nah, te makkelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn dan ook diepgaand
(Burner, kop 'm er maar in)
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef zoem het volgende:
[..]
In deze context is dit zelfs dubbelzinnig
Dat is het pas als het kopje erin gaat he...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef zoem het volgende:
[..]
In deze context is dit zelfs dubbelzinnig
Sommige mensen betalen daar grof geld voor (Kelly)quote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef zoem het volgende:
Hij gaat met een klotegevoel naar huis; je zou maar met een kutgevoel daar weggaan, dan heb je iets niet goed gedaan
Je kijkt veel naar die zender, ja?quote:
Als ze die "computer" maar erbuiten latenquote:
Voor de natuurfilms, ja echtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kijkt veel naar die zender, ja?
quote:
Ik vind die Cake-boss, die dan zijn eigen kookprogramma heeft en alles Italian-style maakt (overal mozzzzzaaaarella bij ) geweldigquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind die Cake-boss, die dan zijn eigen kookprogramma heeft en alles Italian-style maakt (overal mozzzzzaaaarella bij ) geweldig
Zoem, ik begin twijfels te krijgen bij jouquote:
Dan heb je Buddy nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoem, ik begin twijfels te krijgen bij jou
Gastquote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoem, ik begin twijfels te krijgen bij jou
Ow jee... 1e keer dat je je zo verdedigd Zoem...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Gast![]()
Over mijn geaardheid hoef je niet te twijfelen hoor, 100% hetero
Gelijk alle twijfels uit de wegruimenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow jee... 1e keer dat je je zo verdedigd Zoem...
Als een hetero zo keihard gaat ontkennen, gaat bij iedere homo een alarmbel rinkelenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Gelijk alle twijfels uit de wegruimen
Beschouw het dan maar als een false positivequote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als een hetero zo keihard gaat ontkennen, gaat bij iedere homo een alarmbel rinkelen(en ben gerust, mijn gaydar is hartstikke kapot
)
Waarom heb je de drang om zo hard te zeggen dat je hetero bent?
Haha, je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Beschouw het dan maar als een false positive![]()
Ik vind het onzin om iemand als hetero of homo te bestempelen puur omdat die omgaat met iemand van een bepaalde geaardheid of dat er bepaalde interesses gedeeld worden met die persoon. Maargoed, nu geef ik wel een erg serieuze draai aan de grap van SSB
Hele week alquote:
Alleen zijn ogen, de rest, mwoa...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Dit zijn wel echt een stel toppers heErnstjan is wel lekker tho
Feliquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Het is er eindelijk door: contract gaat per 1 december in
Thnxquote:
faalhaasquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Burner82 het volgende:
Het was weer gezelligtot volgende week
Ow?quote:
2-1quote:
twitter:vossius twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:40:22Vanavond zit ik in het programma ik hou van Holland op RTL 4 om 20:30! http://t.co/ykD7NfvZ reageer retweet
quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef franklop het volgende:
roosje aan t koken, ik voor de tv, zoals t hoort
quote:
zoietsquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef franklop het volgende:
roosje aan t koken, ik voor de tv, zoals t hoort
Ervaring leert: wacht maar ff afquote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef franklop het volgende:
niveau lijkt wel aardig of niet?
Of maar even afwachten tot alles klaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |