SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k weet niet wat je bedoeld wil je er een foto van makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen mn rug en mn benen in.Dat beetje bobbelige.
Heeeel klein beetjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen mn rug en mn benen in.Dat beetje bobbelige.
Ik zal een foto maken als ik thuis ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
k weet niet wat je bedoeld wil je er een foto van maken
hoezo heb jij Michael een overdosis gegeven en niet zijn lijfartsquote:
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal een foto maken als ik thuis ben.Dan krijg je hem..
Hij werd blank.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo heb jij Michael een overdosis gegeven en niet zijn lijfarts
Klopt, die heeft goede rondingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
christina heeft 1 goed lichaam.
3:18
Ja, dat is goed te zien in zo'n jurkje waar ze helemaal is fijn geperst.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
christina heeft 1 goed lichaam.
3:18
Oja jij bestaat ook nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is goed te zien in zo'n jurkje waar ze helemaal is fijn geperst.
?!?!?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Leer haar dan wel de Sunshiner oath.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een droom waar je je in bevindt.
SUNSHINER's OATH As a fellow SunShiner, I promise to display Cuteness and Aegyo whenever and wherever, to stick my tongue into my cheek when angered, to do an awesome eye smile when happy, to wear thick black specs and look seductive in them, to aid Sunny in her quest to stand above anyone taller than her, to be energetic like a never setting sun, always bringing a smile to everyone's faces!quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is is namelijk de persoonsvormt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:27 schreef Beach het volgende:
[..]
SUNSHINER's OATH As a fellow SunShiner, I promise to display Cuteness and Aegyo whenever and wherever, to stick my tongue into my cheek when angered, to do an awesome eye smile when happy, to wear thick black specs and look seductive in them, to aid Sunny in her quest to stand above anyone taller than her, to be energetic like a never setting sun, always bringing a smile to everyone's faces!
Not againquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een droom waar je je in bevind.
neuhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
Zou voor DV een nachtmerrie zijn als ik onze foto zou posten.
Ik dacht dat je een baantje had?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
bijbanen.nl sterf met je 20 mails die je al hebt verzonden vandaag.
Doodsverwensing ban.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:29 schreef FL_Freak het volgende:
bijbanen.nl sterf met je 20 mails die je al hebt verzonden vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |