Als je ziet wat er verder op linksback rondwaggelt vind ik 't niet zo'n rare keuze.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef Peak het volgende:
Speelt nu best goed, maar is toch niet international waardig. Kom op!
Vreemd inderdaad.quote:
Verder heb je Willems en Buttner, nou ook niet van heel hoog niveau. En Blind speelt gewoon goed de laatste tijd, beter dan eerder genoemden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:47 schreef Peak het volgende:
Speelt nu best goed, maar is toch niet international waardig. Kom op!
Van Ginkel vind ik ook terecht. Is op zo'n jonge leeftijd al een steunpilaar in een goed draaiend Vitesse. Groot talent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef larry91 het volgende:
Blind speelt prima snap zijn selectie dan ook zeker!
Maar het selecteren van van Ginkel () is mij een raadsel...
Hij is beter dan Janmaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk staat hij basis en gaat bij Duitsland alles over de flanken want met van Rhijn aan de andere kant heb je ook al zo'n incompetente speler
Nee? van Rhijn werd door een 18 jarige gepiepeld terwijl Janmaat de beste speler van ajax uit de wedstrijd speeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Ginkel vind ik ook terecht. Is op zo'n jonge leeftijd al een steunpilaar in een goed draaiend Vitesse. Groot talent.
[..]
Hij is beter dan Janmaat.
Naja, het is een leuk talentje. Maar laat hem zich eerst dit seizoen bewijzen. Hij draait net 10 wedstrijden vrij aardig en dat is het. Moet je daarop geselecteerd worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Ginkel vind ik ook terecht. Is op zo'n jonge leeftijd al een steunpilaar in een goed draaiend Vitesse. Groot talent.
Aub niet op vandermar in gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Hij is beter dan Janmaat.
Janmaatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? van Rhijn werd door een 18 jarige gepiepeld terwijl Janmaat de beste speler van ajax uit de wedstrijd speelt
Ik ken Steefie. We zijn maatjes en ik weet dat hij niet normaal kan discussiëren. Hij heeft vroeger klem gezeten bij de geboorte, vandaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aub niet op vandermar in gaan
Die jongen kan niet normaal dingen in zien en discussiëren zonder zijn feyenoordbrilletje
van Ginkel is al jaren 1 van de betere talenten bij VItesse, het is niet het eerste seizoen waarin hij het laat zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef larry91 het volgende:
[..]
Naja, het is een leuk talentje. Maar laat hem zich eerst dit seizoen bewijzen. Hij draait net 10 wedstrijden vrij aardig en dat is het. Moet je daarop geselecteerd worden?
Dit is wel zo. Janmaat wordt hier steeds beoordeeld op 2 matige interlands. Van Rhijn is echt nog niet beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? van Rhijn werd door een 18 jarige gepiepeld terwijl Janmaat de beste speler van ajax uit de wedstrijd speelt
Dan krijgen we maar 4-0 op de broekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
van Ginkel gewoon een kans geven want het is toch maar een oefenwedstrijd ook al zijn het de moffen
Ik zou er niet wakker van liggen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan krijgen we maar 4-0 op de broek
Ik ook niet, wat mij betreft stellen ze alleen maar ajacieden op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen hoor
Klopt, al ben ik het met dat laatste niet eens. Dit is pas zijn eerste seizoen dat ie mij een beetje overtuigd van zijn kwaliteiten. Daarvoor vond ik hem nog echt een jongetje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Ginkel is al jaren 1 van de betere talenten bij VItesse, het is niet het eerste seizoen waarin hij het laat zien.
Gaat een beetje lastig met al die Denenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat mij betreft stellen ze alleen maar ajacieden op.
Oranje is toch niet belangrijk.
Oh, jammerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig met al die Denen
Hij speelde vorig seizoen zowat altijd basis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef larry91 het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik het met dat laatste niet eens. Dit is pas zijn eerste seizoen dat ie mij een beetje overtuigd van zijn kwaliteiten. Daarvoor vond ik hem nog echt een jongetje.
Ajacieden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Janmaat wordt hier steeds beoordeeld op 2 matige interlands. Van Rhijn is echt nog niet beter.
Ard van Peppen ook en niet onverdienstelijk. Moet hij daarom in Oranje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij speelde vorig seizoen zowat altijd basis.
Een sterkhouder bij Vitesse is anders dan bij RKCquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ard van Peppen ook en niet onverdienstelijk. Moet hij daarom in Oranje?
Angelo Cijntje speelt ook zeer verdienstelijk en die schat ik hoger in dan Blind of van Rhijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ard van Peppen ook en niet onverdienstelijk. Moet hij daarom in Oranje?
fyp.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Angelo Cijntje speelt ook zeer verdienstelijk en die schat ik hoger in dan Janmaat
En jij dus ook want dit slaat nergens opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Angelo Cijntje speelt ook zeer verdienstelijk en die schat ik hoger in dan Blind of van Rhijn
Ik vind het best wel grappig, de hele wedstrijd loopt hij in hetzelfde tempo. Hij haalt niemand in of niemand bij maar loopt gewoon de hele wedstrijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:59 schreef Peak het volgende:
Als je nou eens objectief kijkt naar de kwaliteiten van Blind, dan zie je toch ook dat die jongen gewoon niet goed genoeg is, maar nog erger is dat hij ook de potentie niet heeft om dat ooit te worden. Die gozer wordt bij een sprint er door Erica Terpstra nog uitgelopen! Verdedigen kan je nog leren maar basissnelheid zal op zijn leeftijd niet meer aanzienlijk beter worden.
Vorig jaar Vitesse 7e en RKC 9e, zo slecht is dat toch nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een sterkhouder bij Vitesse is anders dan bij RKC
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef larry91 het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik het met dat laatste niet eens. Dit is pas zijn eerste seizoen dat ie mij een beetje overtuigd van zijn kwaliteiten. Daarvoor vond ik hem nog echt een jongetje.
Zo voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Komt omdat scholletje senior assistent is.
Aanvallend is hij juist sterk. Vooral in de passing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
Blind dit seizoen elke wedstrijd een van de betere bij Ajax. Ook tegen City en Real was hij verdedigend goed. Aanvallend is het nog niet ideaal maar alles liever dan een Willems die er nog lang niet klaar voor is. Buttner speelt te weinig dus dan kom je uit bij Blind. Logische keus.
Dat lag echt niet aan Janmaat hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn is de beste optie op RB, niet alleen omdat hij bij de heldenclub Ajax speeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk staat hij basis en gaat bij Duitsland alles over de flanken want met van Rhijn aan de andere kant heb je ook al zo'n incompetente speler
Gepiepeld? Ik heb die knakker de 2e helft totaal niet meer gezien en in de 1e helft viel dat ook wel mee door die gast uit dat clubje uit rotjeknor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn is zo veel beter dan iedereen op die plek en heeft nog genoeg potentie om nog veeeeeeeeeel beter te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Janmaat wordt hier steeds beoordeeld op 2 matige interlands. Van Rhijn is echt nog niet beter.
Goede voetballer ja...maar zodra hij in de buurt van de 16 van de tegenstander komt wordt hij zenuwachtig ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Saysem het volgende:
[..]
Aanvallend is hij juist sterk. Vooral in de passing.
Bij een back wordt alleen onder aanvallend verstaan dat je de hele wedstrijd als een kip zonder kop langs de zijlijn opstoomt.
Die maakte onlangs een puik doelpunt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vreemd dat sporkslede nog niet in de voorselectie zit.
Mwah, met Van Persie en Huntelaar is dat ook niet echt nodig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef JanCees het volgende:
Snap niet dat Van Wolfswinkel er nooit bij zit.
quote:Marco van Ginkel debuteert in de selectie van het Nederlands elftal.
Bondscoach Louis van Gaal heeft de middenvelder van Vitesse opgenomen in zijn definitieve keurkorps voor de oefeninterland van woensdag in de ArenA tegen Duitsland.
Tim Krul is weer beschikbaar. De doelman van Newcastle United miste de laatste interlands tegen Roemenië (4-1), Andorra (3-0) en Hongarije (4-1) wegens een armblessure. Hij kreeg daarvoor tegen Turkije (2-0) verrassend de voorkeur boven Maarten Stekelenburg.
Van Gaal heeft slechts negentien spelers uitgenodigd. Stekelenburg, Kevin Strootman, Luciano Narsingh en Jeremain Lens komen bij de selectie als ze dit weekeinde voor hun club in actie komen. Wesley Sneijder en Leroy Fer zijn nog geblesseerd.
Volledige selectie
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax)
Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV)
Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Marco van Ginkel (Vitesse)
Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München)
quote:Tor: Manuel Neuer, Rene Adler
Abwehr: Jerome Boateng, Benedikt Höwedes, Mats Hummels, Philipp Lahm, Per Mertesacker, Marcel Schmelzer, Heiko Westermann
Mittelfeld: Lars Bender, Julian Draxler, Mario Götze, Ilkay Gündogan, Toni Kroos, Thomas Müller, Roman Neustädter, Mesut Özil, Lukas Podolski, Marco Reus, Andre Schürrle, Bastian Schweinsteiger
Angriff: Miroslav Klose
fuckquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
De Duitse selectie herbergt een stuk meer kwaliteit.
[..]
Als je zo speelt is de theoretische sterkte ongeveer gelijk hoor (o:)quote:
Ja inderdaad, rhijn, jhonny, furby kunnen niet verdedigen. Je wordt dus compleet overlopen. Houd het maar lekker bij profcoach waar het niet uit maakt dat ze niet kunnen verdedigen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je zo speelt is de theoretische sterkte ongeveer gelijk hoor (o:)
Van Rhijn - Heitinga - Bruno Martins Indi - Emanuelson
-N. De Jong-
Robben VDV Afellay
RVP Elia
Van Rhijn kan juist erg goed verdedigen ? Alleen hij mist wat snelheid...quote:Op zondag 11 november 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, rhijn, jhonny, furby kunnen niet verdedigen. Je wordt dus compleet overlopen. Houd het maar lekker bij profcoach waar het niet uit maakt dat ze niet kunnen verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |