PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
hahah k, ah 4 wel beter ja. Met Bastos vaak als ik 2 man langs ben en voor de keeper sta en denk finesse met rechts te doen van dichtbij, schiet ie altijd de corner vlag erafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
4* wf dacht ik. Ik vind crossen echt debiel, ik doe dat alleen als iemand vies defensief speelt.
Haha ik ken dat soort mensen ja... om te janken gewoon.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah k, ah 4 wel beter ja. Met Bastos vaak als ik 2 man langs ben en voor de keeper sta en denk finesse met rechts te doen van dichtbij, schiet ie altijd de corner vlag eraf
nee vast niet, vol langzaam enzo echt slechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef MartijnTor het volgende:
Hulk is zeker ook niet fijn deze editie?
ja kan echt nie schietnequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee vast niet, vol langzaam enzo echt slecht
ahaaaahah ja xPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee indrdaat en echt slegte dribbel lijkt wel flatgebauw ofzo xd
Wordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die zeggen dat Hulk niet fijn dribbelt zijn alleen maar van die kleine midgets gewend denk ik.
Word ook uit XBOX live constant geflikkerd, wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe update je handmatig FIFA dit jaar? Kan het nergens vinden, want ik kan echt helemaal niks nu en geen update gehad..
Heb ik al een maand terug gehadquote:
Ik heb een legale met license key etc. voor free.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik al een maand terug gehad
Dan is het niet legaal hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik heb een legale met license key etc. voor free.
euh neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
Windows 7 is pas net uit en al die nerds willen nu al Windows 8 erop zetten.
quote:De RTM-versie van Windows 7 werd op 22 juli 2009 uitgebracht en de consumentenversie werd vrijgegeven op 22 oktober 2009
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Metro heeft amper nut zonder touchscreen. Daarvoor is het gemaakt
Waarom denk je dat er massaal touchscreencomputers uitkomen na Win8 release?quote:
Je bent weer op dreef hoor met de domste uitspraken ooit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Metro heeft amper nut zonder touchscreen. Daarvoor is het gemaakt
No shit, maar dat betekent niet dat het niet voor niet-touchscreen apparaten werkt. fopneusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er massaal touchscreencomputers uitkomen na Win8 release?fopneus
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
No shit, maar dat betekent niet dat het niet voor niet-touchscreen apparaten werkt. fopneus
bijna overal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:18 schreef Anonymous61 het volgende:
Waar kan je psn tegoed betalen via ideal op internet?
Online psn card kopen, krijg je de code gelijk naar je mailquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:18 schreef Anonymous61 het volgende:
Zeg ik daar dat het niet werkt?quote:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:18 schreef Anonymous61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |