abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39188
Ik ben vandaag ( uurtje geleden ) aangehouden door een motor agent die netjes vroeg of ik mijn bromfiets certificaat bij had
ja tuurlijk
ja want hij kon mij daarnet niet inhalen terwijl hij al te hard reed voor in de stad ( doen ze toch altijd ??? )
EN of ik dus ff mee naar de rollenbank ging
alles gewoon rustig meegedaan en niet tegenstribbelen ofzo maar gewoon ff lekker met die vent aangeluld ( over onder andere mijn voornaam )
TJa 1,8 Kw voor een brommer die 0,5 mag hebben is inderdaad wel veel.

maja ikke bekeuring gekregen van 240 piek ok is mijn eigen schuld nix aan te doen.

Maar toch die vent heeft :
1. mijn pas opnieuwd gespoten brommer beschadigd toen ie opstapte met zijn laars lak er totaal vanaf
2. Heeft ie de naam van mijn brommer verkeerd op de bekeuring gezet
3. Heeft ie nadat ie mij het gele gedeelte van het formulier heeft overhandigd nog op zijn witte gedeelte mijn naam ingevuld.

minstens 1 van die punten lijkt mij toch wel een vormfout wat jullie ?

ps : dat ik zo moeilijk doe is omdat ie dus mijn brommer heeft beschadigd want die bekeuring inetreseert mij vrij weinig wie zich brand moet maar op de blaren zitten maar dan moeten ze verdomme die blaren niet gaan slopen want daar kan ik NIET tegen !

pi_39189
ik ooit eens iets soortgelijks gehad

moest op de rollerbank met mn kriedler, die dus rustig 80/90 reed

die heikneuters vergaten echter mijn wiel goed vast te zeten, dus bij volgas in de 2 schoot dat ding met agent en al van de bank af.

met dat dit gebeurde, ramde mijn sliksplinternieuwe uitlaat dus tegen die bank aan, en vloog eraf. de agent die werdt meegesleurd pleurde tot overmaat van ramp nog even na een meter of 10 op zn bek op het asfalt...

heb ik daar dus een half uur zitten sleutelen samen met een agent (die dus ondertussen makkelijk had kunnen zien dat er een niet originele uitlaat en carboratuer onder zaten),werd de opmerking gemaakt dat ie eigenlijk wat te veel lawaai had, maarja, dat was dus niet meer te meten nu....

zeggen die wappies : "het heeft lang genoeg geduurd, ga maar door, anders kom je te laat"

Nou brak ik mn klomp, eerst mij uitlaat verneuken, en daarna zeggen "ga maar door", terwijl als je een beetje nadenkt, een brommer niet zomaar van die bank afrijdt.

maargoed, thuis nog even de uitlaat er goed op gezet en niets meer van gehoord

ik heb er nog aan gedacht ze aansprakelijk te stellen voor een nieuwe uitlaat, maar was allang blij dat niet een bonnetje uitschreven....

message from god : rebooting universe, please log out..
pi_39190
Kijk ik heb zelf maar mijn brommer achter vastgehouden want die agent zwabberde van links naar rechts
maar omdat ik achter dus vasthield heeft ie zijn poot voorover naar de andere kant van de brommer geplaatst en daardoor is daar de lak eraf ( is normaal geel nu en zwart gat )
pi_39191
tja, ik denk dat je er meteen werk van had moeten maken
is nu een beetje moeilijk te bewijzen
en ach, ik heb nog een kreidler te koop die wel strak in de 2-componentenlak zit
message from god : rebooting universe, please log out..
pi_39192
Beschadigingen op de rollerbank kan je verhalen op de politie , de andere fouten mogen agenten tegenwoordig gewoon corrigeren waardoor je de boete toch krijgt.

Alleen vormfouten die een eerlijke rechtsgang tegenhouden gelden als reden om te seponeren.

Ik weet niet welk merk je rijdt , maar ik geloof dat die 0,5 Kw al niet meer geldt (of heb je een snorfiets?)

pi_39193
Nou we hebben er nog eens naar gekeken maar de DATUM is ook fout ingevuld
daarnaast dus de naam van mijn brommer + de kleur
hij heeft op zijn versie nog wijzigeingen aangebracht plus dan nog eens die beschadiging

het merk is een honda wallaroo ( romfiets geen snor )
maar hoe bedoel je niet meer geldig ????

Redactie Frontpage maandag 5 juni 2000 @ 19:42:00 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_39194
Ik hb ooit es een boete gehad voor het rijden op de rijbaan in de bebouwde kom. Tegenwoordig is het verplicht, maar toendertijd niet. Het was in eind 1996 geloof ik. De agent schreef de gegevens over van mijn bromfietscertificaat, maar ik was inmiddels verhuisd, dus het adres klopte niet meer. Toch werd de boete naar mijn nieuwe adres gestuurd, zonder dat ik had verteld dat mijn adres inmiddels was veranderd. En de nieuwe bewoners hadden de boete ook niet doorgestuurd.

Maar op 5 mei kreeg ik een boete in de trein wegens zwartrijden. ( bedankt Tara en Isa ) De conducteur schreef de gegevens over van mijn identiteitskaart. Daar stond het adres op waar ik 4 jaar geleden woonde, en ik heb de boete nooit onder ogen gezien! Soms is verhuizen dus best wel handig...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_39195
Datum fout, brommernaam fout en de kleur van de brommer fout???

Je hebt geluk, denk ik, want zo kom je er wel onderuit.
De gegevens die belangrijk zijn voor de bekeuring zijn allemaal fout opgeschreven, dus dan kan je gewoon, volgens mij, de politie de schuld geven en kan je aantonen dat de triviale gegevens niet kloppen. Oftewel bye, bye, zwaai, zwaai!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_39196
ik heb aan de vader van een vriendin van mij alles voorgelegd en hij is het allemaal ff aan het nakijken zodat ik zekerheid heb
de schade krig ik in ieder geval vergoed en de rest tsja we wachten af hoeveel alles tegen elkaar opweegt
pi_17328068
Zielig.
NIET
pi_17328252
'T is wat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')