Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issuequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
- Bij de koffieautomaat wisselen we rimpeltips uit. - Dudeweiser
Het werkpatroon van de rimpelsaurus - Dudeweiser
Fossielen op de werkvloer - Dudeweiser
Klysma's klaar? Werken maar! - Dudeweiser
Status issue?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issue
Dat Fut Founder het niet meer doetquote:
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtm
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
Niet bij je eigen begrafenis kunnen zijn omdat je moet werken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:22 schreef leoon. het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
#FUT & #EASFC are now down for maintenance as we attempt to address the FUT Founder date issue. Downtime: 2hrs. http://bit.ly/Ttdb9Z
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Servers down, hoelang gaat dit duren. Iemand een idee ?
Ja ik ook, dat had ik pas voor vanmiddag geplandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Mooi kut, dagje vrij en dan krijg je dit. Zometeen moet ik nog noodgedwongen met school bezig ook...;)
Spelers pack.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Haha idem.
Die contracten zijn wel zwaar irritant, zijn daar ook packs van ?
Heb nu nog zo'n 5000 coins, is het verstandig om daar een spelers pack van te kopen of is het beter om per positie te halen ?
zit een extra kaart in, lees de info die erbij staatquote:
Kan niet op console en webappquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
zit een extra kaart in, lees de info die erbij staat
lol_hboquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef vandermar het volgende:
Net een tentamen gehad maar wettenbundel vergeten
Gelukkig telt deze niet voor mijn P
Beetje erg zonde van alle tijd die je er qua studeren in hebt gestokenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef vandermar het volgende:
Net een tentamen gehad maar wettenbundel vergeten
Gelukkig telt deze niet voor mijn P
RTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |