PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Chemistry 9 is wel handigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik had die in een pakket zitten, vandaar
Maar hij is m'n rots in de branding af en toe.
Wieisboos heeft het ook eens gedaan bij mij.. volgens mij met Depay tegen Kouyate.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Heerlijk die bronzen verdedigers. Feest.
Het ligt echt aan je timing.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wieisboos heeft het ook eens gedaan bij mij.. volgens mij met Depay tegen Kouyate.
Ik kan die skill wel maar ik ben per definitie altijd de bal kwijt als ik hem probeer.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Chemistry 9 is wel handig
Haal sowieso Kalas, Castaignos en Fer
Wat raar zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Djeetje het volgende:
en fifa is weer in de naai fase
in 4 min van 2-1 voor naar 2-2
Ik stond een tijd geleden op 199-4-49 als record, ik sta nu op 237-4-54 en al die verliezen komen door disconnects in het weekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Benzia - Bradshaw
------Trundlinho.
[..]
Het ligt echt aan je timing.als je fout timet gaat ie misschien nog wel omhoog, maar totaal de verkeerde kant op
1 goal tegen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Djeetje het volgende:
Dat is ook onmogelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik stond een tijd geleden op 199-4-49 als record, ik sta nu op 237-4-54 en al die verliezen komen door disconnects in het weekend.
Je hebt dus mijn winstreak van 38 verbroken
Lekker Stijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Fuck Yeah![]()
Toernooi gewonnen, Aguero in pack
Ik zal niet meer zeggen dat ik nooit geluk heb![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Fuck Yeah![]()
welk toernooi?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Fuck Yeah![]()
Ik heb alles gewonnen met mijn huidige gold team, behalve een paar van die disconnects dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]sorry.
Ik heb met m'n bronzes ook al een redelijke killstreak denk ik. Over golds zwijg ik wijs.
Djeetje zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Djeetje het volgende:
nu mislukt ook gewoon alles binnenkant paal longshot -____-
Gewoon gold online toernooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
welk toernooi?
ik heb namelijk niet de skills om van wereldklasse te winnen
Beter ga je spelen ipv hier alles postenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Djeetje het volgende:
nu mislukt ook gewoon alles binnenkant paal longshot -____-
terugrennen alsof m'n leven ervan af hangt, anders de lul.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens. Even voor degenen die 3-5-2 spelen: hoe verdedigen jullie counters? En stappen jullie in met containen + kruisje of containen + rondje?
En wisselen jullie door of gebruiken jullie conditiekaarten? Er zijn nl maar 3 fatsoenlijke snelle CB's en pace heb je wel nodig bij 3-5-2 achterin, ik merk dat Barzagli net iets tekort komt.
Maar selecteer je dan de CDM of de verdediger? Beiden werkt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
terugrennen alsof m'n leven ervan af hangt, anders de lul.
Veel werk verrichten met je 'vleugels' en CDM's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens. Even voor degenen die 3-5-2 spelen: hoe verdedigen jullie counters? En stappen jullie in met containen + kruisje of containen + rondje?
En wisselen jullie door of gebruiken jullie conditiekaarten? Er zijn nl maar 3 fatsoenlijke snelle CB's en pace heb je wel nodig bij 3-5-2 achterin, ik merk dat Barzagli net iets tekort komt.
Gewoon een tweede team maken i.p.v. reserves gebruiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als jij gaat ben ik alweer klaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Erachter komen dat je morgen eerste 4 uur vrij heb
ja die er altijd tussen proberen te gooien, en af en toe switchten naar cb om mee te rennen, of als ie echt tegenover de cb staat gewoon rambo stijl cb instappen, en dan snel voor je leven terugrennen met degene die het meest in de buurt staat mocht het niet helemaal gelukt zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Maar selecteer je dan de CDM of de verdediger? Beiden werkt niet.
Werkt dat ook? Dat ik bv een bronzen team maak, die selecteer, een seizoenwedstrijd tegen pc speel en daarna weer m'n main team pak?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een tweede team maken i.p.v. reserves gebruiken.
sterfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Erachter komen dat je morgen eerste 4 uur vrij heb
en sterfquote:
Meestal gooien ze de bal zeg maar 10m voor een hoek van het penaltygebied en rennen erachteraan met homo's zoals Aubameyang of Welliton. Dan nog een schaar en ik ben gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die er altijd tussen proberen te gooien, en af en toe switchten naar cb om mee te rennen, of als ie echt tegenover de cb staat gewoon rambo stijl cb instappen, en dan snel voor je leven terugrennen met degene die het meest in de buurt staat mocht het niet helemaal gelukt zijn
beetje kut om uit te leggen
afstand houden zodat hij een schaar kan doen en er vervolgens niks mee bereiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Meestal gooien ze de bal zeg maar 10m voor een hoek van het penaltygebied en rennen erachteraan met homo's zoals Aubameyang of Welliton. Dan nog een schaar en ik ben gezien.
Ja, spelers op de bank en bij de reserves herstellen terwijl de basis elf speelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Werkt dat ook? Dat ik bv een bronzen team maak, die selecteer, een seizoenwedstrijd tegen pc speel en daarna weer m'n main team pak?
Oké, het kan dus niet dat als je een gouden team hebt en een bronzen (ik zeg maar wat) dat je om de beurt speelt (en niet goochelt met spelers ondertussen) en dat ze dan beiden 99 conditie houden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, spelers op de bank en bij de reserves herstellen terwijl de basis elf speelt.
Je kunt alleen geen gouden spelers op de bank zetten in een bronzen wedstrijd (wel bij de overige reserves, dus maar 5 per wedstrijd).
Omdat je er niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Niemand weet iets over mijn afstandsbediening probleem.
ik ook, tik hem aan. Wel lekker kansloze uurtjes die ik beter kan gebruiken om te leren maar helaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon 1 tm 8. Kennis opzuigen jonge!
Klopt, je zult dan 3 wedstrijden moeten spelen met de bronzes en de 5 spelers constant wisselen (3e wedstrijd alleen voor de 11e speler).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oké, het kan dus niet dat als je een gouden team hebt en een bronzen (ik zeg maar wat) dat je om de beurt speelt (en niet goochelt met spelers ondertussen) en dat ze dan beiden 99 conditie houden?
goed op balbezit proberen te spelen, maar idd altijd kut zulke wedstrijden, helemaal als ze opzich wel iets van fifa kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Mensen met 5 verdedigers die een lucky goal scoren en ultra defensive gaan. Dan is er serieus geen doorkomen meer aan en zij lekker counteren.
JA DAAR ZIT DUS VERDOMME GEEN KNOP OPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Met de hand je TV aan en uit zetten
Ah, da's ook geen doen toch? Jammer dat die team conditie kaarten zo duur zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, je zult dan 3 wedstrijden moeten spelen met de bronzes en de 5 spelers constant wisselen (3e wedstrijd alleen voor de 11e speler).
natuurlijk welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
JA DAAR ZIT DUS VERDOMME GEEN KNOP OP
Ik vind het prima te doen, maar ik heb zes teams waartussen ik kan wisselen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ah, da's ook geen doen toch? Jammer dat die team conditie kaarten zo duur zijn.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
JA DAAR ZIT DUS VERDOMME GEEN KNOP OP
Maar is dat wisselen op den duur niet super vervelend?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doen, maar ik heb zes teams waartussen ik kan wisselen.
Gewoon een leuk brons team maken en online er mee spelen i.p.v. tegen de CPU.
Ik vind van niet, maar je kunt anders ook gewoon een 2e gouden team maken en dan heb je er sowieso geen last van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Maar is dat wisselen op den duur niet super vervelend?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar dit kan je niet oplossen volgens mij (tenzij je de tv of je scherm wegdoet)
geloof, heb overal gedrukt waar te drukken vielquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit er niet gewoon een soort van touchscreen op? Is hier ook zo
Heb je er een universele afstands bij oid?quote:
Uhm, heb er een van samsung, en een die bij de interactieve tv van kpn kwam?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je er een universele afstands bij oid?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
geloof, heb overal gedrukt waar te drukken viel
En die van Samsung doet je beeldscherm uit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Uhm, heb er een van samsung, en een die bij de interactieve tv van kpn kwam?
Misschien eens voor sparen idd. Dus als ik dan met het 2e team speel gewoon bij het 1e team de spelers die moeten herstellen op de bank/publiek zetten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar je kunt anders ook gewoon een 2e gouden team maken en dan heb je er sowieso geen last van.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Misschien eens voor sparen idd. Dus als ik dan met het 2e team speel gewoon bij het 1e team de spelers die moeten herstellen op de bank/publiek zetten?
Wat vinden jullie trouwens, is deze het overwegen waard ipv Barzagli: http://www.futhead.com/fifa/players/5637/#.
ik zei het tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef Duuc-nl het volgende:
NO WAY IK HEB DE FUCKING KNOP GEVONDEN![]()
![]()
Allebeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En die van Samsung doet je beeldscherm uit?
Ja, teams bij elkaar op de bank zetten en je hoeft nooit te wisselen en hebt nooit fitness kaarten nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Misschien eens voor sparen idd. Dus als ik dan met het 2e team speel gewoon bij het 1e team de spelers die moeten herstellen op de bank/publiek zetten?
Wat vinden jullie trouwens, is deze het overwegen waard ipv Barzagli: http://www.futhead.com/fifa/players/5637/#.
Het blijft kut.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Absoluut niet.
[..]
ik zei het toch
Dan ben je klaarquote:
Ik had hem niet maar ik heb hem de afgelopen dagen wel vaak genoeg goedkoop opgepikt.. alleen nooit in 4-3-3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef bombmannl het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6414592/1ba08b33/auto_s_verkopen_doe_je_zo.html
godverdomme door dit filmpje heb ik een BMI 433 200FB gemist
Z'n koppen is ronduit ruk maar ik krijg vaker tegengoals uit counters dan uit corners e.d.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Absoluut niet.
[..]
ik zei het toch
nou dan koop je hem toch lekker wel. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Z'n koppen is ronduit ruk maar ik krijg vaker tegengoals uit counters dan uit corners e.d.
oké ik zal niet meer eigenwijs zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dan koop je hem toch lekker wel. Veel plezier ermee
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan ben je klaar
Koop anders een Harmony One
quote:
Dat wordt sparenquote:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#KA73B54RnHWtI:ps3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, teams bij elkaar op de bank zetten en je hoeft nooit te wisselen en hebt nooit fitness kaarten nodig![]()
Nee, Santacroce is klein en slecht, hij is alleen maar snel.
Post je team eens dan is er vast wel iets beters mogelijk.
Ik zie geen Barzagli hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:25 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#KA73B54RnHWtI:ps3
Je hebt de drie beste snelle CB's al, als je perse met reserves wilt werken kun je Salvatore Bocchetti gebruiken ( http://www.futhead.com/fifa/players/3951/ ), maar Barzagli moet ook prima kunnen spelen als middelste verdediger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:25 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#KA73B54RnHWtI:ps3
mijne ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn EST date is nog steeds niet gefixt trouwens
Je had pas status toen je ondertitel 'played 947 fut games' was, maar dat heb je ook al niet meer!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
mijne ook niet![]()
IK WIL MIJN STATUS TERUG
Ja, maar omdat ik mijn tv 3 dagen te laat kreeg (quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had toch al overal gedrukt? Niet dus.
Zit je scherm nu niet vol vlekken?
Maar je hebt zulke dure reserves.. verkoop Barzagli en Marchisio en De Rossi etc gewoon en maak een tweede gouden team.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt de drie beste snelle CB's al, als je perse met reserves wilt werken kun je Salvatore Bocchetti gebruiken ( http://www.futhead.com/fifa/players/3951/ ), maar Barzagli moet ook prima kunnen spelen als middelste verdediger.
Barzagli is op zich prima maar met counters is die dikzak gewoon niet snel genoeg! Heb 'm normaal dan in het midden staan. Ligt waarschijnlijk aan mij hoor, maar zal die Bochetti eens uitproberen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt de drie beste snelle CB's al, als je perse met reserves wilt werken kun je Salvatore Bocchetti gebruiken ( http://www.futhead.com/fifa/players/3951/ ), maar Barzagli moet ook prima kunnen spelen als middelste verdediger.
Daarom PESquote:
Op zich best een goed idee maar hoe wissel je die dan snel? Eerst naar de club sturen of wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar je hebt zulke dure reserves.. verkoop Barzagli en Marchisio en De Rossi etc gewoon en maak een tweede gouden team.
Je kunt gewoon een tweede squad aanmaken, dan heb je met twee knopjes gewisseld,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Op zich best een goed idee maar hoe wissel je die dan snel? Eerst naar de club sturen of wat?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had pas status toen je ondertitel 'played 947 fut games' was, maar dat heb je ook al niet meer!
Ja iets met Master League onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
Heeft PES ook een FUT achtig iets dan?
Uhu, maar hoe gaat dat precies dan? Want als ik spelers van squad wil laten wisselen stuur ik ze eerst naar 'mijn club' en daarna ga ik naar mijn andere squad en dan zoek ik ze op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een tweede squad aanmaken, dan heb je met twee knopjes gewisseld,
Master League onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
Heeft PES ook een FUT achtig iets dan?
Is dat echt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
Link naar database
http://pesdb.net/pes2013/player.php?id=2603
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Duuc-nl het volgende:
Op het briefje van postnl staat zon site van de koerier, krijg ik dit: http://henkos.nl/index.php
ECHT YES GODFRIRMRDMquote:
Ik had nog gepost dat de comeback aan was. Niemand mij geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Dan begin je de verlenging en dan mag die gast van Reading gewoon zo rechtdoor de 16 in lopen
Arsenal...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had nog gepost dat de comeback aan was. Niemand mij geloven natuurlijk.
en op CAM ?quote:
ook niet hij valt steeds ofzo echt raarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en op CAM ?
want met rooney ben ik nu ook wel eens klaar haha.
hahaha ja dat merkte ik al.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook niet hij valt steeds ofzo echt raar
Ik heb een in-game preview gezien. Na 5 minuten ben ik weer weggegaan. Ik heb Halo 1,2,3,ODST,Wars en Reach kapot gespeeld, maar het kan me niet meer boeien. AC3 gaat spectaculair worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Halo 4 wordt dat iets? Ik heb 2 en 3 veel gespeeld, maar reach nooit. Gaat iemand hier Halo 4 kopen?
4-0 achter 5-4 voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Der_Rudi het volgende:
Arsenal wtfIk heb iets gemist geloof ik.
Je hebt geen EL zeker? Die gingen het nog herhalen dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:57 schreef Der_Rudi het volgende:
Laatste goal zag ik nog ja. Misschien morgen eens kijken op de Arsenal player.
Nope ik heb sport1. Ik vond EL erbij enkel voor fa en carling cup een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt geen EL zeker? Die gingen het nog herhalen dacht ik
Ja heb het 2 maandjes gratis anders zou ik het ook niet hebben :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nope ik heb sport1. Ik vond EL erbij enkel voor fa en carling cup een beetje overdreven.
Wel op tijd opzeggen, moest zelf ervoor betalenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heb het 2 maandjes gratis anders zou ik het ook niet hebben :p
Ja ik weet. Moest toen ook bij sport 1 en EL toen het de eerste paar maanden nog in het pakket zatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel op tijd opzeggen, moest zelf ervoor betalen
Voorheen toen ik nog bij upc zat had ik wel een voetbal pakket. Als je dan sport 1 had kon je EL voor 5 euro erbij. Nu bij kpn kost sport1 15 euro en dan EL nog eens 15 erbij ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heb het 2 maandjes gratis anders zou ik het ook niet hebben :p
Echt belachelijke bedragen ja. Wij betalen voor TV alleen al 35 euro ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Voorheen toen ik nog bij upc zat had ik wel een voetbal pakket. Als je dan sport 1 had kon je EL voor 5 euro erbij. Nu bij kpn kost sport1 15 euro en dan EL nog eens 15 erbij ofzo.
Dat gun ik dat soort mensen ook altijd wel normaliter, maar nu bij 4-0 kan ik het me stiekem toch wel goed voorstellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
die arsenal ''fans'' die zijn weggegaan bij 4-0![]()
die balen nu
Is in verhouding met de landen om ons heel nog goedkoop hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt belachelijke bedragen ja. Wij betalen voor TV alleen al 35 euro ofzo.
Prima redding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Thorb het volgende:
Martinez was een groot talent volgens Wenger maar als keeper kan hij niet overtuigen
Inderdaad, Leon Oldenburger zeker. Kan beter weer het darten doen, toen hij de Arsenal bank wilde opnoemen bleef hij hangen bij Squillaci en Giroud, de rest kende hij nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
Deze commentator is zo vervelend he..die gast die altijd NL doet bij SBS
Vidal - Medel, de rest MLS.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit eens afmaken...
Ik zat te denken aan iets met Medel
Insigne zal je niet teleurstellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit eens afmaken...
Ik zat te denken aan iets met Medel
Jammer genoeg gaan heel veel kanalen over op een niet te kraken code. Wij hebben al een hele tijd geen Eredivisie Live en Sport 1 meer.quote:
Wat heb ik gemist ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
Aguero op de TP gezet voor 130k. Lekkere toernooibonus hoor.
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik won het gouden toernooi, kreeg een 7,5k pakje, en daar zat Mr. Aguero in.
Eenmaligequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:18 schreef leoon. het volgende:
Er zijn toch geen toernooien meer waar je een gouden pakje voor krijgt? Of deed je die ene waar je eenmalig een gouden pakje krijgt?
Heeft hij niet gezien, gewoon koppie omlaag en lopen maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een faal van Ars dat hij hem niet wilde terugleggen zeg, ongelooflijk. LUcky dat hij alsnog valt..mongolenactie
Wist niet dat hij bij Arsenal speelde ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een faal van Ars dat hij hem niet wilde terugleggen zeg, ongelooflijk. LUcky dat hij alsnog valt..mongolenactie
Ik had over 13.5 gedaan voor de wedstrijd, jammer.quote:
Doe dan Inlerquote:
Djourou lijkt me geen slimme zet.quote:
Want?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Djourou lijkt me geen slimme zet.
Heb je hem vandaag niet zien spelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djourou kan best in FUT hoor.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ok danquote:ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Via console inloggen?quote:
Je had niet tegen mij moeten spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:32 schreef DutchSL het volgende:
Twee keer op rij verloren van lage chemistry teams die TOTAAL niets creeren en puur van rare fratsen van Sirigu en Armero profiteren.
Zes tegen goals echt wtf is dit voor een kut avondin twee wedstrijden meer misgegaan dan in de 40 afgelopen wedstrijden bij elkaar.
Denk niet bij de BBC, maar weet niet zeker. Misschien straks op youtube oid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Samenvatting Arsenal nog ergens terug te zien op de BBC oid. ?
Is DutchSL een meisje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes (DutchSL)
Wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zit aan zo iets te denken, maar ik ben er nog niet helemaal uit:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
Wie kan er hier een mooie kaart ontwerpen voor de site? Zoals deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
niveautje hoor Gerbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Ja, ik ben helemaal van slag nu.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:16 schreef GuRBuH het volgende:
Pascal en ik vragen ons af waarom jullie zo lopen te haten ineens?
Sporkslede, Veltman, Dijks, Rits, Ligeon, Denswil, Fischer, etc. etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:18 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand die nog groeibriljantjes weet voor carriere?
Ik heb nu Piazon - Benzia - Zaha voorin dus daar ben ik wel even klaar.
Zouma, Pogba etc. Helaas kan ik dat soort spelers niet halen met mijn budgetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:18 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand die nog groeibriljantjes weet voor carriere?
Ik heb nu Piazon - Benzia - Zaha voorin dus daar ben ik wel even klaar.
VipbaasNL started Fifa 13quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:22 schreef pascal08 het volgende:
Vrijdag tentamen en ik moet nog 10 colleges kijken van 1,5 uur.
Jap, maak ff me wedstrijd af en dan ga ik het kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Passie in de Polder is vandaag toch?
Dit dusquote:
Ik zat vanmiddag op het toilet college te kijken via m'n smartphone. Ik had een app gedownload waarmee ik m'n computerscherm kan zien. Vond het wel baas, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap, maak ff me wedstrijd af en dan ga ik het kijken
[..]
Dit dus
Waar ga je het kijken dan? Op de rtl site moet je dokkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap, maak ff me wedstrijd af en dan ga ik het kijken
[..]
Dit dus
Ik neem mijn laptop altijd gewoon meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag op het toilet college te kijken via m'n smartphone. Ik had een app gedownload waarmee ik m'n computerscherm kan zien. Vond het wel baas, al zeg ik het zelf.
Is dit een grap of serieusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar ga je het kijken dan? Op de rtl site moet je dokken
Serieus. Was vorige week ook al, maar toen hadden ze een foutje gemaakt waardoor je alsnog zo door kon klikken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem mijn laptop altijd gewoon mee
[..]
Is dit een grap of serieus?
Natuurlijk welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:31 schreef Alovenac het volgende:
Er is zeker geen 4222 hybrid te maken met Neymar en Aguero?
Tim jij had toch die pagina op http://www.helpdeskweb.nl/home/ waar al die RTL filmpjes stonden? Ik had die link van jou gekregen, maar was op andere laptop. Misschien kun je op die manier P in de P kijken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:33 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, helemaal vergeten dat Neymar LW is..dacht weer CF. Nevermind
Die kwaliteit is net iets te slecht...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
http://cdn19.rtl.nl/web/c(...)edia_WM_1500K_V9.wmv
Deze link doet ook weinig behalve een epileptische reactie oproepen misschien...
Ik denk dat het gewoon een fout is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom de fuck vragen ze hier uberhaupt geld voor. Tis niet alsof je porno te zien krijgt
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een fout is.
Wat is dat ?quote:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/rtlipad/series.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tim jij had toch die pagina op http://www.helpdeskweb.nl/home/ waar al die RTL filmpjes stonden? Ik had die link van jou gekregen, maar was op andere laptop. Misschien kun je op die manier P in de P kijken?
Tis 2 tm 12, per positie een nummer omhoogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:56 schreef KrAlex het volgende:
Waarom hebben spelers altijd van die achterlijke rugnummers in FUT.Ik ben nog geen keeper tegen gekomen die "gewoon" met rugnummer 1 speelt.
Moet je ff een potje tegen de computer doen met je FUT team en dan de goede specialisten instellen. Daarna kun je gewoon quiten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:51 schreef Il-Migliore het volgende:
Waar kan je de player roles wijzigen? Diego Alves staat bij mij als nemer van de corners vrije trappen en penalty's en ik neem aan dat je dit niet telkens voor de wedstrijd bij team management hoeft te veranderen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
De kanker die 5 at the back heet is inmiddels ook aardig doorgedrongen tot de silver cup zeg..kom ze echt veel meer tegen nowadays
Klopt gewoon. 4 links, 8.5 punten, dus extra chem.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:29 schreef Pep_Vanille het volgende:
Is de squad builder nou kapot of heeft Pastore hier echt 9 chem ook al is ie geen CM gemaakt?
http://www.futhead.com/fifa/squads/711665/#
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Dacht dat je met oranje schoen of onjuiste formatie nooit voor die speler 9 chem kon hebben.
Not this shit againquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede tabelletje zou eigenlijk aangepast moeten worden zie ik nu. Momentje.
Zo dus:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede tabelletje zou eigenlijk aangepast moeten worden zie ik nu. Momentje.
Dat is ook mijn vermoeden ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal hier wel mee te maken hebben. Dat er daarmee iets fout is gegaan
Bij ons zaten er allemaal fouten in de code. "</table>>" en gewoon regels zonder ';' etcquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
Die tentamenvragen slaan soms echt nergens op. Er wordt iets gevraagd, maar er ontbreekt een gegeven, dus gaan ze er in de uitwerking voor het gemak maar vanuit dat het 1 is.
Had je moeten opschrijven:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij ons zaten er allemaal fouten in de code. "</table>>" en gewoon regels zonder ';' etc
Zou RTL Gemist misschien een kutsite zijn? Kan ik daar straks ook een alternatief voor gaan maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Helemaal niets op rtlgemist doet het
Goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou RTL Gemist misschien een kutsite zijn? Kan ik daar straks ook een alternatief voor gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |