Wat is die remote desktop?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Drakire het volgende:
NRC Next, maar ik snap hem niet ik heb een tijdje een abo gehad op NRC next en dit lijkt wel de hele krant voor nop, dat kan toch niet?
Verder vind ik to do list en clock ap wel hendig
[ afbeelding ]
De gewone Remote Desktop die ook in andere versies van Windows zit.quote:
Ter promotie wellicht een gratis exemplaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Drakire het volgende:
NRC Next, maar ik snap hem niet ik heb een tijdje een abo gehad op NRC next en dit lijkt wel de hele krant voor nop, dat kan toch niet?
Ik woon in Zuid Afrika.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Hoe werkt bij jullie de locatievoorziening?
Bij mij zegt ie dat ik in Sint-Anthonis ben, terwijl ik ten NO van Zwolle zit.
heeft het niks te maken met de ISP?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat eerst in de Uithof in Utrecht maar zit nu in nieuwegein, toch wordt dit nooit geupdate volgens dat ding zit ik nog steeds in de Uithof.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Bij gebrek aan echte GPS-data op de meeste apparaten, moet Windows andere trucjes gebruiken om je locatie te bepalen. En die zijn gewoon wat minder nauwkeurig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon, locatie van je internetaansluiting. weet niet precies hoe though.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Drakire het volgende:
Bing map ziet wel mijn juiste locatie, ik heb mijn locatie maar even handmatig aangepast bij weather / weer rechtermuisknop en dan places / locaties.
Hoe bepaald dat ding eigenlijk mijn locatie? hij is vrij accuraat namelijk maar mijn laptop heeft geen GPS.
IP-adres?quote:
Op dinsdag 30
oktober 2012 22:27 schreef
Drakire het
volgende:
Bing map ziet wel mijn juiste locatie, ik heb mijn locatie maar even
handmatig aangepast bij weather / weer rechtermuisknop en dan places /
locaties.
Hoe bepaald dat ding eigenlijk mijn locatie? hij is vrij accuraat
namelijk maar mijn laptop heeft geen GPS.
Een geweldig trucje is de beschikbare wifi-netwerken scannen. In een gemiddelde woonwijk pik je zo minstens 5 tot 10 netwerken op. De combinatie van SSID's daarvan is een aardig unieke 'vingerafdruk' voor jouw locatie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Drakire het volgende:
Bing map ziet wel mijn juiste locatie, ik heb mijn locatie maar even handmatig aangepast bij weather / weer rechtermuisknop en dan places / locaties.
Hoe bepaald dat ding eigenlijk mijn locatie? hij is vrij accuraat namelijk maar mijn laptop heeft geen GPS.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een geweldig trucje is de beschikbare wifi-netwerken scannen. In een gemiddelde woonwijk pik je zo minstens 5 tot 10 netwerken op. De combinatie van SSID's daarvan is een aardig unieke 'vingerafdruk' voor jouw locatie.
Combinatie van denk ik dan, want als ik m'n wifi kaart uitzet en op lan kabel zit weet dat ding alsnog mijn locatie.quote:
Ook niet heel gek denk ik, aangezien veel slimme mensen hem al voor 15 euro kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:56 schreef ArnosL het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)keer-gedownload.html
Vier miljoen keer in vier dagen, dat is best vaak lijkt me
Aight. Ik ben slim.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:05 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ook niet heel gek denk ik, aangezien veel slimme mensen hem al voor 15 euro kunnen krijgen.
Leuk die todo app idd, echt supersimpel (en zo hoort het).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef Drakire het volgende:
Verder vind ik to do list en clock ap wel hendig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |