PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe standaard antwoord voor de vraag "heb ik nog iets gemist?"
Nicequote:
Jij zit de hele avond te googelen op "Geld verdienen via internet"?quote:
Aardige gast die Lorenzo.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef StijnDa het volgende:
Awesome 007 filmVette actiescènes, af en toe humor, mooi Bond verhaaltje met ex-agent die wraak wil. Zeker de moeite waard om te gaan
Hij krijgt er wel één de douche in jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt er ook nog een beetje geneukt of dat niet?
Alleen een harde of ook echt een beurt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij krijgt er wel één de douche in ja
Ze kappen de scène vrij snel afquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen een harde of ook echt een beurt?
Morgen de laatstequote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm niet kijken.Nah, vast wel, na m'n tentamens.
![]()
![]()
nice, dat was ook ons resultaat. MAar dan niet de prijs maar het aantal kaartjes op de markt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Resultaat is gelijk zichtbaar
[ afbeelding ]
Zijn jullie nog bezig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, dat was ook ons resultaat. MAar dan niet de prijs maar het aantal kaartjes op de markt.
leuk teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
IF Messi is next als 't goed is
Aguero: 17 op 34quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
haha iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero: 17 op 34
Balotelli: 37 op 48
Messi: 1 op 5
Value for money kon beter
RTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
Langer werken, eerder stervenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
En hij heeft dat totaal gefinancierd door coins te kopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Duidelijk die laatste!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
- Bij de koffieautomaat wisselen we rimpeltips uit. - Dudeweiser
Het werkpatroon van de rimpelsaurus - Dudeweiser
Fossielen op de werkvloer - Dudeweiser
Klysma's klaar? Werken maar! - Dudeweiser
Boateng kan alles, of heb je die al op CDM ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
Giovinco is een LF kan je niet tot CAM omtoveren helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Giovinco is LF in Fifa13.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Ja en dan gewoon Ben Arfa CDM.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik was bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |