Waarom doe je dan zachtjes? Schrikt hij anders van geluid ? ik kan hier namelijk gewoon stofzuigen als ze slaapt in de box...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:50 schreef Kyara het volgende:
Helaas moet ik mijn energie een beetje over de dag verdelen en straks moet ik ook nog naar de fysio en boodschappen doen.
Bovendien moet ik zachtjes doen want meneer is in de box in slaap gevallen }:| met een ontzettende poepluier trouwens....![]()
kan je tussendoor niet ff bijslapen dan? 's middags, of 's avonds na het eten een uurtje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:24 schreef SupremeEvil het volgende:
Hier ook zo'n vijf uur... Ben even ingestort vanochtend, het werd me even allemaal teveel. Vrijdag maar eens over hebben bij de dokter. Moet ik toch zijn voor de mirena..brrr
omdat hij normaal nooit in de box slaapt. Hij werd daarna al wakker toen ik een kast open en dicht deed. Dus nu ligt hij lekker in zijn eigen bed met een schone luierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:06 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zachtjes? Schrikt hij anders van geluid ? ik kan hier namelijk gewoon stofzuigen als ze slaapt in de box...
nog vroeger dan half 9 gaat niet, dan moet ik mijn avondeten overslaan en zie ik mijn man ook amper. Vanmiddag beetje rustig aan proberen te doen maar ik moet nog zo veel.....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Gets, wat een vroegerts.. Wij zitten weer in het ritme van voor de herfstvakantie. Netjes rond 7.00-7.15. Wel weer met 2 slaapjes trouwens..
Kyara, SE, kunnen jullie nog ergens wat rust pakken overdag? Of vanavond belachelijk vroeg naar bed?
Heb je Rokko al gevonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Rixtje het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te werken doe wel vrijwilligerswerk vanuit huis 24/7 en maak schoon 1x per 2 weken een ochtend omdat ik dat gewoon leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |