Waar vind ik die rekenmodule?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb al even de rekenmodule doorlopen, voor ons het is volle mep. We zitten samen op twee keer modaal, gezin met kleine kinderen en een hypotheek, dus we mogen op zo'n beetje alle vlakken afrekenen
Qua principe "de sterke schouders dragen meer lasten" geen enkel probleem. Maar mijn schouders zijn voor mijn gevoel al zo'n beetje maximaal belast. Weet niet waar ik zou gauw 200-400 per maand vandaan moet toveren / bezuinigen. Alles bij elkaar genomen komt het daar namelijk wel op neer
'de hardwerkende Nederlander' vind ik echt zo'n gruwelijke termquote:Wilders stelt dat vooral de 'hardwerkende Nederlander de klos is'
damn, (verdien) krijg jij zoveel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:06 schreef Mark het volgende:
Die mogelijke bedragen voor de zorgpremie zijn inderdaad wel zorgwekkend hoog, bijna 500 euro pp.....
Zat je met een gezinsinkomen van 70.000 niet al aan de max. premie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
damn, verdien jij zoveel.
Onze miljonair is gevonden...
Ik weet nog niet wat wij moeten gaan betalen, had dat alleen op Teletekst gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
damn, (verdien) krijg jij zoveel?
Onze miljonair is gevonden...
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef B.ertha het volgende:
Dayum, zelfs ik ga omhoog! Naar ¤122 maar liefst
Ik weet niet of datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend gaat maandelijks mijn jaarpremie betalen
Sja, ik werk ook minder dan hij, maar met dit stelsel is het voor mij persoonlijk dus wel voordeligerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet niet of datmoet zijn of niet
![]()
Enerzijds leuk dat hij "zoveel" verdient, anderzijds dat jij niet "zoveel" krijgtsnap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |