SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
incest allesquote:
grapje, zusquote:
ook jij slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef TBakkert het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, ben kapot
Trustenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef TBakkert het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, ben kapot
En jij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef Nestalgie het volgende:
dank iedereen die mij een goede nachtrust wenst zodat ik morgen weer op school kan kloten
alvast slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna ga ik ook mijn bed opzoeken.
leef jij ook nog O_Oquote:
deel zequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
De avond begint, ik krijg allemaal hersenspinsels.
dacht dat jij al weg was, je zei een tijdje niksquote:
Oh even appen met mensen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dacht dat jij al weg was, je zei een tijdje niks
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.quote:
wat heb jij gesliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.
Dan stopt het.
Hoi gaygayimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben onzichtbaar en ben vergezeld door een grote panda, we lopen samen over straat, door het centrum, de steegjes en de afvalputten van de wijk. We zien van alles gebeuren, maar ik moet het loslaten en beseffen dat het niet echt is. Deze wereld loslaten. Mensen sluiten me aan en we gaan in de mist op.
Dan stopt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |