SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschiedenislessen komen echt weer tot leven![]()
dat was gelijk een gekloot in het begin indd, een groep engelsen killen is stukken makkelijkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mensen die hier ook wat problemen mee hadden.
Ik heb even een amateuristisch filmpje in elkaar gezet..
dat is al sinds deel 1 zo...maar het is blijkbaar nodig, aangezien er om dit deel een rel was omdat je engelsen moest afslachten...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Rickazio het volgende:
dat beginscherm:
''dit spel is geproduceerd door een multicultureel team met verschillende geloven''
mooie reclame toch, moet je niet zo angstig op reageren als ontwikkelaarsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
rel was omdat je engelsen moest afslachten...
Het scheelt weer claims, rechtszaken en meer. Amerika, jeweetz.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
mooie reclame toch, moet je niet zo angstig op reageren als ontwikkelaars
Ironisch dat ze ingame af en toe met wat achtergrond info lopen te grappen over toen, maarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt weer claims, rechtszaken en meer. Amerika, jeweetz.
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:43 schreef DeParo het volgende:
Zoals gezegd, ik ben nog maar in het begin van het spel, maar wel al in Boston, ik kan mijn wapens wel trekken, maar niet een willekeurige voorbijganger aanvallen of iets in die richting. Wel wachters terwijl je bij de vorige delen toch ook gewoon iemand willekeurig kon aanpakken. Verandert dat nog? Of?
Zo rond en nabij sequentie 5, en eigenlijk is ie later pas echt geheel vrijquote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.
Coolquote:
Compleet verkeerde aanname.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik hem ook even regelen
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
Een van de beste game-verhalen die je dan mistquote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad, mind-fuck zeg, haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.
Andersom toch? Je vermoord ook Amerikanen werd er al ruim voor de release gezegd door zeikende rechtse rakkers daarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat is al sinds deel 1 zo...maar het is blijkbaar nodig, aangezien er om dit deel een rel was omdat je engelsen moest afslachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |