Misschien kom ik vrijdag wel zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens.. Nog ff boven de plee hangen ofzo en dan werken (ja charmant eh?)
Kusje voor m'n eega
Daaaaaaaaaag allemaal![]()
Euw, laat dan maar hangen. Full-HD is een mustquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen HD, en hoogte weet ik niet.. Is al een aantal jaar oud..
Dafuqquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ruim even een tafeltje op.. vind ik 4 broeken en 3 truien terug
Potdoriequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT slaat op: http://www.nu.nl/binnenla(...)tormachtig-weer.html
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stukken goedkoper dan weer naar de winkel gaan
Scheelt iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt weer, in die crisistijd
Dat belooft wat met al die koekblikkers op de wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT slaat op: http://www.nu.nl/binnenla(...)tormachtig-weer.html
Ben je aan het rijlessen voor de motor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Potdorie![]()
Als het 6 November maar weer rustig is, weer tijd voor een motorles
Maar ik moet van mijn onnodige rommel afquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom ik vrijdag wel zo
Daagdaag, werkse![]()
[..]
Euw, laat dan maar hangen. Full-HD is een must
[..]
Dafuq
Dinsdag mijn 5e les (blokken van 3 uur).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ben je aan het rijlessen voor de motor?Hoe lang al?
Ja, maar geen Full-HD, dan heb ik er ook niks aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik moet van mijn onnodige rommel af
Heb zelf een Samsung Full-HD LED beeldscherm en alles
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dinsdag mijn 5e les (blokken van 3 uur).
Ik had serieus nog nooit op een 2-wieler met motor gereden![]()
Gvd dat is echt andere koek man.
Ik heb mijn B al, ik mocht al direct de weg opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
NiceHoe gaat het tot nu toe?
Zit je ook al op de weg, of alleen nog pionnetjes ontwijken?
Kreeg je zomaar een plakje worst en een snoeptomaatje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet vaker naar de groenteboer en slager
Had ik al verwachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn B al, ik mocht al direct de weg op. Eerst in een rustig wijkje wat bochtenwerk geoefend en daarna het asfalt op
(snelweg nog niet gehad).
1e en 2e les reed hij nog mee, sindsdien rij ik zelfstandig. Nog geen narigheden meegemaakt op wat omvergereden pionnetjes na
.
Nohmzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg je zomaar een plakje worst en een snoeptomaatje?
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nohmz
Nee goedkoper scoren dan bij de super
Die moet ik nog vinden voor mijn kamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit motivatie bij elkaar te zoeken om m'n huisje op orde te maken
Haha, ik moet zeggen dat de slalom al een stuk beter gaat nu. Alleen de precisies en de noodstop nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik al verwacht![]()
Die pionnen zijn kut héAltijd een ramp
SuccesIk hoop trouwens voor je dat je ouder bent dan 24
Vond ik ookquote:
Dat is niet duur neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ookPompoen was bij de super in de reclame maar hadden ze niet vanwege leveringsproblemen en bij de slager een hele kip voor 4 euro
(ipv 6,5 bij de super)
Een kamer ben je toch wel wat sneller mee klaar en allesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet ik nog vinden voor mijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |