Meen je dit serieus?quote:Op maandag 22 april 2013 11:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar is het voor het TV wereldje wel interessant om hem na dit alles in dienst te houden? Ik kan mij nl. voorstellen dat men wel klaar is met hem.
Ja, waarom niet?quote:
Ja want in dat wereldje zijn ze wel van de ethiek.quote:Op maandag 22 april 2013 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Natuurlijk is hij nu nog even interessant, maar straks is het vooral die advocaat die uit zijn ambt is gezet omdat hij de regels aan zijn laars heeft gelapt, waar veel cliënten klachten over hadden en die de fiscus heeft getild.
Ik vind niet dat dat strekt tot de aanbeveling.
Dat zeg ik niet. Ik denk dat het publiek Bram vooral interessant vond vanwege zijn status.quote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef Caland het volgende:
Ja want in dat wereldje zijn ze wel van de ethiek.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef VeX- het volgende:
Met deze titel dacht ik dat het al rond was.
Tendentieuze berichtgeving.
Sterker nog, ik vind het ronduit abject en infaam.
Toen de TT gemaakt werd was hij ook uit zijn ambt gezet. Vandaag is de zaak in tweede instantie.quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef VeX- het volgende:
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki 6m
Inleveren jaarrekeningen moet toch niet zo moeilijk zijn, of wil #moszkowicz echt niet onthullen hoe zijn financiële situatie ervoor staat?
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki 7m
NRC Handelsblad schreef dit weekend dat Moszkowicz nog geen enkele belofte aan Hof van Discipline is nagekomen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het meedoen!quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn ze volgens mij sowieso wel want dit is alleen de uitspraak.
Dat is nog maar de vraag. Het overgrote deel van zijn succes komt van zijn PR, inclusief het hoogmoedige, die ijdelheid en het welbespraakt lijkende geleuter. De carrierecrimineel met de stapeltjes bankbiljetten thuis kan een advocaat moeilijk op zijn werk beoordelen, maar zelfs in het huis van bewaring wel op tv zien. Dan is hij ook advocaat van de grote jongens omdat hij geen enkele morele belemmering voelt bij dienstig zijn aan een criminele organisatie, en dat trekt natuurlijk ook andere klanten aan.quote:Op maandag 22 april 2013 11:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb niet echt medelijden met deze man. Waarschijnlijk heeft hij wel talent maar door hoogmoed en liefde voor het luxe leventje heeft hij zichzelf de das om gedaan. Iets meer bescheidenheid en hij had nog gewoon een goed draaiende advocatenpraktijk
quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef VeX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |