Heb geluisterd werd niet veel gezongen, denk niet dat het een hit word, maar inderdaad hij wil in de belangstelling staan, hij doet er alles voorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan Johan die hele Bram schelen, als was het pommetje horlepiep of Bassie van Adriaan, als Johan maar weer de krant haalt, ben een beetje Johan moe aan het worden, dan weer dit dan weer dat pppffftttt
Hij zal nog 10 rondjes in zijn blote kont rennen over de Dam , als ie maar in de belangstelling kan staan en in de krant komt.........echt Johanmoe wordt ik ervanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geluisterd werd niet veel gezongen, denk niet dat het een hit word, maar inderdaad hij wil in de belangstelling staan, hij doet er alles voor
Ja hij wordt vervelend Johanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij zal nog 10 rondjes in zijn blote kont rennen over de Dam , als ie maar in de belangstelling kan staan en in de krant komt.........echt Johanmoe wordt ik ervan
Dus jij denkt serieus dat opa nooit de hitlijsten zal bestormen met een onvervalste carnavalskraker?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je inderdaad beter opa hebben, daar gebeurt nooit iets. Er zal ook nooit iets gebeuren, dat is 'm allemaal veel te veel moeite.
Jij snapt het niet helemaal. Het is juist een steunbetuiging aan het adres van Bram.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En Johan: iemands levenslange schorsing en het op de klippen lopen van een relatie gebruiken voor een 'vrolijk liedje', dan ben je een wanhopige publiciteitsgeile zielepoot. Laat het in godsnaam geen aandacht krijgen. Eigenlijk is de aandacht hier in dit topic al te veel 'eer' voor die miezer.
Eva...quote:
Ja ik las het in het AD.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het is juist een steunbetuiging aan het adres van Bram.
[ afbeelding ]
Omie maakt helemaal geen hutspot, dat doet grootmamaquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:30 schreef Gert het volgende:
Die maakt vast niet net zulke hutspot als omie.
'de opbrengst van de plaat gaat geheel naar de advocaat'quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het is juist een steunbetuiging aan het adres van Bram.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bram heel blij wordt van die paar stuivers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
'de opbrengst van de plaat gaat geheel naar de advocaat'
Als hij mij nou gewoon die oranje Porsche verkoopt, vangt ie meer geld dan dit plaatje ooit gaat opleverenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'de opbrengst van de plaat gaat geheel naar de advocaat'
zag ik meteenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik las het in het AD.![]()
Mijn kritiek op die talentloze opportunistische parasiet Vlemmix is dan ook opbouwend bedoeld hoor.
quote:
Inderdaad, wat een gelul. Hij is zeker ook bezig met een liedje ten behoeve van de slachtoffers van Sandy 'Amerikaantje zwem je nog?'quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
zag ik meteen![]()
ha ha ha, die Vlemmix, zich ongetwijfeld rotgeschrokken van het commentaar, komt ie met zo'n lulverhaal. Dit is werkelijk nog miezeriger dan dat plaatje ...
Bram op het grote bed in de green-screen studio omringd door kaboutermeisjes in toga.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:30 schreef Copycat het volgende:
En dan nog niet met de video zijn begonnen om Bram de tijd te geven mee te doen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram op het grote bed in de green-screen studio omringd door kaboutermeisjes in toga.
Tussen Johan en Harry in en Eva krijgt ook nog een rolletje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram op het grote bed in de green-screen studio omringd door kaboutermeisjes in toga.
Over verbaal begaafd gesproken.....krijgt Oop ook een rolletje?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan en Bram lijkt me een leuk stel samen. Ze zijn beiden zeer verbaal begaafd dus wat dat betreft ....
Mwahquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan en Bram lijkt me een leuk stel samen. Ze zijn beiden zeer verbaal begaafd dus wat dat betreft ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |