nu jij er bent welquote:
Moet ik even rauwe kip voor je eten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wanneer krijgen we eens een 'buikloop'-topic? Is weer eens wat anders.
De spettert ervan af he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
De romantiek toch altijd tussen jullie he
quote:
Wehehehe!quote:
joh die van mij begint zo pas. nog twee uurtjes en dan weer tentamenquote:
Gaat je wel lukken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh die van mij begint zo pas. nog twee uurtjes en dan weer tentamen
verplicht dansen? wat een marteling!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken.
ik zou vanavond 'moeten' dansen. Denk dat ik maar thuis blijf
wat voor dansen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken.
ik zou vanavond 'moeten' dansen. Denk dat ik maar thuis blijf
Zoukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor dansen?
Nou bij deze twijfel ik wel hoor
gaat echt aan de vragen liggen
kan vriezen kan dooien
Het zal dezelfde sandy zijn die ik ook ken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
Ik heb met een sandy gewerkt. Ze was ook groot en kon luidruchtig zijn. Of ze heel nat was heb ik nooit willen controleren.
go where no man has gone before!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
Ik heb met een sandy gewerkt. Ze was ook groot en kon luidruchtig zijn. Of ze heel nat was heb ik nooit willen controleren.
ik moest twee keer lezen!quote:
Ze heeft een kind. Ik zie dat basisschool biologie te lastig was voor je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
go where no man has gone before!!!
http://cafezouk.nl/quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest twee keer lezen!
Zouk? Ff googlen
wist ik niet....selectief lezen enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft een kind. Ik zie dat basisschool biologie te lastig was voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |