Opa mag met z'n tieten komen zwaaien mocht Eva niet mee willen doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef pos het volgende:
[..]
Over verbaal begaafd gesproken.....krijgt Oop ook een rolletje?
Ik ga 'm niet uitleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Oop begaafd kan schelden?
Oh en de PI.
![]()
Dus dat heb jij gedaan??quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet! Daarvoor moet je uren naar Studio Vlemmix gekeken hebben.
En dat heb ik gemist, schijnbaar....quote:
Dan volg je de reallifesoaps toch niet allemaal op de voet, want de allerbeste is natuurlijk gewoon die van Oop. Dus eh.... wadabetreft eh....quote:
Nee SV was echt superieurquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan volg je de reallifesoaps toch niet allemaal op de voet, want de allerbeste is natuurlijk gewoon die van Oop. Dus eh.... wadabetreft eh....
De Bunker vond ik ook tof.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee SV was echt superieural was het alleen al om de verhaallijntjes met Liesbeth of Alcido
Dat gele driehoekje is onweerstaanbaar he Posquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef pos het volgende:
[..]
En dat heb ik gemist, schijnbaar....
( een emailtje ofzo, Scrut? )
Ken eigenlijk alleen de streams van BB, de Bus en de Gouden kooiquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee SV was echt superieural was het alleen al om de verhaallijntjes met Liesbeth of Alcido
Dat was lekker krakkemikkigquote:
Doe ik weer wat verkeerd?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gele driehoekje is onweerstaanbaar he Pos
Heb het van het begin tot einde gevolgd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was lekker krakkemikkigZe hadden ook een soort betaalsysteem en punten waarmee je allerlei interactie tussen de streamers en de deelnemers kon laen plaatsvinden. Ik heb een keer wat betaald maar het werkte voor geen meter dus toen haakte ik maar af.
Het werd pas echt leuk en ik haakte weer aan toen Danny zich ermee ging bemoeien
Eline werd toch niet door de meeste dames gehaat ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het van het begin tot einde gevolgd.
Had zelfs een favoriet die door de meeste dames hier gehaat werd, Eline en heb zelfs op de tennisclub in de buurt stemmen voor haar proberen te werven
Een mooie vrouw. Alle reden tot grote haat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef pullup het volgende:
Eline werd toch niet door de meeste dames gehaat ?![]()
Ze was wat ballerig maar zeker niet onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |