Ik heb hier op Fok! een 17.3" Samsung laptop van anderhalf jaar oud te koop staan, voldoet aan al je eisen (maat, merk, i5 processor, 4 gb DDR3 geheugen, 500 gb harde schijf. Interesse?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef JOPPI3 het volgende:
Wegens andere prioriteiten wil ik via deze weg aanbieden:
De nieuwe IPad (ook wel de ipad 3 in de volksmond)
Kleur: Wit
16 GB
Wifi
Compleet met Lederen beschermhoes, doos, boekjes, lader, usbkabel
Deze wil ik graag ruilen tegen een laptop
Wat is van belang?
De laptop moet een beetje recent zijn met bijvoorbeeld een i5 of hoger
Er moet voldoende geheugen in de laptop zitten, harde schijf ruimte +320 gb, minimaal 15 inch beeldscherm
Ik heb geen interesse in Compaq of Fujitsu Siemens machines, des te meer in ASUS, Samsung of HP (heeft enkel te maken met persoonlijke voorkeur, discussie hierover heeft in dit topic geen zin)
Graag foto's plaatsen van de laptop en specs
Overige info
Foto's van de ipad volgen z.s.m.
Bijbetaling van mijn kant is mogelijk, uiteraard ook andersom, afhankelijk van het product
Ipad woont in Nijmegen en gaat niet verstuurd worden
Kun je aangeven wat de specs zijn van de videokaart, hoeveel MB etc?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef ava85 het volgende:
Model is een Samsung R730-JT07NL (let op: zijn heel veel verschillende versies van de R730 met verschillende specificaties).
Foto's zijn 's avonds gemaakt, ik maak gelijk even nieuwe voor je.
Zal het even nazoeken voor je. Moment alsjeblieft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat de specs zijn van de videokaart, hoeveel MB etc?
Hmmz, ik had stiekem gehoopt op wat betere specs voor de videokaart, voor de rest ziet het er goed uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef ava85 het volgende:
Dit zijn de specificaties:
Architecture: GT2xx
Pipelines: 16 - unified
Core Speed: 606 / 625 MHz
Shader Speed: 1212 / 1530 MHz
Memory Speed: 800 MHz
Memory Bus Width: 64 Bit
Memory Type: GDDR3
Memory: 512 MB
DirectX: DirectX 10.1, Shader 4.1
Features: DirectX Compute Support (Windows 7), CUDA, OpenCL, OpenGL 2.1, HybridPower
Is niet het sterkste punt van de laptop, maar hij speelt moeiteloos bijvoorbeeld films in HD kwaliteit af, ook op externe schermen.
Ga ergens anders trollenquote:
Kan ik me voorstellen, als je wil dat ik iets test qua video moet je me maar een seintje geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:53 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Hmmz, ik had stiekem gehoopt op wat betere specs voor de videokaart, voor de rest ziet het er goed uit.
Ga er even over nadenken daar ik veel beeldbewerking wil doen
Wat had je trouwens in gedachte voor de mogelijke ruil?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef ava85 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, als je wil dat ik iets test qua video moet je me maar een seintje geven.
Daar had ik nog niet echt goed over nagedacht. Heb mijn laptop op een pc-forum laten taxeren, daar werd de huidige waarde rond de 350 euro geschat. Heb hier vorige week een iPad 3 gezien die voor 320 verkocht werd, en eentje met een vraagprijs van 375. Mijn voorstel zou een 1 op 1 ruil zijn, waarbij ik vanuit Amsterdam bij jou langs kom om de laptop af te geven en de iPad op te halen (en dus de reistijd- en kosten op me neem), lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Wat had je trouwens in gedachte voor de mogelijke ruil?
Hoe zou je het eventueel willen regelen mocht ik interesse hebben
Klopt, heb de facturen van de nieuwe onderdelen (en de defecte oude onderdelen) allemaal in bezit. Is echt volledig schadevrij nu.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen, zag ook dat hij eens gevallen was maar goed dat heb je geregeld, kom er morgen op terug
Oh dat, waarom trol je dan toch? Het is niet grappig en het voegt geen waarde toe aan het topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders vergeet je even de smiley en het overduidelijke sarcasme.....
TS was verstandig en reageerde helemaal niet.... jouw gezever voegt al helemaal niets toe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh dat, waarom trol je dan toch? Het is niet grappig en het voegt geen waarde toe aan het topic.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TS was verstandig en reageerde helemaal niet.... jouw gezever voegt al helemaal niets toe.
Waar staat dat ik dat verwacht, ik geef alleen maar aan dat TS verstandiger is, knul!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je gaat toch niet commenten en dan verwachten dat niemand er op reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |