ik heb mezelf er ook bij gezetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
Best wel leuke ploeg voor die laatste meet trouwens.
Ik zag het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb mezelf er ook bij gezet
Sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
Best wel leuke ploeg voor die laatste meet trouwens.
ligt er natuurlijk wel aan wanneer die meet isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag het.
Al 11 man waarschijnlijk. Supertof.
Het zal geen doordeweekse dag worden, hoewel vrijdag heel misschien wel kan. Maar zit jij elk weekend al vol dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk wel aan wanneer die meet isIk kan namelijk alleen op een woensdag of vrijdag
jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal geen doordeweekse dag worden, hoewel vrijdag heel misschien wel kan. Maar zit jij elk weekend al vol dan?
Laatste meet zal waarschijnlijk op een zaterdag worden, althans, dat verwacht ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal geen doordeweekse dag worden, hoewel vrijdag heel misschien wel kan. Maar zit jij elk weekend al vol dan?
Ja, ik denk het wel ... Vooral omdat er mensen bij Raene blijven pitten. Hoorn is niet echt om de hoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste meet zal waarschijnlijk op een zaterdag worden.
die laatste meet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die laatste meet?
Als ie bij ons is, is de kans groot op een zaterdag middag/avond denk ik.
Aangezien de vrijdag nogal lastig is om de kinderen bij oma onder te brengen.
Niet echt neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel ... Vooral omdat er mensen bij Raene blijven pitten. Hoorn is niet echt om de hoek.
Dat zou een beetje krom zijn jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die laatste meet?
btw... dan moet ik ook in dat lijstje... ik ga natuurlijk niet m'n eigen huis ontvluchten als er een meet is.![]()
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
True.Daar zat ik ook aan te denken.
Heb wel medelijden hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die laatste meet?
btw... dan moet ik ook in dat lijstje... ik ga natuurlijk niet m'n eigen huis ontvluchten als er een meet is.![]()
Gitaaaaaaaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel medelijden hoorHet wordt je ook zomaar medegedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |