SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
incest allesquote:
grapje, zusquote:
ook jij slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef TBakkert het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, ben kapot
Trustenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef TBakkert het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, ben kapot
En jij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef Nestalgie het volgende:
dank iedereen die mij een goede nachtrust wenst zodat ik morgen weer op school kan kloten
alvast slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna ga ik ook mijn bed opzoeken.
leef jij ook nog O_Oquote:
deel zequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
De avond begint, ik krijg allemaal hersenspinsels.
dacht dat jij al weg was, je zei een tijdje niksquote:
Oh even appen met mensen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dacht dat jij al weg was, je zei een tijdje niks
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.quote:
wat heb jij gesliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.
Dan stopt het.
Hoi gaygayimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.
Dan stopt het.
filosofische shit ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het leven, maar het zit vast als een brok in me keel.
Ben je stoned Gaygay?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan stopt het.
Als het nog zwemt: doorslikken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Moet ik het uitspugen of doorslikken?
De dagelijkse routine, wordt je er niet moe van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaruh ik ga nu echt naar bed, tot morgen iedereen
Ik zou hier blijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat als je alles kon loslaten en weggaan, waar en hoe zou je gaan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zag de wasmand niet, struikelde daar over en nu is die kapot.overal stukken plastic.
Snij jezelf met de stukken plastic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zag de wasmand niet, struikelde daar over en nu is die kapot.overal stukken plastic.
Waarom? Wil je niks nieuws ontdekken of gewoon weg van je bekende omgeving, al was het maar voor even?quote:
Hier kan je tenminste legaal een jointje roken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom? Wil je niks nieuws ontdekken of gewoon weg van je bekende omgeving, al was het maar voor even?
Ik heb het niet alleen over deze wereld, met overal bedoel ik ook echt overal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier kan je tenminste legaal een jointje roken.
Nederlandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze wereld, met overal bedoel ik ook echt overal.
Das waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben ik me bewust van, maar sowieso fok!ers.
Dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hmm.. Beter raar dan normaal, dat wel
Relativerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hmm.. Beter raar dan normaal, dat wel
Liefde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
roald, wat als je mocht kiezen; liefde of rijkdom?
Ik hoef niet speciaal rijk te zijn als ik maar gelukkig ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar liefde staat niet altijd gelijk aan geluk en rijkdom niet altijd aan eenzaamheid..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sommige mensen uit bepaalde sc's, te zielig
Nou, iedereen onzeker en kinderachtig noemen, ondertussen over iedereen roddelen in een kliekje, wie is er dan onzeker? Godsamme, sneuquote:
Zeker KLB SC? Ja ach ja ik maak mij daar niet druk om hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, iedereen onzeker en kinderachtig noemen, ondertussen over iedereen roddelen in een kliekje, wie is er dan onzeker? Godsamme, sneu
Haha jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeker KLB SC? Ja ach ja ik maak mij daar niet druk om hoor.
Oh morgen maar even lezen. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha ja
Echt, ik ging stuk in mijn eentje toen ik sommige opmerkingen las
Nu echt slapen, kus
Zeker vrij morgen je moeder?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik wil me joint roken maar me moeder blijft beneden
Inderdaadquote:
Scrubs is pure aids van Comedy Central.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:01 schreef FL_Freak het volgende:
Roald zijn smaak in series is helaas niet zo goed als die van ons he Aldo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iemand die het snapt![]()
Goede morgen mensen hier!
Command & Conquer. Ik heb tot en met Zero Hourquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
we kunnen ook keer tiberian sun spelen.
Nee.. Ra2 ftw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
we kunnen ook keer tiberian sun spelen.
Het is prachtweer man vrouwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
WAS IK BIJNA VERGETEN NOG KUNNEN KLAGEN OVER HET WEER?????
ik ben niet zon rush type.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog wel wat zieke maps met Computer on steroidsbouwen ze 8 warfacs ofzo en uit elke warfac komt dan een unit
zo'n zieke stroom aan apoc's op je af en een hoop Kirovs
![]()
Moet je fucking snel zijn in het begin om te overleven.
hoi.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
Dus HOE IS HET????? HEBBEN JULLIE AL GELUNCHED??? DE HOND AL UITGELATEN?? NOG HUISWERK GEMAAKT???? NOG EEN OF ANDER MUZIEKJE GELUISTERD?????????? ZIJN JULLIE MOE???????
Ramen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weten. Ik zit binnen vrouw.
quote:
hey FL Freak? Alles goed? Lekker geslapen? Heb je al gelunched? Heb je nog gegamed? Ben je je kamer al uitgeweest?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg niet in deze ruimte
[..]
klootzak.
ja en ja En nee, nee en ja net.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
hey FL Freak? Alles goed? Lekker geslapen? Heb je al gelunched? Heb je nog gegamed? Ben je je kamer al uitgeweest?
Is hij al ontslagen dan? Hij is toch werken normaal?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
hey FL Freak? Alles goed? Lekker geslapen? Heb je al gelunched? Heb je nog gegamed? Ben je je kamer al uitgeweest?
Kutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]je voelt je dus aangesproken?
Wat moet dat kosten
Helemaal toppie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja en ja En nee, nee en ja net.
mj?
Ja en weet ik niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is hij al ontslagen dan? Hij is toch werken normaal?
Hmmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut![]()
Voor jou heb ik een speciaal wanhopig FOK!ker prijs die tijdelijk ook in de bonus is, gratis.
Heb je eindelijk iets interessants te vertellen mis ik het of negeer ik hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb ik ok alleen maar 100 x al over gehad hier.
Proefperiode simpelweg niet overleeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Maar vertel, waarom? Klant uitgescholden? Kontseks gehad in het magazijn met een medewerker? Laptop gestolen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Proefperiode simpelweg niet overleeft.
In de verzorging nu of wat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga toch nieuwe opleiding doen.
Ik kan meespelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ach look on the bright side.. nu kunnen wij Ra2 spelen
Komen we toch gewoon bij jou LAN party doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Amoebawoonachtig in Eindhoven en Ra2 kunnen spelen.. pluspunten!
Mijn PC kan verder geen games aan, crap dingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Komen we toch gewoon bij jou LAN party doen?![]()
Prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn PC kan verder geen games aan, crap dingEn ik krijg die LAN shizzle nooit werkend bij Ra2.
En eerst maar eens online spelen
Ajaxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik je daar tegen kom zeg ik wel dat je voor ajax bent.
Dan lopen de mensen gewoon door hoor, dat boeit ze geen fuck.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik je daar tegen kom zeg ik wel dat je voor ajax bent.
Ligt eraan waar. Moet je zeggen als je bij cafe lempke staat. Dan kan roald rennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan lopen de mensen gewoon door hoor, dat boeit ze geen fuck.
Zegt hij "Hij ook", kende gij mee rennenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Moet je zeggen als je bij cafe lempke staat. Dan kan roald rennen.
Ze kennen me, dus komt wel goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zegt hij "Hij ook", kende gij mee rennen
Oh is dat die tent waar gij al die vrouwen plat krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze kennen me, dus komt wel goed.
Stuk voor stuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh is dat die tent waar gij al die vrouwen plat krijgt?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze vallen flauw vanwege je lelijke kop ja.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OJEE ZAL ZE HAAR PERIODE HEBBEN WANT ALLEEN DAN MOGEN VROUWEN CHAGRIJNIG ZIJN.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Flips ik had je een Facebook friend request gestuurd
Die post was mij niet opgevallen, maar ik zal binnenkort mijn facebookverzoekjes eens doorkijkenquote:
Okquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die post was mij niet opgevallen, maar ik zal binnenkort mijn facebookverzoekjes eens doorkijken
En ja nu impliceer ik dat ik meerdere verzoeken heb.
Die van mij heet Doggiequote:
Ja maar maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die van mij heet Doggiemaar je hebt nog een jaar om iets te bedenken zei je gisteren toch?
Als je kat dik is, past Sunny ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar maaren nee rond maart kan ik er al één uitkiezen waarschijnlijk
Ik twijfel, want ik vind Sunny heel leuk
Gaan mijn ouders niet leuk vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Noem je kat Godverdomme.
Als je 'm roept kan je zeggen"godverdomme kom hier'
Maartquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar maaren nee rond maart kan ik er al één uitkiezen waarschijnlijk
Ik twijfel, want ik vind Sunny heel leuk
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hilarisch gewoon, ik zou de hele dag daar om kunnen lachen
Buitengewoon dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld.quote:
Past niet vind ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het wordt er zo één.
Precies dezelfde.
[ afbeelding ]
Ik ben een tijdje geleden gestopt met fokkers accepterenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had jou ook nog een facebook request gestuurd
Leg de link eens uit tussen een kinderhand en een piemel bezitten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen piemel heb dan.
In mijn hoofd klonk de grap beter als in een kleine piemel bezitten dit dat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Leg de link eens uit tussen een kinderhand en een piemel bezitten?
Geen last van.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hoofd klonk de grap beter als in een kleine piemel bezitten dit dat.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
Die like foto's op fb wordt er leip van
Ik dacht al aan Lady. Vond mijn moeder ook mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Vernoemen naar éen van die direwolven uit GoT?
Okquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden gestopt met fokkers accepteren
Heb je in elk geval nog pussy.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer ik op mezelf ga neem ik denk ik een kat.
Dat is leuk ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Lady. Vond mijn moeder ook mooi.
iel heeft een vaginaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dan gaan anderen zeggen, mag ik vagina eens aaien
of
iel, vagina stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |