Het gaat nu even alleen over vuurwapens, haal er nu geen irrelevante punten bij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De meeste moorden worden gepleegd met een mes niet met een semi automatisch wapen.
De kruistocht van pierce is gewoon triest en gebaseerd op onderbuik gevoelens.
Ik heb dat filmpje toevallig vandaag eens aan een psycholoog laten zien. De mening was grootheidswaanzin en paradnoide, waarschijnlijk schizofreen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat een typisch gedrag. Niet luisteren, eeuwig herhalen, schreeuwen, op de man spelen als je er niet uit komt en niet op relevante vragen ingaan.
Dit is precies de modus operandi van Lambiekje.
And the 2013 Oscar winner is...Alex Jones!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje toevallig vandaag eens aan een psycholoog laten zien. De mening was grootheidswaanzin en paradnoide, waarschijnlijk schizofreen.
Proestquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje toevallig vandaag eens aan een psycholoog laten zien. De mening was grootheidswaanzin en paradnoide, waarschijnlijk schizofreen.
Je telefoon viel toevallig op het bureau van een psycholoog net toen je op play drukte?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat vond hij van Alex Jones ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Neuh, had het linkje online doorgegevenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Je telefoon viel toevallig op het bureau van een psycholoog net toen je op play drukte?
Heeeeel toevallig...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neuh, had het linkje online doorgegeven
Oh jawel hoor. Was pas nog een docu op tv over schizofrenen. Mensen kunnen echt zo zijn, en het ook nog eens 100% menen en geloven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Heeeeel toevallig...
Maar wat een figuur die AJ; je zou bijna denken dat ie het speelt, want iemand kan toch niet serieus zo wezen?
Goh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Was pas nog een docu op tv over schizofrenen. Mensen kunnen echt zo zijn, en het ook nog eens 100% menen en geloven.
Nouja, het is ergens wel opmerkelijk dat zo'n type zoveel 'volgelingen' heeft. Gevalletje hard schreeuwen of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet.
Maar laten we de langeafstandspsychologie maar even voor wat het is, en verdergaan met opmerkelijke voorbeelden aandragen van het complotfenomeen dat onder de naam Alex Jones door het leven gaat.
quote:
Vergeet Morgan nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Alex Jones
![]()
![]()
Wat is het toch een baas.
Hoeveel van die vuurwapendoden waren daadwerkelijk een geval van criminaliteit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het gaat nu even alleen over vuurwapens, haal er nu geen irrelevante punten bij.
Er waten 11.000 vuurwapendoden in de VS/jaar en 38 in de UK, lijkt je dat geen goed uitgangspunt om de discussie te beginnen?
Nou kom maar op met de cijfers dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoeveel van die vuurwapendoden waren daadwerkelijk een geval van criminaliteit?
Je mag nu eenmaal een wapen bezitten in de states dus dat betekent ook dat je dat wapen in geval van nood mag gebruiken.
Wat ook interessant is dat de meeste vuurwapen gerelateerde moorden worden gepleegd in de staten waar vuurwapens zijn verboden.
Chicago, New york en nog vele andere staten die overwegend democratisch stemmen hebben vaak erg strenge wetten als het gaat om wapens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nou kom maar op met de cijfers dan.
Oh en noem eens een staat waar vuurwapens verboden zijn, ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd.
Chicago is een staat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Chicago, New york en nog vele andere staten die overwegend democratisch stemmen hebben vaak erg strenge wetten als het gaat om wapens.
http://www.justfacts.com/guncontrol.asp
Op deze site staan een aantal grafieken die bewijzen dat een gewapende maatschappij zorgt voor minder criminaliteit.
Het is ook een rare gedachtegang om wapens te verbannen en dan te denken dat wapens dan ook daadwerkelijk verdwijnen.
Wat jij wil is dat de maatschappij wapenvrij zal worden en dat is een utopie want wie een wapen wil hebben zal er ook eentje bemachtigen of het nu verboden is of niet.
Het enige wat je bereikt met dit soort wetgeving is dat de gewone burger geen toegang meer heeft tot wapens met als gevolg dat hij/zij kwetsbaarder is als het gaat om overvallen en dergelijke.
Opstelten probeerde het ook met de wietpas met als gevolg dat de straathandel floreert, hetzelfde principe alleen gaat het daar om wapens. Belgen komen nog steeds naar Nederland voor de wiet en het percentage wat is gestopt met blowen omwille van de wietpas is verwaarloosbaar.
Er zijn dus geen staten waar wapens verboden zijn neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Chicago, New york en nog vele andere staten die overwegend democratisch stemmen hebben vaak erg strenge wetten als het gaat om wapens.
http://www.justfacts.com/guncontrol.asp
Op deze site staan een aantal grafieken die bewijzen dat een gewapende maatschappij zorgt voor minder criminaliteit.
Het is ook een rare gedachtegang om wapens te verbannen en dan te denken dat wapens dan ook daadwerkelijk verdwijnen.
Wat jij wil is dat de maatschappij wapenvrij zal worden en dat is een utopie want wie een wapen wil hebben zal er ook eentje bemachtigen of het nu verboden is of niet.
Het enige wat je bereikt met dit soort wetgeving is dat de gewone burger geen toegang meer heeft tot wapens met als gevolg dat hij/zij kwetsbaarder is als het gaat om overvallen en dergelijke.
Opstelten probeerde het ook met de wietpas met als gevolg dat de straathandel floreert, hetzelfde principe alleen gaat het daar om wapens. Belgen komen nog steeds naar Nederland voor de wiet en het percentage wat is gestopt met blowen omwille van de wietpas is verwaarloosbaar.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat vond hij van Alex Jones ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |