Hij bedoelt het allemaal goed. Hij weet gewoon niet beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou hem eerder djoeken dan aanbidden
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedoelt het allemaal goed. Hij weet gewoon niet beter.
TR gemachtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Het is net een mongooltje, hij denkt dat ie het goed doet maar hij weet gewoon niet beter
TR AFGEVINKTquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Het is net een mongooltje, hij denkt dat ie het goed doet maar hij weet gewoon niet beter
Daar had de grot van je moeder anders weinig problemen meequote:
- en + = -quote:
dus dat jochie dat altijd gepest wordt met gym is een vandermarquote:
TS luistert naar KiD CuDiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef wickedmen het volgende:
TS maakt iemand online zwart en moet eigenlijk zelfmoord plegen.
Het is een aanbiddingstopic. Leer lezen. Verder nog:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef wickedmen het volgende:
TS maakt iemand online zwart en moet eigenlijk zelfmoord plegen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef quer het volgende:
[..]
TS luistert naar KiD CuDi
van mij mag hij leven
Blijkbaar mis je ook de gewenste aantal hersencellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een aanbiddingstopic. Leer lezen. Verder nog:
[..]
Wat is je punt? Vandermar is een topgozer, alleen in discussies is hij net zo hypocriet als Sap in een bontjas. Leer lezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blijkbaar mis je ook de gewenste aantal hersencellen.
Misschien ben je toch aan het projecteren?
houd je bek godverdommequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blijkbaar mis je ook de gewenste aantal hersencellen.
Misschien ben je toch aan het projecteren?
Hooks. Vdm draagt geen broeken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Compliment het volgende:
Ik ontmoette hem voor het eerst op een koude winteravond in februari. Hij stond daar met de broek op de enkels mijn antieke tuinkabouters te bevredigen. Toen ik hem riep rende hij snel weg, koddig gezicht wel, zo struikelend over zn broek.
Speciale jongen is dat inderdaad.
Ja of het was een rok dat lijkt me waarschijnlijker in dit geval.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hooks. Vdm draagt geen broeken.
Rare fantasie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Compliment het volgende:
Ik ontmoette hem voor het eerst op een koude winteravond in februari. Hij stond daar met de broek op de enkels mijn antieke tuinkabouters te bevredigen. Toen ik hem riep rende hij snel weg, koddig gezicht wel, zo struikelend over zn broek.
Speciale jongen is dat inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kom jij in ONZ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
ben persoonlijk meer fan van zijn bijna-partner-in-crime Mister Croup.
heb mezelf ff afgetrokken hierop, mag wel tog?quote:
nee, ik heb die post dan ook niet geplaatst.quote:
Hou me nou niet voor de gekquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik heb die post dan ook niet geplaatst.
Natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
heb mezelf ff afgetrokken hierop, mag wel tog?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |