Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet reddenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit iets lelijk mis in de recruut missies je moet vechten met een groepje tempeliers vervolgebs gaat er een lopen die je moet vermoorden maar die verdwijnt meestal per direct weer van je scherm.
Ook last van gehad, toch gelukt op den duur. Hint: je moet niet achter hem aan gaan rennen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet redden
Mijn drang om weer een platinum trophy te halen is te groot, dus ik kom er nog wel achter
nee,quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ook last van gehad, toch gelukt op den duur. Hint: je moet niet achter hem aan gaan rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
De missies lukken wel maar ik krijg er geen nieuw recruut bij heel vreemd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet redden
Mijn drang om weer een platinum trophy te halen is te groot, dus ik kom er nog wel achter
ik doe heel veel missies opnieuw, probeer maar eens alles 100% te halen, dus de optionele delen ook halen, echt lastigquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef AthCom het volgende:
Ik had net echt het domste geval ooit.![]()
Ik zit in de Frontier, Monmouth-regio. Net het fort afgeslacht, dus mijn notoriety was drie (attack on sight). Zit daar zo'n Homestead-missie. Een paar ventjes afmaken, oké, gedaan. Zit ik in een cutscene en op een gegeven moment spot zo'n patrouillerende Hessian me. Terwijl ik in die cutscene zit, staat hij op me in te hakken en tot mijn verbazing werd op een gegeven moment mijn scherm rood (lage synchronisatie, dus). GA IK DOOD IN EEN CUTSCENE. Moet nu de missie opnieuw doen.
Nee, geen grapje.
ik had ongeveer net zo'n bug, alleen toen met zn voorpoten op dat houtenhek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond dat ik gisteren mijn paard per ongeluk best grappig geparkeerd had
Ik denk dat je de 'gewone' bevrijd-de-inwoners-missies doet. Je recruits zijn 'speciaal' als ik het zo goed bekijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De missies lukken wel maar ik krijg er geen nieuw recruut bij heel vreemd.
Doe af en toe eens één opnieuw als je de optionele opdrachten niet haaltquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:
Ga dit spel nou zo enorm snel of ligt dat aan mij want binnen paar uur toch al op sequentie 5 van wat de 12 of iets in die richting dan.
Dat deed ik bij de vorige delen ook niet altijd en toen had ik dat geval ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Doe af en toe eens één opnieuw als je de optionele opdrachten niet haalt
Je moet ook wel de sidemissies en dergelijke doen hè. Door het verhaal ben je inderdaad zo heen, bij eerdere delen ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de vorige delen ook niet altijd en toen had ik dat geval ook niet![]()
.
Ja heb ook niet het gevoel nu echt iets grondig anders te doen. Maar misschien komt het omdat je in de eerste pakweg 5 sequenties min of meer wordt gedwongen een bepaalde lijn te kiezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je moet ook wel de sidemissies en dergelijke doen hè. Door het verhaal ben je inderdaad zo heen, bij eerdere delen ook.
Zoek naar dat icoon wat op de britse pond lijktquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Longcat. het volgende:
Hmmm, Waar kan je die shops vinden waar ze spullen verkopen?
Kan er geen vinden in Boston
Daar kan ik geen wapens kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoek naar dat icoon wat op de britse pond lijkt
Ik denk niet dat dat de reden is. Het is meer een optie voor de mensen die uitdaging zoeken, een soort moeilijkheidsgraad zeg maar. Hebben ze in Brotherhood toegevoegd omdat er veel commentaar was dat AC1 en 2 zo makkelijk waren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Captainp00face het volgende:
Vind die optionele doelen niet de moeite waard om iets opnieuw te spelen, vind het een knullige manier om het spel langer te laten voelen.
Totaal niet. Skyrim is een RPG, dit is een action-adventure in een open wereld. Je kunt het nog beter zien als een historische versie van GTA.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Nickskuh het volgende:
Hi
Ik zit te twijfelen of ik dit spel moet gaan kopen, heb het nog nooit gespeeld maar vrienden van me zeggen dat het echt vet is. Heb zelf skyrim even gehad maar meteen teruggestuurd omdat ik daar niet van hield, weet niet of dit spel daar op lijkt?
Alleen is deze atletischquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Totaal niet. Skyrim is een RPG, dit is een action-adventure in een open wereld. Je kunt het nog beter zien als een historische versie van GTA.
edit: of Red Dead Redemption natuurlijk.
Wat beviel je niet aan Skyrim want er zijn wel vergelijkbare zaken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Nickskuh het volgende:
Hi
Ik zit te twijfelen of ik dit spel moet gaan kopen, heb het nog nooit gespeeld maar vrienden van me zeggen dat het echt vet is. Heb zelf skyrim even gehad maar meteen teruggestuurd omdat ik daar niet van hield, weet niet of dit spel daar op lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |