Echt? Instabuy!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja exact dat!
SCB is epic, maar op de iPad is het zooo'n bitch (ik heb wel alle achievements though). Hij komt gelukkig naar PSVita, lijkt me echt 1000x beter spelen
Hij IS al op PSVita volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Instabuy!!
En dan moet Carmageddon ook naar de vita komen![]()
Precies zo als op de ipad dan, scherpere graphics en heerlijke oldschool bijna niet te doene gameplay
Coolio, nog niet tegen gekomen. Maar ben ook nog niet in de store geweest deze week.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)r-crate-box-wipe-and
Tijdje terug, maar Castle Crashers?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Noem eens een aantal recente indrukwekkende 2D games.
Rayman Origins.
Shank.
What else?
Kende em al maar vind hem een stuk minder dan de eerste..quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit er is een nieuwe -happy-hardcore-vrijdag-mega-mix-
Van dezelfde dudes
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Bijna vergeten: MORTAL KOMBAT!
Enne LittleBigPlanet
Altijd wat te zeiken jij. De tering.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Kende em al maar vind hem een stuk minder dan de eerste..
lol zeker!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken jij. De tering.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
lol zeker!
* Poit is zuurpruim de eerste.
zuurpruim!quote:
Fixedquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
lol zeker!
* Poit is altyd als eerste bij de zuurpruim.
quote:
Als ik Fruit was had ik ook mezelf willen kussen!quote:
dat heb ik nou ook!quote:
En ik maar afvragen waarom er altijd zo hoog op jullie spiegels van die smützige vlekken zaten.. Maar nu is het duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |