Nahquote:
Die als Indiaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Zoeken jullie vast allemaal even één versie uit voor kerstmis?
Ja, League Cupquote:
45k maar toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef vandermar het volgende:
IF Henry is zo duurik wil hem hebben. Wachten tot een SIF dan maar
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duurquote:
Mja ik speel al sinds de eerste week met hem en ik vind het hem wel waardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duur
Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
de meeste IF uit kleine competitie's zitten nog tussen discard waarde en 20k, dus Henry is relatief duur
Dat is waar ja, voor zijn naam betaal je al meer en hij zal alleen maar stijgen inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is relatief duur omdat hij uit TOTW 1 isElke speler uit TOTW 1 is duur of gaat duur worden des te meer tijd passeert. Henry is bovendien een legende en heeft goede stats
Dat klopt zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:29 schreef vandermar het volgende:
IF Henry was vorig jaar 100x beter dan die van nu! Zijn toty was al helemaal
Vorig jaar was die beterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef MartijnTor het volgende:
RonaldinhoIF vind ik dit jaar ook een heldje
Doe mij maar sneeuwwitje danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Zoeken jullie vast allemaal even één versie uit voor kerstmis?
wat is dezequote:SORRY!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Neves had vorig jaar een baze schot, volgens mij een longshot en shotpower ver in de 90quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar was die beter
De gewone Ronaldo was vorig jaar al een baasliep 1 op 1 als CF bij mij in 4-2-3-1. Soms wanneer hij scoorde hoorde je Evert
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vond ik leuk
IF Thiago Neves was vorig jaar mijn favoriete IF. Als CF in 4-2-3-1liep beter dan 1 op 1 en zijn schot
zo ziek
Inderdaad, vooral toen ze 150 BIN hadden gefixt. Maar de belangrijke dingen fixen ze dus nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
Na elke onderhoud gaat FIFA juist achteruit merk ik![]()
![]()
![]()
geluid uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)reading-arsenal.html
Ik ga even nagenieten
Nu heb je geen leveeeeeeeeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef detennismaster het volgende:
Tot hoe laat doet FUT het niet? Ik kan niet inloggen..
Even een Engelse formele brief oefenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |