SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd lieverd
je eerste keer neuken was tof, je hebt een lieve vriend waar je veel van houdt. you go girl!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Had het topic openstaan (met OP) toen ik de reacties dat hij leeg was voorbij zag komen![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:39 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
+1
Het is tegenwoordig erg bijzonder als je eerste keer is met iemand die jij vertrouwd en ook aan jou denkt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:05 schreef simmu het volgende:
het mag verdorie toch ook wel eens over iets leuks gaan
NEE!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:05 schreef simmu het volgende:
het mag verdorie toch ook wel eens over iets leuks gaan
Ik werd ook al gecensureerd, terwijl ik niets gemeens zei.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:05 schreef Apuleius het volgende:
Wat krijgen we nu weer, de hele OP weg.
Huh? Er stond ook niets geks in de openingspost.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik werd ook al gecensureerd, terwijl ik niets gemeens zei.
De beschrijving van het betasten was ook een beetje summier eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef eleusis het volgende:
Leuk verhaal om te lezen, maar ik vind er niet in terug of jullie het veilig gedaan hebben en of je een clitoraal dan wel vaginaal orgasme hebt betoond.
betoond of gehad?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef eleusis het volgende:
Leuk verhaal om te lezen, maar ik vind er niet in terug of jullie het veilig gedaan hebben en of je een clitoraal dan wel vaginaal orgasme hebt betoond.
Alles is toch goed gegaan? Waar twijfel je nog over ? Dat je bang bent als het uitgaat, jij je beste vriend kwijt ben?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/escape-from-friendzone.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze was niet compleet, 1 post later van haar bleek dat het wel friendzone gedoe wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/escape-from-friendzone.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat maakt toch verder geen kont uit. De vriend van TS is het wel gelukt. Daar gaat het om. De FB-post is puur voor de context.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze was niet compleet, 1 post later van haar bleek dat het wel friendzone gedoe was
groetjes van reddit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |