ik heb echte chocolademelkspul voor warme choco vanuit italie, ik zal wel wat voor je bewaren!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die oplos chocolademelk zooi voor in melk uit amerika, fucking zoet
WAT 5 tot 6 wekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Als het inkomensafhankelijk wordt heb ik niets te vrezen
Fucking drama hier...loop al de hele ochtend te janken. Ik ga zo naar huis denk ik
Gisteravond zonk het pas echt in wat dit voor persoonlijke gevolgen gaat hebben voor mij. Helemaal financieel gezien. Ik heb welgeteld nog 10 euro op mijn rekening staan. Ik kreeg wekelijks betaald dus morgen zou er weer geld zijn. Not....
Het duurt zeker 5 tot 6 weken voor het UWV een keertje wat loon uitkeert, ik geloof niet dat KPN, Menzis, Autoverzekering, Verzekering, Autobelasting etc.etc. daar allemaal begrip voor gaan opbrengen
Ik weet het ff niet meer....
Yup.quote:
Zo.... Das... pittigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Fucking drama hier...loop al de hele ochtend te janken. Ik ga zo naar huis denk ik
Gisteravond zonk het pas echt in wat dit voor persoonlijke gevolgen gaat hebben voor mij. Helemaal financieel gezien. Ik heb welgeteld nog 10 euro op mijn rekening staan. Ik kreeg wekelijks betaald dus morgen zou er weer geld zijn. Not....
Het duurt zeker 5 tot 6 weken voor het UWV een keertje wat loon uitkeert, ik geloof niet dat KPN, Menzis, Autoverzekering, Verzekering, Autobelasting etc.etc. daar allemaal begrip voor gaan opbrengen
Ja het KAN ook niet, maar het gebeurt welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yup.
En de algehele mening is natuurlijk: WAT? Dat kán toch niet?? Er zijn mensen met kinderen, hypotheken etc.etc.
Nee, het zou niet moeten kunnen nee, maar het is wel realiteit
ach meis tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hopelijk gebeurt het nog wel voordat de nieuwe ww regeling erdoor komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het KAN ook niet, maar het gebeurt wel
Wat houdt die in dan? Kut nieuwe regeringquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het nog wel voordat de nieuwe ww regeling erdoor komt
Ik heb maar met een half oor geluisterd toen het op het nieuws was want het had toch geen betrekking op mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat houdt die in dan? Kut nieuwe regering
Gaat naar 24 maanden geloof ik...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb maar met een half oor geluisterd toen het op het nieuws was want het had toch geen betrekking op mij
Maar iets in de zin van dat het van max 36 maanden naar max 12 maanden gaat ofzo? Ik moet ff googelen eigenlijk
Het wordt iig enorm versoberd. Niet dat ik van plan ben om 3 jaar thuis te gaan zitten trouwens
Desnoods wordt ik gewoon bliepmiep, maar werken zal ik. Maar eerst maar ff rust in het koppie, het eindoordeel hier op de zaak afwachten (want we zijn nóg niet failliet maar ik geloof niet dat er een bedrijf wordt gevonden voor een doorstart). Dat zal uiterlijk eind volgende week zijn.
Mijn werkgever heeft surseance (Senseoquote:
En dan krijg je ook geen salaris enzo? Wat ontzettend shit voor je wijffiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft surseance (Senseo) van betaling aangevraagd. Wat dus inhoudt dat we zo goed als failliet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |