quote:
Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef Adames het volgende:[..]
er is altijd wat te doen en dat maakt het inderdaad leuk, alleen als je gaat voor zone completion vind ik hem wel wat vervelend, je bent afhankelijk van de rest in de map. Veel skill challenges zijn communing dingen met daarvoor een champion. Die krijg je niet in je eentje.
Ik vind het verder wel een fijne map ja. Alhoewel Straits of Devestation ook wel geniaal is met zijn 2 moeilijke vista's.
Straits is ook goed ja. Maar die is te solo'en! Mount Maelstrom vond ik ook goed totdat ik in Straits aankwam en Straits vond ik ook goed totdat ik in Melchor's Leap kwam

Tot dat moment ging het bij mij zelfs redelijk op auto-piloot: monster? -> longbow, knockback, shortbow, kite, strafe, dodge en daarna iets van afstand maken en weer longbow etc etc. Ging eigenlijk alleen fout als er sprake was van lag.
Malchor's Leap was het moment waarop ik echt moest gaan opletten.
Ik vind het een map waarbij je eigenlijk met 2 personen moet zijn. Minimaal zelfs. Nu loopt er altijd wel iemand in de buurt die meehelpt maar ik had mazzel: kwam in Straits iemand tegen die ook bezig was met de map en we zijn samen gaan zoeken naar skills, WPs, vista en POIs en toen ook meteen naar ML gegaan. Maar zelfs dan was het een crime om alles bij elkaar te krijgen (sommige vista en WPs zijn echt geniepig).
Met tussendoor even een money run. ML levert in geen tijd 5 tot 10 gold op. Die wat met me mee rende was 68 en hij krijg me een partij rares dat was niet normaal meer. Stuk of 20 had hij er me wel getoond. Inventory vol, rommel verkopen, wat niet nodig is of salvagen of verkopen op black lions market en weer verder.
Dit weekend ga ik mijn story mode afmaken (ben al redelijk ver).
Daarna cursed shore hoop ik. Of anders dungeons exploren.
(zit op 92% total map compleet dus ik ben er bijna

)
Ben alleen bang dat WvWvW een probleem wordt... Gandara heeft meestal heel weinig in bezit.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*