Mijn klassieker heeft een "winterverzekering", zou er niet eens mee naar dit protest kunnen gaan. Tegelijk zie je dan dat ik de volle mep mag betalen terwijl dat ding momenteel van eind oktober tot begin zomertijd in de garage staat.Hopelijk bedenken ze toch wat in de trant van de ouderwetsche 60 dagen kaart.quote:Op zondag 4 november 2012 10:07 schreef Prowl het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)h+.aspx&action=media
Kwam daar nou die bak uit flodder voorbij?
slecht geregeld ik had ook mee willen rijden....quote:Op zondag 4 november 2012 10:07 schreef Prowl het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)h+.aspx&action=media
Kwam daar nou die bak uit flodder voorbij?
ik heb meetings in de winter waar ik wel gewoon naartoe rijquote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mijn klassieker heeft een "winterverzekering", zou er niet eens mee naar dit protest kunnen gaan. Tegelijk zie je dan dat ik de volle mep mag betalen terwijl dat ding momenteel van eind oktober tot begin zomertijd in de garage staat.Hopelijk bedenken ze toch wat in de trant van de ouderwetsche 60 dagen kaart.
Anders ben ik, uit zelfrespect, gedwongen, elders de fiscus met een soort gelijk bedrag te flessen.
en hij is dan 200 euro waard.. net als die swift in v&a....quote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja dat wordt dan de auto gewoon vaak schorsen. Je moet minstens 3 maanden schorsen toch, anders kan je alsnog terugbetalen? Met een beetje planning is dat mogelijk
Ik betaal 600 voor de zomertijdperiode. Hele jaar is iets van 750, dus zoveel scheelt dat idd. niet.quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb meetings in de winter waar ik wel gewoon naartoe rij![]()
maar voor 160 euro ben ik heel jaar allrisk verzekerd zonder winter zomer ding?
750 perjaar? heb je dan onbeperkt km?quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik betaal 600 voor de zomertijdperiode. Hele jaar is iets van 750, dus zoveel scheelt dat idd. niet.
Maar ik rij er toch niet mee in de winter, pekel enzo. Als het een keer een mooie droge dag is pak ik de oude pekelmotorfiets
Dat is dan altijd nog een optiequote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
Is een oude 911. Verzekerd tegen taxatiewaarde.
Als ie in de sloot gaat krijg ik 25K, uit mijn hoofd.
7500 kms.
ah snap emquote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
Is een oude 911. Verzekerd tegen taxatiewaarde.
Als ie in de sloot gaat krijg ik 25K, uit mijn hoofd.
7500 kms.
Als ik er geen verlies op zou maken, misschien wel.quote:
ik zag idd een roze 73/74 Impala/Capricequote:Op zondag 4 november 2012 10:07 schreef Prowl het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)h+.aspx&action=media
Kwam daar nou die bak uit flodder voorbij?
das ook weer zoquote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als ik er geen verlies op zou maken, misschien wel.
Raar bericht. Als ik niet optimaal rijd met een auto is het logisch dat 'ie het opgegeven verbruik niet haalt. Als je optimaal rijdt met zo'n auto (veel opladen, veel elektrisch rijden) dan haalt 'ie het opgegeven verbruik wel, zo niet dan wordt het inderdaad een stuk minder.quote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef T42 het volgende:
nog een ding om van de belasting vrij af te gooien.
http://www.anwb.nl/auto/n(...)helemaal-niet-zuinig
op de radio werd het even uitgelegdquote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Raar bericht. Als ik niet optimaal rijd met een auto is het logisch dat 'ie het opgegeven verbruik niet haalt. Als je optimaal rijdt met zo'n auto (veel opladen, veel elektrisch rijden) dan haalt 'ie het opgegeven verbruik wel, zo niet dan wordt het inderdaad een stuk minder.
Logisch ook.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef T42 het volgende:
[..]
op de radio werd het even uitgelegd
lease rijders waren het probleem omdat die hun auto dus nooit opladen want dat was te veel werk en dus op de benzine motor bleven rijden met motto de baas betaald toch.
en dan ook nog links gingen rijden met 150kmh
truequote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Logisch ook.
Op je werk bij een opdrachtgever/klant heb je eigenlijk nooit een oplaadpunt, en als je thuis ook geen oplaadpunt hebt met een eigen meter waarbij de baas het stroomverbruik vergoed ben je wel gek
om hem thuis op te laden natuurlijk.
Bijna alle leaserijders rijden die dingen voor het fiscale voordeel, niet voor het milieu
dan ben je een behoorlijk schurftige eikel. Trouwens, ik las een paar dagen geleden dat over die dingen vanaf 2014 ook weer belasting betaald moest worden, of heb ik het verkeerd? Dat tikt aardig door met iets van 40k per stuk.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef T42 het volgende:
[..]
op de radio werd het even uitgelegd
lease rijders waren het probleem omdat die hun auto dus nooit opladen want dat was te veel werk en dus op de benzine motor bleven rijden met motto de baas betaald toch.
en dan ook nog links gingen rijden met 150kmh
ze waren zo slechter dan een normale autoquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dan ben je een behoorlijk schurftige eikel. Trouwens, ik las een paar dagen geleden dat over die dingen vanaf 2014 ook weer belasting betaald moest worden, of heb ik het verkeerd? Dat tikt aardig door met iets van 40k per stuk.
Nee, de uitstoot moet minder zijn dan 50 gram.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef T42 het volgende:
[..]
ze waren zo slechter dan een normale auto
maar die blijven wel belasting vrij dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |