abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118654271
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_118654276
Vroeg wakker wordende kindjes.. *gaap*
pi_118654301
Ik hoop ook dat Faye zo nog even wil slapen. Ti's anders een hele lange dag..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118654359
Jelte heeft ook nog niet door dat ie langer moet slapen nu }:| Gister ook gewoon stuk om 6:15 -O- En dan heb je hem een uur later weer in bed staat een kwartier later peuterlief naast je bed. Niks slapen voor mij :O :O :O :O :O :O

Jelte slaap wel gewoon al zn slaapjes. Maar nu nog meer omdat ie anders niet uitkomt. Hij is nu al wakker, over een uur weer moe. Normaal ging hij pas om 9-10 uur op bed, maar dat redt hij nu ineens niet meer.

Oh hij heeft gepoept. De aroma komt me van een meter of 6 te gemoet :') w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118654417
Voorspelbaarderwijs moeten de kids hier doordeweeks wakker worden gemaakt. Vroeg opstaan doen ze dan op het weekend. Maar om kort na half vijf s'ochtends na een voeding was mijn baby een half uur-driekwartier niet rustig te krijgen, gaap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_118654499
Hier was het half 6. Kunnen rekken tot 6 en daarna nog even een half uurtje spelen in het grote bed. :O Nog niet zo heel lang geleden werd hij om 8 uur pas wakker.... Beetje jammer dat ik nu zelf mijn slaap zo hard nodig heb. Hopelijk is het een faaaaaaaaaaaaase....
  woensdag 31 oktober 2012 @ 07:46:19 #7
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_118654801
Je hebt wel wat aan je dag ;) Hier is de woonkamer al afgestoft, gasfornuis blinkt mij tegemoet en de tafel is ook weer eens leeg ;) Het is dat miep haar speelgoed overal ligt en zij stofzuigen niet zo leuk vind, anders had ik dat ook al gedaan :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_118654850
Helaas moet ik mijn energie een beetje over de dag verdelen en straks moet ik ook nog naar de fysio en boodschappen doen.

Bovendien moet ik zachtjes doen want meneer is in de box in slaap gevallen }:| met een ontzettende poepluier trouwens.... :X
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:06:55 #9
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118654985
quote:
17s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:50 schreef Kyara het volgende:
Helaas moet ik mijn energie een beetje over de dag verdelen en straks moet ik ook nog naar de fysio en boodschappen doen.

Bovendien moet ik zachtjes doen want meneer is in de box in slaap gevallen }:| met een ontzettende poepluier trouwens.... :X
Waarom doe je dan zachtjes? Schrikt hij anders van geluid ? ik kan hier namelijk gewoon stofzuigen als ze slaapt in de box...
pi_118655184
Hier ook zo'n vijf uur... Ben even ingestort vanochtend, het werd me even allemaal teveel. Vrijdag maar eens over hebben bij de dokter. Moet ik toch zijn voor de mirena..brrr
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:25:43 #11
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118655194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:24 schreef SupremeEvil het volgende:
Hier ook zo'n vijf uur... Ben even ingestort vanochtend, het werd me even allemaal teveel. Vrijdag maar eens over hebben bij de dokter. Moet ik toch zijn voor de mirena..brrr
kan je tussendoor niet ff bijslapen dan? 's middags, of 's avonds na het eten een uurtje? :*
pi_118655342
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:06 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Waarom doe je dan zachtjes? Schrikt hij anders van geluid ? ik kan hier namelijk gewoon stofzuigen als ze slaapt in de box...
omdat hij normaal nooit in de box slaapt. Hij werd daarna al wakker toen ik een kast open en dicht deed. Dus nu ligt hij lekker in zijn eigen bed met een schone luier
pi_118655628
Gets, wat een vroegerts.. Wij zitten weer in het ritme van voor de herfstvakantie. Netjes rond 7.00-7.15. Wel weer met 2 slaapjes trouwens..

Kyara, SE, kunnen jullie nog ergens wat rust pakken overdag? Of vanavond belachelijk vroeg naar bed?
pi_118656064
Overdag slapen niet... Die kleine van mij slaapt maar heel kort, en dan doe ik dus dingetjes in het huishouden (vandaag even niet). Maar ik ga vanavond echt vroeg naar bed ja :). En gaat niet alleen om vandaag, maar een opstapeling van alles. Het hele mama zijn in combinatie met de rest van je leven, waar je een soort van balans in moet vinden. En ik zeg steeds dat het wel gaat, maar eigenlijk is dat niet zo. Groothouden tegenover iedereen, lekker alles zelf willen proberen op te lossen. Denk dat ik het een beetje onderschat heb :@ en dat t besef dat ik echt moet gaan solliciteren toch een beetje de druppel was... Maar volgende week ga ik weer sporten, even twee keer per week een uurtje los van baby en huis en andere mensen zien. Denk dat dat wel fijn is, nog maar 6 kilo eraf en ik zit weer op mn startgewicht :).
pi_118656152
SE heel herkenbaar het altijd zelf op willen lossen maar het houd een keer op. Ik vond het heel moeilijk om hulp te vragen en te accepteren maar het maakt het allemaal een stuk makkelijker. Ik hoop voor je dat het sporten helpt om alles even los te laten.
pi_118656487
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Gets, wat een vroegerts.. Wij zitten weer in het ritme van voor de herfstvakantie. Netjes rond 7.00-7.15. Wel weer met 2 slaapjes trouwens..

Kyara, SE, kunnen jullie nog ergens wat rust pakken overdag? Of vanavond belachelijk vroeg naar bed?
nog vroeger dan half 9 gaat niet, dan moet ik mijn avondeten overslaan en zie ik mijn man ook amper. Vanmiddag beetje rustig aan proberen te doen maar ik moet nog zo veel.....
pi_118657082
:* voor de mama's die vroeg gewekt werden

SE
Lastig, maar wel herkenbaar, ik wilde ook van alles zelf doen en oplossen maar nu ik meer hulp vraag weten mensen ook wat ze voor me kunnen betekenen en veel vinden dat juist ook fijn! Voor schoonmaken heb ik nu een schoonmaakster ( kan het zelf ook niet ivm pijn) maar dat scheelt ook voor mij en mijn vriend.
Verder vroeg op bed idd en ontspanning pakken ( tv kijken, boek lezen) als de kleine slaapt. Schoonmaken kan ook als ze in de box ligt te spelen bijv.

(8> is thuis, gaan vanmiddag naar de Arbo en tussen 2-3 kan ik bellen voor de uitslag van de foto's.had vanmorgen al gebeld maar het was er druk, ze had snel de uitslag gelezen maar daar heb ik niets aan, wil details weten. Ze las; geen bijzonderheden. Maar ik krijg liever de gehele uitslag te horen, misschien kleine afwijkingen enz.
pi_118657294
Maar waarom doe je het huishouden niet als kindjelief wakker is? Ik stofzuig gewoon om ze heen hoor, of duw ze even aan de kant :+
Stoffen kan ook prima als ze ronddartelen en spelen. Zelfs de was doe ik gewoon (machines staan op zolder)

Boven stofzuigen vind ik wel lastig. Want dat gaat niet als Jelte slaapt. Die slaapt gewoon echt veel te licht -O- en ik kan ze niet horen als ik zuig, dus dat vind ik dan niet veilig genoeg. Dus moet ik wachten op de dagen dat manlief er is. Dan kan natuurlijk in theorie gewoon in het weekend. Maar dan heb ik natuurlijk geen zin :')
pi_118658077
ok, hier maakt iemand even een tussensprint als het gaat om gewicht. begonnen met 3720 op donderdag gezakt naar 3420 op zondag. Maandag een spurt naar 3490, dinsdag 3560 gram en vandaag zit meneer al op de 3730 gram!
Hooray for boobies!
pi_118658335
Zo spockjuh, die stijgt weer lekker!!

Kyara, dat is wel balen dan.. Sterkte ermee dan :*

Zoe, succes bij de arbo!

Huishouden doe ik ook grotendeels als Daan wakker is. Stofzuigen boven doe ik meestal 's avonds direct na het eten, of als man overdag thuis is.. Maar als het echt nodig is, dan doe ik Daan met een speeltje in het ledikant en ga ik er snel doorheen..
pi_118659152
Schoonmaken doe ik zowel boven als beneden 1x per week. De rest van de week stofzuigt manlief iedere dag beneden en even wc schoonmaken. Ach boven is ook maar een uurtje max dan is dat ook helemaal klaar :D
pi_118659299
Bij ons komt 1x in de week de schoonmaakster. Maar ik moet straks ook weer 36 uur werken (4x9 blergh) dus ik zou dan ook echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118660032
Ik hoef gelukkig niet te werken doe wel vrijwilligerswerk vanuit huis 24/7 en maak schoon 1x per 2 weken een ochtend omdat ik dat gewoon leuk vind.
pi_118660436
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Rixtje het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te werken doe wel vrijwilligerswerk vanuit huis 24/7 en maak schoon 1x per 2 weken een ochtend omdat ik dat gewoon leuk vind.
Heb je Rokko al gevonden? :'(
pi_118661247
Ik ben zo'n gek die het huishouden doen niet erg vind :+ (koken en boodschappen dan weer wel en laat net mijn meneer dat leuk vinden :') O+) wat hier wel werkt is dat ik elke dag wat doe ;) was niet opstapelen tot het weekend, maar gewoon machine vol = aan. Droger klaar = meteen vouwen. 1 wasje kost nog geen 5 minuten.. dan is het te doen! Stofzuigen elke dag na het eten (katten en kruimel-peuter en straks ook een baby die over de grond dweilt :+) maar dat is routine.. bedden verschonen doe ik op zaterdag ochtend meteen na het opstaan (echt geen 10 minuten werk) en stoffen wanneer het nodig is :+

Elke dag wat helpt hier ontzettend! Want juist in het weekend wil ik niks doen en gezellig met zijn 4-en op stap enzo!

Vroege vogels.. ik zeg maar niets denk ik :D mini komt nog steeds om de 1,5 a 2 uur 's nachts, die heeft rond 5 uur haar wakker moment, en als ze dan nog even in slaap kukelt is daar om 6 uur grote zus :O Mooi man kinderen O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')