Voor 900 euro per maand aan lunchgeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt voor een vlaams bedrijf, daar is het 45 euro per dag. Die eten gewoon 3 gangen lunch uit.
Er staan bonnen open van 1500+ haha Een vriend van me heeft vaak een bon 400 open staan in een maand.quote:
Tien euro voor een lunch is veel. Als je zelf van huis je lunch meeneemt dan kan je voor 10 euro de hele week lunchen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werkt, als je op de zaak ergens eet is het veel. Als je verplicht bent ergens anders te eten is het normaal.
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan heel goed voor 3 euro op de zaak eten bij een normale kantine..
10 euro is inderdaad veel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien euro voor een lunch is veel. Als je zelf van huis je lunch meeneemt dan kan je voor 10 euro de hele week lunchen.
Ik zat er elke dag naastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.
Ik ging uit van ergens in de stad eten, omdat je altijd op andere locaties zit of omdat je met klanten luncht. In de stad is het natuurlijk gewoon een broodje ergens eten en wat erbij drinken. Op kantine is het wel absurd.
Dat kan natuurlijk een keer, maar toch niet elke dag?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, dat veranderd de zaak. Heb je die collega wel eens zien eten dan, want nu ben ik wel nieuwsgierig.
Ik ging uit van ergens in de stad eten, omdat je altijd op andere locaties zit of omdat je met klanten luncht. In de stad is het natuurlijk gewoon een broodje ergens eten en wat erbij drinken. Op kantine is het wel absurd.
Jij gaat vaker dan ik, dus klaag nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, wrijf er maar in dat jij wel naar de kroeg kunt
Dat tikt wel aardig aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staan bonnen open van 1500+ haha Een vriend van me heeft vaak een bon 400 open staan in een maand.
Ik denk dat ik er makkelijk over heen gaat. Een gemiddelde rustige kroeg svond kost me laten we zeggen 60 euro. Dat is 180 per week. Donderdag drink ik minder maar zit er vrij regelmatig door de week aan de thee dus dat bij donderdag opgeteld kom ik ook op donderdag uit op 60 euro. Dus alleen kroeg 180 per week. Als ik dat ga laten staan..... Ik wil het niet eens weten![]()
Helaal niet met de bedragen die ik qua stappen na de kroeg uitgeef er bij
Als ik ergens ander móet lunchen voor mijn werk vanwege bespreking o.i.d., dan declareer ik het gewoon. Dat is ook geaccepteerd, zij verwachten van mij ergens te lunchen met iemand voor mijn werk, dus zij betalen ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste tijd zou jij best eens kunnen winnen van mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij gaat vaker dan ik, dus klaag niet
Dat betaald het bedrijf gewoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor 900 euro per maand aan lunchgeld.Verdienen die mensen tienduizenden euro's?
Ik hoop het..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
De laatste tijd zou jij best eens kunnen winnen van mij
Lunchen met klanten wordt gedeclareerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben dan ook wel zo'n decadente lul die dan ineens wél drie gangen voor lunch neemt, en dan 's avonds thuis gewoon een boterhammetje met kaas smeert
Ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben dan ook wel zo'n decadente lul die dan ineens wél drie gangen voor lunch neemt, en dan 's avonds thuis gewoon een boterhammetje met ham meert
Ik bedoel meer dat ik mijn baas veel meer heb laten betalen dan nodig zodat ik zelf niet hoef te koken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebt.
Wel lastig als je getrouwd bent oid, en savonds alsnog een heel avondmaal moet maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je 's avonds nog uitgebreid zou gaan koken als je 's middags al veel gegeten hebt.
Mystic is niet getrouwd, toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel lastig als je getrouwd bent oid, en savonds alsnog een heel avondmaal moet maken.
Ik denk dat iedereen dat wel zou doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik mijn baas veel meer heb laten betalen dan nodig zodat ik zelf niet hoef te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |