Ik vind het onderhand toch wel fijn werken. Misschien moet je er even aan wennen?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Zowel met het touchpad (laptop) als met mijn Logitech Performance Mouse MX is het drie keer kut. Dat ik RSI zou hebben was lichtelijk overdreven, maar het werkt niet fijn.
Wat voor meerwaarde heeft die Metro-UI dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het onderhand toch wel fijn werken. Misschien moet je er even aan wennen?
Omdat alle apps een lijst is van wat vroeger je 'alle programma's' was.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft die Metro-UI dan?
En waarom de fuck staan bij 'Alle apps' onder andere readme's, uninstallers en weblinks tussen de geïnstalleerde programma's? En niet eens consequent. Het is één grote teringzooi, dat Metro.
Verder geloof ik best dat onder de motorkap en qua snelheid Windows 8 prima is.
Ik vind het helemaal niet overzichtelijker. En in Windows 7 kan ik ook veel programma's tegelijk draaien zonder dat die vertraagt...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind metro sneller werken. Je apps zijn overzichtelijker. En ik kan veel apps tegelijk open hebben, zonder dat dat mijn laptop vertraagt.
Ook weer een kwestie van smaak. Ik vind het vooral slecht gebruik maken van de hoeveelheid ruimte.quote:Daarnaast is het ook gewoon mooi.
heb ik nog niks van gemerkt hoor. Wij werken bij ons intern met smartcards, virtuele smartcards op TPM, allen met certificaten. Gaat primaquote:Op donderdag 1 november 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het HvA is het niet mogelijk. UvA had hetzelfde probleem en daar is het inmiddels opgelost.
Windows 8 heeft inderdaad een certificatenprobleem
Ja, een convertible laptopquote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok ff hoor, Hoe moet je OOOOOIT practisch gaan werken met die tiles...
Mis ik iets ..
Dat is onzin. In Windows 8 worden apps (die dingen in metro) in slaap gezet zodra ze inactief worden. Windows 7 vertraagt al vrij snel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet overzichtelijker. En in Windows 7 kan ik ook veel programma's tegelijk draaien zonder dat die vertraagt...
Dat kan. En misschien is dat ook wel zo. De trend is nu eenmaal dat alles weer wat meer ruimte mag hebben en dat witruimte geen probleem is.quote:[..]
Ook weer een kwestie van smaak. Ik vind het vooral slecht gebruik maken van de hoeveelheid ruimte.
Open er een topic over zou ik zeggen. KLB lijkt me een prima plek.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok ff hoor, Hoe moet je OOOOOIT practisch gaan werken met die tiles...
Mis ik iets ..
Hoezo? Ik gebruik ze ook nooit en ik vraag mij dan ook af of ze ooit van pas zullen komen..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen. KLB lijkt me een prima plek.
Omdat ik, persoonlijk, vind dat dit niet het topic is om te klagen over de UI, of over het al dan niet gebruiksvriendelijk zijn er van. Dit is juist een topic bedoeld om elkaar te helpen, zeiken kan toch ook in een ander topic...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik ze ook nooit en ik vraag mij dan ook af of ze ooit van pas zullen komen..
Misschien ligt dat aan jouw hardware, want ik heb hier totaal geen last van vertragingen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is onzin. In Windows 8 worden apps (die dingen in metro) in slaap gezet zodra ze inactief worden. Windows 7 vertraagt al vrij snel.
Ik heb de DP, CP, RP en de RTM al een hele tijd gebruikt, maar ik kan er gewoon niet aan wennen. Het slaat gewoon nergens op. Voor een tablet is het leuk spul, niet voor laptops of pc's.quote:Dat kan. En misschien is dat ook wel zo. De trend is nu eenmaal dat alles weer wat meer ruimte mag hebben en dat witruimte geen probleem is.
Maar goed, hoe lang gebruik je het al? Weet je zeker dat je niet gewoon moet wennen?
Het topic heet 'Windows 8'. Anders kan ik ook tegen jou zeggen om maar een topic 'Windows 8 - Hulp' te maken...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat ik, persoonlijk, vind dat dit niet het topic is om te klagen over de UI, of over het al dan niet gebruiksvriendelijk zijn er van. Dit is juist een topic bedoeld om elkaar te helpen, zeiken kan toch ook in een ander topic...
Natuurlijk, ik heb geen superlaptop, maar he, 98% van de gebruikers heeft dat niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan jouw hardware, want ik heb hier totaal geen last van vertragingen.
Dan heb je dus recht van spreken ;-)quote:[..]
Ik heb de DP, CP, RP en de RTM al een hele tijd gebruikt, maar ik kan er gewoon niet aan wennen. Het slaat gewoon nergens op. Voor een tablet is het leuk spul, niet voor laptops of pc's.
True.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het topic heet 'Windows 8'. Anders kan ik ook tegen jou zeggen om maar een topic 'Windows 8 - Hulp' te maken...
Mijn laptop is ook niet briljant goed, maar hij draait een stuk sneller dan Windows 7.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb geen superlaptop, maar he, 98% van de gebruikers heeft dat niet.
[..]
Dan heb je dus recht van spreken ;-)
Mee eens, maar het is de eerste versie van Windows die ik zonder problemen aan mijn ouders voor zou kunnen schotelen (zeker op een tablet), beide senioren die graag hip willen zijn met e-mail enzo, maar in de war raken van al die verschillende programma's en verschillende Windows-versies over de jaren heen. Mail is een keer laten instellen en dan gewoon een lijst met e-mails met 3 duidelijke iconen ernaast. Simpel en foolproof.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Tock blijf ik erbij dat die apps leuke zijn maar ze nemen geen functies over. Het mailprogramma is bijvoorbeeld veel te beperkt om als vervanger te zien van Windows Mail en dat geldt eigenlijk voor al die programma's.
Dat simplistische is gewoon te voor een laptop/desktop.
Dit geld volgens mij voor heel de metro interface. Je kunt weinig fout doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef vincm het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is de eerste versie van Windows die ik zonder problemen aan mijn ouders voor zou kunnen schotelen (zeker op een tablet), beide senioren die graag hip willen zijn met e-mail enzo, maar in de war raken van al die verschillende programma's en verschillende Windows-versies over de jaren heen. Mail is een keer laten instellen en dan gewoon een lijst met e-mails met 3 duidelijke iconen ernaast. Simpel en foolproof.
Ik kan me niet voorstellen dat je die fatsoenlijk als tablet kunt gebruiken met een toetsenbord als achterkant, een 13" scherm en 1,5 kg aan gewicht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik wil wel echt zo'n Lenovo IdeaPad Yoga 13" hebben
Hij is lichter en sneller dan mijn huidige 13"-laptop. Ik vind de schermgrootte ideaal, perfecte balans tussen goed kunnen werken en mobiliteit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je die fatsoenlijk als tablet kunt gebruiken met een toetsenbord als achterkant, een 13" scherm en 1,5 kg aan gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |