maja ikke bekeuring gekregen van 240 piek ok is mijn eigen schuld nix aan te doen.
Maar toch die vent heeft :
1. mijn pas opnieuwd gespoten brommer beschadigd toen ie opstapte met zijn laars lak er totaal vanaf
2. Heeft ie de naam van mijn brommer verkeerd op de bekeuring gezet
3. Heeft ie nadat ie mij het gele gedeelte van het formulier heeft overhandigd nog op zijn witte gedeelte mijn naam ingevuld.
minstens 1 van die punten lijkt mij toch wel een vormfout wat jullie ?
ps : dat ik zo moeilijk doe is omdat ie dus mijn brommer heeft beschadigd want die bekeuring inetreseert mij vrij weinig wie zich brand moet maar op de blaren zitten maar dan moeten ze verdomme die blaren niet gaan slopen want daar kan ik NIET tegen !
moest op de rollerbank met mn kriedler, die dus rustig 80/90 reed
die heikneuters vergaten echter mijn wiel goed vast te zeten, dus bij volgas in de 2 schoot dat ding met agent en al van de bank af.
met dat dit gebeurde, ramde mijn sliksplinternieuwe uitlaat dus tegen die bank aan, en vloog eraf. de agent die werdt meegesleurd pleurde tot overmaat van ramp nog even na een meter of 10 op zn bek op het asfalt...
heb ik daar dus een half uur zitten sleutelen samen met een agent (die dus ondertussen makkelijk had kunnen zien dat er een niet originele uitlaat en carboratuer onder zaten),werd de opmerking gemaakt dat ie eigenlijk wat te veel lawaai had, maarja, dat was dus niet meer te meten nu....
zeggen die wappies : "het heeft lang genoeg geduurd, ga maar door, anders kom je te laat"
Nou brak ik mn klomp, eerst mij uitlaat verneuken, en daarna zeggen "ga maar door", terwijl als je een beetje nadenkt, een brommer niet zomaar van die bank afrijdt.
maargoed, thuis nog even de uitlaat er goed op gezet en niets meer van gehoord
ik heb er nog aan gedacht ze aansprakelijk te stellen voor een nieuwe uitlaat, maar was allang blij dat niet een bonnetje uitschreven....
Alleen vormfouten die een eerlijke rechtsgang tegenhouden gelden als reden om te seponeren.
Ik weet niet welk merk je rijdt , maar ik geloof dat die 0,5 Kw al niet meer geldt (of heb je een snorfiets?)
het merk is een honda wallaroo ( romfiets geen snor )
maar hoe bedoel je niet meer geldig ????
Maar op 5 mei kreeg ik een boete in de trein wegens zwartrijden. ( bedankt Tara en Isa ) De conducteur schreef de gegevens over van mijn identiteitskaart. Daar stond het adres op waar ik 4 jaar geleden woonde, en ik heb de boete nooit onder ogen gezien!
Soms is verhuizen dus best wel handig...
Je hebt geluk, denk ik, want zo kom je er wel onderuit.
De gegevens die belangrijk zijn voor de bekeuring zijn allemaal fout opgeschreven, dus dan kan je gewoon, volgens mij, de politie de schuld geven en kan je aantonen dat de triviale gegevens niet kloppen. Oftewel bye, bye, zwaai, zwaai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |