de nr4 uit engeland bakken met geld binnen en wij komen er niet eens meer met 2 clubs in. Tevens word de EL interessanter met enkel de nr2 'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan best wel hoor. Als je keek hoe hoog Chelsea eindigde in de competitie terwijl ze de CL wonnen
dat is veel duurder dan gewoon alles verkopen en daarna alle spelers die je weer wil in de goede formatie weer kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Over wat voor kaart heb je het, denk dat ik eerder stap voor stap ga wijzigen. Het team wat ik nu heb speelt wel fijn, maar zit ook nog maar in divisie 3
Ik speel in dezelfde league met Bury.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik met een nPower league 1 club ben begonnen. Maar ik heb 2 spelers gratis opgepikt die ik wel voor meer kan verkopen
Dan vind ik het meteen niet meer leuk. Beetje geld kopen met je puntjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik speel in dezelfde league met Bury.
Voor de gein eens het item "financiele overname" unlocked in de EAS fc catalogus.
40 miljoen pond transfer budget![]()
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatieAls je dit team al fijn vindt spelen, ben ik benieuwd hoe je je team vindt spelen als je 100 chemistry hebt
beter dan met geld je puntjes kopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dan vind ik het meteen niet meer leuk. Beetje geld kopen met je puntjes(ieder zo zijn ding)
scripting was veeeeeeel erger in fifa 12. chemistry is nog steeds super belangrijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.
Ik vond dat ik wel altijd rare wedstrijden won, en verloor. Maar van een low chem team heb ik nog niet verloren. Zelfs ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Chemy zegt niet meer zoveel door de scripting deze editie.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wil niet te veel Duitsers wegens gun factoren Gomez lijkt me best slecht voor zijn prijs. Aan de andere kant Lewandowski ook wel een beetje.
Arnautovic kan ook nog.
Maar zijn er speciale formatie kaarten, waar moet ik dan aan denken ? Aan soort spelers packs met alleen spelers die geschikt zijn voor die formatie ? Hoeveel coins gaat mij dat kosten en zijn die spelers dan wel goed ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je je spelers 1 voor 1 om wilde toveren naar de juiste in je formatieAls je dit team al fijn vindt spelen, ben ik benieuwd hoe je je team vindt spelen als je 100 chemistry hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |