Wat wil je anders de eerst keer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:15 schreef Re het volgende:
maar de seks op de bank intrigeert me eigenlijk wel, al zal het waarschijnlijk zeer vanilla zijn geweest, schat ik
Nee want pitysex is fantastisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk, eindelijk eens een chick die een gast in de friendzone gewoon een plezier doet em hem neukt! Way to go!
nou ja, gelijk maar op de bank, toch een meubel hoor... wie weet een Martin Visser bankquote:
Geen idee, nog nooit gehad, maar het is sowieso beter dan geen sex!quote:
Ze vond het prima.quote:Het was voor ons beide de 1e keer, maar ik was zo blij (op dat moment) dat ik me zo veilig voelde bij hem, ik vertrouwde hem gewoon helemaal.
Ik gebruikte het correct aangezien het ging om een Engelse samenvoeging.quote:
IN WIENS BED LAGEN JULLIE DAN?!quote:Toen ik naast mn beste vriend wakker werd realiseerde ik me wat er was gebeurd en werd ik toch wel even heel emotioneel, dat kwam omdat ik zo ontzettend bang was dat onze vriendschap (die al bijna 15 jaar duurde) door dit hele gebeuren gewoon stuk zou gaan. Ik wilde mijn beste vriend absoluut niet kwijt. Na een hele tijd met hem te hebben gepraat kwam het erop neer dat onze band alleen maar sterker was geworden. Of we echt samen verder wilde zouden we wel zien. Natuurlijk liep niet alles zoals verwacht en terwijl we nog samen in bed lagen te praten kwam 1 van mijn vriendinnen binnen, die was naar ons op zoek gegaan omdat we beiden niet in ons eigen bed hadden gelegen.
Engelsen voegen niets samenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruikte het correct aangezien het ging om een Engelse samenvoeging.
Well played.quote:
Spot on.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Romantisch verhaal met een happy ending. Letterlijk.
Jawel hoor, Noord-Ierland, Schotland en Wales voegen ze samen met Engeland tot het Verenigd Koninkrijk.quote:
Maar als je niets samenvoegt met niets krijg je alsnog niets hoor dus dat heeft geen effectquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Silenus het volgende:
Er is echter een ding wat ik zeer verdacht vind in dit hele gebeuren.
[..]
IN WIENS BED LAGEN JULLIE DAN?!![]()
Heel scherp.quote:Natuurlijk liep niet alles zoals verwacht en terwijl we nog samen in bed lagen te praten kwam 1 van mijn vriendinnen binnen, die was naar ons op zoek gegaan omdat we beiden niet in ons eigen bed hadden gelegen.
Voor mij is het net zo iets als seks met een hoer en als het niet lekker is heb je ook geen gestreeld ego.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gehad, maar het is sowieso beter dan geen sex!
Ik zal wel minder scherp zijn maar nam aan dat ze ergens in dat tuinhokje ofzo zijn gaan slapen.. en dat ze daarom ook zocht aangezien je in huis dan niet zo gemakkelijk vindt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Heel scherp.
Haar vriendin ging ook sletten en sliep niet in hun eigen bed. Normaal zouden ze samen een bed delen.
Nur in der verfickte welt der teenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ein schlafbanke steht immer im die Wohnzimmer. Dass kan toch nicht.
lol, als een lekkere hoer is zeg ik er geen nee tegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij is het net zo iets als seks met een hoer en als het niet lekker is heb je ook geen gestreeld ego.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
lol, als een lekkere hoer is zeg ik er geen nee tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |