Precies het was allemaal de schuld van Dannyquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Maar Danny had het meeste geld en heeft Eline niet gewonnen
Dat was best pijnlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit nog steeds naar The Bunker te kijken. Ik zit te wachten tot de winnares in beeld komt.
Ik nietquote:
Alles is jouw schuld. Je bent gewoon een soort Huubquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het mijn schuld dat je hier jaren niet geweest bent?
Huub?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles is jouw schuld. Je bent gewoon een soort Huub
Zei jij niet laatst dat, nadat wij naar het zelfde concert geweest zijn, ik jaren niet meer online kwam?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het mijn schuld dat je hier jaren niet geweest bent?
Dat is waar maar dat maakt het niet noodzakelijkerwijs mijn schuld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef pos het volgende:
[..]
Zei jij niet laatst dat, nadat wij naar het zelfde concert geweest zijn, ik jaren niet meer online kwam?
Ik vind van wel......quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat maakt het niet noodzakelijkerwijs mijn schuld.
Bij mij zit Johan te mopperen over het stinkende riool en Alcido vind het niet leuk van hem dat hij klaagt terwijl hij er pas een week of wat mee bezig is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit nu naar Peter te kijken die friet, frikandellen en partyhapjes aan het frituren is in de keuken van SV
http://www.followyourstreams.tk/
Dat hoor ik nu ook. Geniaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij zit Johan te mopperen over het stinkende riool en Alcido vind het niet leuk van hem dat hij klaagt terwijl hij er pas een week of wat mee bezig is.
Hij had er een hitje mee moeten proberen te scoren 'Ik heb een potje met stront' op melodie van potje met vetquote:
Bierdrinken is altijd goed voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef pullup het volgende:
En al die drukte om een paar kijkers meer dan opa nu weet te trekken met gewoon een beetje zittend bierdrinken.
Elinequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het van het begin tot einde gevolgd.
Had zelfs een favoriet die door de meeste dames hier gehaat werd, Eline en heb zelfs op de tennisclub in de buurt stemmen voor haar proberen te werven
Kom er maar in BQquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Eline werd toch niet door de meeste dames gehaat ?![]()
Het was/is een schatje, net als haar zusje trouwens.quote:Ze was wat ballerig maar zeker niet onaardig.
Pientjequote:
Juist. Het was gewoon lachwekkend wat voor reacties zij hier opriep en wat er allemaal niet voor theorieën over haar werden verzonnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een mooie vrouw. Alle reden tot grote haat.
Die houdt zich nog steeds verscholen voor Bommie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit nog steeds naar The Bunker te kijken. Ik zit te wachten tot de winnares in beeld komt.
Net als bij Peter dus. Wat die, als mooie jongen, over zich heen heeft gekregenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist. Het was gewoon lachwekkend wat voor reacties zij hier opriep en wat er allemaal niet voor theorieën over haar werden verzonnen.
As je de reacties mocht geloven was ze niets meer of minder dan de personificatie van de duivel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |