Misschien kom ik vrijdag wel zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens.. Nog ff boven de plee hangen ofzo en dan werken (ja charmant eh?)
Kusje voor m'n eega
Daaaaaaaaaag allemaal![]()
Euw, laat dan maar hangen. Full-HD is een mustquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen HD, en hoogte weet ik niet.. Is al een aantal jaar oud..
Dafuqquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ruim even een tafeltje op.. vind ik 4 broeken en 3 truien terug
Potdoriequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT slaat op: http://www.nu.nl/binnenla(...)tormachtig-weer.html
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stukken goedkoper dan weer naar de winkel gaan
Scheelt iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt weer, in die crisistijd
Dat belooft wat met al die koekblikkers op de wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT slaat op: http://www.nu.nl/binnenla(...)tormachtig-weer.html
Ben je aan het rijlessen voor de motor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Potdorie![]()
Als het 6 November maar weer rustig is, weer tijd voor een motorles
Maar ik moet van mijn onnodige rommel afquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom ik vrijdag wel zo
Daagdaag, werkse![]()
[..]
Euw, laat dan maar hangen. Full-HD is een must
[..]
Dafuq
Dinsdag mijn 5e les (blokken van 3 uur).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ben je aan het rijlessen voor de motor?Hoe lang al?
Ja, maar geen Full-HD, dan heb ik er ook niks aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik moet van mijn onnodige rommel af
Heb zelf een Samsung Full-HD LED beeldscherm en alles
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dinsdag mijn 5e les (blokken van 3 uur).
Ik had serieus nog nooit op een 2-wieler met motor gereden![]()
Gvd dat is echt andere koek man.
Ik heb mijn B al, ik mocht al direct de weg opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
NiceHoe gaat het tot nu toe?
Zit je ook al op de weg, of alleen nog pionnetjes ontwijken?
Kreeg je zomaar een plakje worst en een snoeptomaatje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet vaker naar de groenteboer en slager
Had ik al verwachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn B al, ik mocht al direct de weg op. Eerst in een rustig wijkje wat bochtenwerk geoefend en daarna het asfalt op
(snelweg nog niet gehad).
1e en 2e les reed hij nog mee, sindsdien rij ik zelfstandig. Nog geen narigheden meegemaakt op wat omvergereden pionnetjes na
.
Nohmzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg je zomaar een plakje worst en een snoeptomaatje?
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nohmz
Nee goedkoper scoren dan bij de super
Die moet ik nog vinden voor mijn kamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit motivatie bij elkaar te zoeken om m'n huisje op orde te maken
Haha, ik moet zeggen dat de slalom al een stuk beter gaat nu. Alleen de precisies en de noodstop nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik al verwacht![]()
Die pionnen zijn kut héAltijd een ramp
SuccesIk hoop trouwens voor je dat je ouder bent dan 24
Vond ik ookquote:
Dat is niet duur neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ookPompoen was bij de super in de reclame maar hadden ze niet vanwege leveringsproblemen en bij de slager een hele kip voor 4 euro
(ipv 6,5 bij de super)
Een kamer ben je toch wel wat sneller mee klaar en allesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet ik nog vinden voor mijn kamer
Kip niet zo van jou denk ikquote:
Kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik moet zeggen dat de slalom al een stuk beter gaat nu. Alleen de precisies en de noodstop nog niet.
Ik ben al ouder ja en les ook op een *zwaardere* motor. De aanpassingen van het CBR/overheid hebben geen invloed op mij behalve prijstechnisch gezien.
I don't carequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kip niet zo van jou denk ik
Maar ik snap je welKip kun je echt alles mee. Lekker met een satésausje ofzo
Dan heb jij mijn kamer nog niet gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een kamer ben je toch wel wat sneller mee klaar en alles
Lol, op die map die ik je stuurde?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet hoe je 't deed Gitaar, maar ik speelde met een vriend een potje vs 1 enkele hard army.
Eerst werd hij afgeslacht waarna ik mijn hele leger (4 tanks) er op af stuurde. Daarna werd mijn hele leger afgeslacht, daarna meteen mijn verdediging, maar ik overleefde het. Daarna slachtte die ai al mijn money making units/buildings af zodat ik geen geld meer had en kwam hij weer met een leger aanzetten. Toen gaf ik het maar op
Die heb ik al gehad ja bij de 3e les, die was wel killing. Zeker als je je heupen niet gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk dat is mooiHeb je de langzame slalom ook al gehad? Dat was echt een hel voor mij
Precisie stop lijkt moeilijker dan het is. Beginnen met remmen met 2 vingers, en dan er telkens 1 bijzetten als je harder wilt remmen
Ah oke, wat kost dat grapje nu dan?
Ik wist niet hoe ik die moest installerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol, op die map die ik je stuurde?![]()
Hehehehehe, ik ga nu even met het huis bezig, maar kan je vanavond wel even uitleg gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik die moest installeren
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad ja bij de 3e les, die was wel killing. Zeker als je je heupen niet gebruikt![]()
Precisie is erg lastig omdat je vloeiend moet remmen.
Ik betaal nu 135 euro per blok, dat is in mijn omgeving goedkoper dan de rijscholen die 60 minuten lesgeven en daar 50 tot 60 euro voor vragen. Qua pak/helm hoef ik niks te regelen, hij heeft alles op voorraad en in verschillende maten
.
Gaat meer om het examen bij het CBR, die worden volgend jaar iets duurder.
Is goed, maar misschien heb ik 't tegen die tijd wel opgelost (ga ik even uitzoeken).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik ga nu even met het huis bezig, maar kan je vanavond wel even uitleg geven
Ach, het is echt doodeenvoudig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed, maar misschien heb ik 't tegen die tijd wel opgelost (ga ik even uitzoeken).
Heb trouwens ontdekt dat de worldbuilder het in Generals wel nog doet, dus ben een beetje ermee aan het spelen nu
Ja, dat klopt. Laatste les de snelle slalom en de ontwijkingsmaneuvre geoefend. Stiekem ook meteen de halve draai meegepakt aangezien we op een 3 meter baan moesten keren in de bocht op het eind (steeds strakker proberen te pakkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Ja oke, dat is wel waar. Maar het scheelt wel dat je al de weg op mag, dan wordt die precisie stop ook makkelijker (stoppen voor verkeerslicht).
135 euro is inderdaad niet zoveel voor 3 uur les. Hoe duur worden die examens dan?
Halve draai kun je vrijwel altijd wel oefenen tussen de oefeningen door, dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Laatste les de snelle slalom en de ontwijkingsmaneuvre geoefend. Stiekem ook meteen de halve draai meegepakt aangezien we op een 3 meter baan moesten keren in de bocht op het eind (steeds strakker proberen te pakken).
Weet ik niet, daar hebben we het nog niet over gehad en de prijzen bij het CBR zijn excl motor.
Ja klopt. Ik had al wel verdediging, maar de verdediging van die vriend werd onder de voet gelopen en hij kwam niet even melden dat ie hulp nodig had totdat het te laat was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het is echt doodeenvoudig.
En je moet altijd beginnen met je verdedigingHelemaal tegen een Hard of Brutal
Zelf tanks bouwen komt later
Ja, klopt ja. Daar kwam ik dus laatst pas achterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve draai kun je vrijwel altijd wel oefenen tussen de oefeningen door, dat is wel relaxed
Achtje kan ook nog wel als je mede-lesser(s) traag zijn
Hmm oke, dacht dat daar gewoon standaard prijzen voor waren.
Proberen bij de eerste 3 kwart draai gelijk zover mogelijk weer terug naar de buitenzijde te gaan, dan kun je die 2e bocht makkelijker halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. Daar kwam ik dus laatst pas achter![]()
Haha, die heb ik geoefend maar ging niet zo goed. Het pionnetje linksvoor (vanaf startpunt) miste ik steeds.
CBR hanteert prijzen en de instructeur vraagt een bijdrage voor het gebruik van de motor. Je mag ook op een zelfgebrachte fiets afrijden als je dat wilt. De prijzen tussen de instructeurs verschillen, dan hebben we het soms over 100 euro.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef Tally het volgende:
Maar waarom zou je zelf een motor mee willen nemen? Hoe vaak zo'n lesmotor wel niet op de grond ligt.
En het gebeurt je niet vaak maar dan net toevallig wel als je zelf een motor mee neemt
Maar dan word het van tevoren aangegeven dat er geen aangepast motor isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar voor mensen met een aangepaste motor (voor lilliputters bijvoorbeeld) is het wel een voordeel
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar voor mensen met een aangepaste motor (voor lilliputters bijvoorbeeld) is het wel een voordeel
EN NIET VOOR JE KIJKEN!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proberen bij de eerste 3 kwart draai gelijk zover mogelijk weer terug naar de buitenzijde te gaan, dan kun je die 2e bocht makkelijker halen
Hmm oke, wel vreemd
Het kan he, hoeft nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:58 schreef Tally het volgende:
Maar waarom zou je zelf een motor mee willen nemen? Hoe vaak zo'n lesmotor wel niet op de grond ligt.
En het gebeurt je niet vaak maar dan net toevallig wel als je zelf een motor mee neemt
Ja en het afschuinen moet ik ook doen, dan word ie veel makkelijkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proberen bij de eerste 3 kwart draai gelijk zover mogelijk weer terug naar de buitenzijde te gaan, dan kun je die 2e bocht makkelijker halen
Hmm oke, wel vreemd
Klopt. Maar veel mensen roepen dan dat ze het zo veel vinden wat de instructeur vraagt aan huur van de motor. Maar als je dan ziet hoe veel dat ding te verduren krijgt.quote:
"Maar dat is het niet." is zeker geen gewaardeerd antwoord?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
NIET NAAR DE PION KIJKEN, JA WAT DOE JE NOU! DAT HAD EEN VOETGANGER KUNNEN ZIJN!
![]()
![]()
En dan kijk je de andere kant op, vergeet gas te geven en daar lig je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
NIET NAAR DE PION KIJKEN, JA WAT DOE JE NOU! DAT HAD EEN VOETGANGER KUNNEN ZIJN!
![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dan word het van tevoren aangegeven dat er geen aangepast motor isDan moet je hem wel zelf meenemen als je wilt lessen.
Ik was serieus hoor Joof, echte lilliputters heb ik het over, geen kleine mensen.quote:
Nee inderdaadquote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan he, hoeft niet.
[..]
Ja en het afschuinen moet ik ook doen, dan word ie veel makkelijker.
Ik ben nog niet gevallen /klopt heel snel af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan kijk je de andere kant op, vergeet gas te geven en daar lig je!
Jij hebt je B toch al?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevallen /klopt heel snel af.
Ik ben vrij lang en kan mijn poten nog tijdig gebruiken om vallen te voorkomen. Zelfs toen ik met 30 in de bocht remde kon ik de motor nog houden hahaha
. Wel een boze instructeur achterop die zich afvroeg waarom ik in godesnaam remde
(schrok van een hard aanrijdende scooter
).
Ik ben vrij kortquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevallen /klopt heel snel af.
Ik ben vrij lang en kan mijn poten nog tijdig gebruiken om vallen te voorkomen. Zelfs toen ik met 30 in de bocht remde kon ik de motor nog houden hahaha
. Wel een boze instructeur achterop die zich afvroeg waarom ik in godesnaam remde
(schrok van een hard aanrijdende scooter
).
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Hehe ik herken het welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben vrij kortMaar kon ook wel met mijn voeten bij de grond. Maar als hij zo aan het gillen was vergat ik mijn pootjes uit te steken en gas te geven. En ging ik dus op mijn plaat
Dan nog Schrikken van een scooter?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
[..]
Hehe ik herken het wel
Dat is gewoon een domme actie van die chauffeur geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Tally het volgende:
Mijn eerste les op de weg zat ik trouwens bijna in een vrachtwagen
De vrachtwagen gooide zijn stuur om van totaal rechts naar totaal links waar ik dus heen moest.
Gelukkig hadden we net lessen gehad om een noodstop te kunnen maken
Omdat ik deels op zijn weghelft zat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog Schrikken van een scooter?
Ligt aan de situatie. Soms schrik ik er ook van als het lijkt alsof ze niet remmen (en het niet doen als het wel moet)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog Schrikken van een scooter?
Ja maar ik had er de brokken van gehadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is gewoon een domme actie van die chauffeur geweest
Ik zal even een kaartje erbij zoeken. Zo op het eerste gezicht schrik je niet zomaar natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Soms schrik ik er ook van als het lijkt alsof ze niet remmen (en het niet doen als het wel moet)
Dat dan weer wel..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik had er de brokken van gehad
Je hing over zijn helft?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik deels op zijn weghelft zat?
Ja, maar dat is gewoon scooter-tuigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Soms schrik ik er ook van als het lijkt alsof ze niet remmen (en het niet doen als het wel moet)
Een bocht naar links en uit een reflex je rem in trekken...slimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal even een kaartje erbij zoeken. Zo op het eerste gezicht schrik je niet zomaar natuurlijk.
Het was een t splitsing waarbij de weg rechtdoor flauw naar links afboog waardoor het kruispunt vrij groot was. Links wat hekwerk en 2 containers en ik stuurde te vroeg in waardoor ik te ver naar links kwam. Toen ik dus de scooter zag, wat vrij laat was, schrok ik daarvan en in een reflex kneep ik in de voorrem. Ja, ik had wel voorrang
.
Ja, maar dat volk rijd dus gewoon rond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dan weer wel..
[..]
Je hing over zijn helft?
[..]
Ja, maar dat is gewoon scooter-tuig
Veel stof, ik zit nu mobiel, dus vertel t straks wel. Hopelijk haal ik de trein. Snelbus is niet snel vandaag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hai![]()
Dat is minder, waar ging het over?
Was het ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een bocht naar links en uit een reflex je rem in trekken...slimWees blij dat je niet op je muil bent gegaan
Is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel stof, ik zit nu mobiel, dus vertel t straks wel. Hopelijk haal ik de trein. Snelbus is niet snel vandaag.
Evie zat achterop?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was het ook niet
Instructeur zat er ook nog bij, mocht ik 290 kilo recht zien te houden![]()
lukte wel
290kg?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was het ook niet
Instructeur zat er ook nog bij, mocht ik 290 kilo recht zien te houden![]()
lukte wel
Op die momenten haak ik af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
Afentoe is dit topic net een hyves achtige chatroom.
Zoiets ja. Maar dan hoef je jezelf niet mee te rekenen als je hem overeind moet houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Honda 500, die weegt toch 200 kilo incl tank?
Ik heb nog nooit in een hyves achtige chatroom gezetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
Afentoe is dit topic net een hyves achtige chatroom.
Maar de instructeur wel, die zette zijn pootjes echt niet op de grondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan hoef je jezelf niet mee te rekenen als je hem overeind moet houden
Haha mur die op hyves dwaaltquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hyves achtige chatroom gezeten. Gelukkig, denk ik, gezien je reactie.
Mja, een 5,8 is n kutcijfer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed
FaalWel balen dat het niet goed ging
* Vinniiee geeft Fera een knuffel![]()
Wat? Je instructeur viel en jij bleef overeind?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar de instructeur wel, die zette zijn pootjes echt niet op de grond
[..]
Haha mur die op hyves dwaalt![]()
![]()
![]()
Oh noesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, een 5,8 is n kutcijfer.
* Fera knuffelt mee
Trein gemist, half uur wachten.
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat? Je instructeur viel en jij bleef overeind?
Ergens klopt dat gewoon nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar de instructeur wel, die zette zijn pootjes echt niet op de grond
[..]
Haha mur die op hyves dwaalt![]()
![]()
![]()
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel denk ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hyves achtige chatroom gezeten. Gelukkig, denk ik, gezien je reactie.
Oh, verkeerd begrepen denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan?
Ik hield de motor met de instructeur achterop overeind.
Ik had het wel achter hem gezocht, die dames daar zijn natuurlijk veel gewilligerquote:
Ging goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, verkeerd begrepen denk ikDan geldt die 290kg wel ja
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je snapt wel wat ik bedoel denk ik?
Wat moet ik in hemelsnaam met gewillige vrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had het wel achter hem gezocht, die dames daar zijn natuurlijk veel gewilliger
Niet zo handigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had het wel achter hem gezocht, die dames daar zijn natuurlijk veel gewilliger
[..]
Ging goed.
Ow bij de eerste precisie stop vorige week vergat ik de koppeling. Bam, motor uit hahaha oops.
Waarom was dat ook alweerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Tally het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik nog steeds onwijs blij met mijn nieuwe motor ben.
Dat het alleen jammer is dat het nog zeker een jaar duurt voor ik er op kan rijden.
Ondertussen misbruikt mijn man hem wel hoor
Wat moet een man als Muur nu met een gewillige vrouw? Hij wil haar bewusteloos slaan en aan de haren meesleuren naar zijn grot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ging goed.
Ow bij de eerste precisie stop vorige week vergat ik de koppeling. Bam, motor uit hahaha oops.
Die hebben vriendinnen die je wel aan de haren mee moet slepenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam met gewillige vrouwen.
Keertje bij het optrekken in zijn vrij gezet ipv in zijn 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo handig. Dat had ik toen ik dacht dat hij in zijn vrij stond
Babybuik!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom was dat ook alweerSorry, vergeten
![]()
Ik had je wel willen troostenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef Fera het volgende:
Mezelf getroost met een ijsje van Australian.
Dat heb ik nu nog wel eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben vriendinnen die je wel aan de haren mee moet slepen
[..]
Keertje bij het optrekken in zijn vrij gezet ipv in zijn 2. Dat gebeurde bij de 1e les, meteen zweten want ik snapte niet waarom er niks gebeurde
. Daar trap ik nu niet meer in
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef Fera het volgende:
Mezelf getroost met een ijsje van Australian.
Ojaquote:
15 wekenquote:
Collega raadde aan om dat aan te passen. Dat je bij het neertrappen omhoogschakelt en bij het omhoogwiebelen omlaag naar zijn 1. Klinkt ook een stuk logischerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu nog wel eensHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING, ho wacht
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
15 wekenEn ik zet mijn geld in op een zij.
Dan zit ik in de verkeerde trein.quote:
Leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
15 wekenEn ik zet mijn geld in op een zij.
Zo wordt het ook gedaan bij circuitgebruikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Collega raadde aan om dat aan te passen. Dat je bij het neertrappen omhoogschakelt en bij het omhoogwiebelen omlaag naar zijn 1. Klinkt ook een stuk logischer.
De naam hebben we al ja. Eerst maar duidelijk krijgen of het wel een zij wordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LeukAl namen bedacht?
En ik heb je vast al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer![]()
![]()
![]()
Ow jammerquote:
Ja, dat zei hij ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Zo wordt het ook gedaan bij circuitgebruik
Leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De naam hebben we al ja. Eerst maar duidelijk krijgen of het wel een zij word
Maar is dat zo dan hebben we de naam
Kans is in ieder geval minder grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow jammer
Ik zit sowieso niet bij Den Bosch in de buurt![]()
[..]
Ja, dat zei hij ook. Met omlaag schakelen gaat het ook niet fout
Dat is hoe ik rolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve kerel he?
Hehe jaquote:
Als het in slecht weer goed gaat, gaat het in mooi weer ook goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol
[..]
Hehe ja. Ik heb nog het geluk gehad niet in slecht weer te hoeven lessen. Die kans neemt wel toe nu
.
True, met mooi weer rijden is makkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het in slecht weer goed gaat, gaat het in mooi weer ook goed
Klopt ja. Ik heb er zo'n beetje een jaar over gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, met mooi weer rijden is makkelijk. Mijn instructeur raad ook aan om juist nu te lessen. Door wind, regen, sneeuw, bladeren etc overal doorheen
.Als je dan slaagt kun je meteen doorrijden of in de lente ritjes gaan maken. De meeste mensen starten in de lente waardoor ze pas in de zomer slagen, dan is de helft al voorbij
.
Ik les 1.5 uur per week gemiddeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb er zo'n beetje een jaar over gedaanMaar dat kwam omdat ik niet zoveel tijd had en maar 1 uurtje per week leste
Had hem in de zomer, motor gekocht, kreeg ik nog met mijn motor problemen ook
Ik snap er geen hol meer van, zo net zei je nog dat je een blok van 3 uur had?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik les 1.5 uur per week gemiddeld.. Ben in September begonnen
. Hopelijk kan ik in Februari afrijden (sneeuwdagen slaan we waarschijnlijk over).
Ja, 1 blok van 3 uur per 2 wekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van, zo net zei je nog dat je een blok van 3 uur had?
Hoop het ook voor je
Ah okequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 1 blok van 3 uur per 2 weken.
Op een hele mooie fietsquote:
Hehe, ben benieuwd wat het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op een hele mooie fiets![]()
Nouja, ik zou 'm niet kopen![]()
Mijn instructeur heeft ook nog een 2e bedrijf waarmee hij motoren verkoopt (kleinschalig). Van de week even in gesnuffeld, staat wel wat leuks tussen(ik weet niet uit mijn hoofd wat precies
).
WIJF!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op een hele mooie fiets![]()
Nouja, ik zou 'm niet kopen![]()
Mijn instructeur heeft ook nog een 2e bedrijf waarmee hij motoren verkoopt (kleinschalig). Van de week even in gesnuffeld, staat wel wat leuks tussen(ik weet niet uit mijn hoofd wat precies
).
Volgens mij een Honda BFR en een Honda nog iets, een rode. (de andere 4 weet ik helemaal niet).
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook een rodeEn een stukje wit
En hier en daar een stukje zwart plastic
Ik ben zo slecht met het onthouden van modellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ben benieuwd wat het isHeb nu een GS500, volgende wordt een Transalp of Africa Twin
VFR of CBR?
WAT NOUquote:
O haiquote:
Leer je vanzelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht met het onthouden van modellen
[..]
WAT NOU
JAJA!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OpruimenJe mag het bij wel komen doen?
Ik ben blij met mijn rode auto.. ik hoef geen motorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die vrouwen rijden op rode motoren?
Nee, de modellen leren kennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die vrouwen rijden op rode motoren?
Jij nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn rode auto.. ik hoef geen motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
wat een coole poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Precies overstekend wild is niet veiligquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met je rode auto, dan valt het bloed niet zo op
Dat is Daan...quote:
quote:Let me proof that I can be
In a life we both believe
No timidity past
Mark my words babe and take my hand
Ik wil ook een poesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies overstekend wild is niet veilig
[..]
Dat is Daan...
en dan is er nog Gijs en Dikkie
Oei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil ook een poesalleen ik ben allergisch
Dan moet je kale poesjes nemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil ook een poesalleen ik ben allergisch
Nee, want het zijn ook de huidschilfers waar mensen allergisch voor zijnquote:
Van 16, toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, want het zijn ook de huidschilfers waar mensen allergisch voor zijn![]()
![]()
en ik neem al genoeg kale poesjes
Lelijke beesten trouwens.. katten moeten haar hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!!!!!
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 16:20:47 ]
Doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij maar fotomodellen uit kop leren ja
E is toch wel een beetje groot hoor. Zie je niet zo snel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die maten zie ik wel heel snel
Cup a, b, c, d of e etc hhmmm
Jij niet nee...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al jaren.
[..]
E is toch wel een beetje groot hoor. Zie je niet zo snel.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lelijke beesten trouwens.. katten moeten haar hebbenfluffy en zacht
I know, jakkiebeesten zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]!!!!!
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al jaren.
[..]
E is toch wel een beetje groot hoor. Zie je niet zo snel.![]()
Zijn die zacht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze best zacht maar mooi vind ik ze niet hoor..
Niet op mijn hoogte he?quote:
Mwah, niet altijd zo leuk hoor. Iedereen die op je vriendin loopt te geilen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, jakkiebeesten zijn dat
[..]
Nice
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze best zacht maar mooi vind ik ze niet hoor..
Dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zijn die zacht?
ik vind ze eng
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet op mijn hoogte he?
Ik ben klein, ik weet het.
[..]
Mwah, niet altijd zo leuk hoor. Iedereen die op je vriendin loopt te geilen.
Wel eens eentje geaaid in het asiel waar mijn mama werkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zijn die zacht?
ik vind ze eng
mijn ex had ook Dquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet op mijn hoogte he?
Ik ben klein, ik weet het.
[..]
Mwah, niet altijd zo leuk hoor. Iedereen die op je vriendin loopt te geilen.
Mag ik daar ook een kaal poesje aaien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel eens eentje geaaid in het asiel waar mijn mama werkt.Verbaasde ik mezelf ook over
Geen ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik daar ook een kaal poesje aaien?
Hoe oud is daar die receptioniste? want dan vraag ik het even aan haarquote:
ouder dan mijn mamaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe oud is daar die receptioniste? want dan vraag ik het even aan haar
Veel plezier Aldoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn mama wordt 60 in december
damn.... i feel old
Haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai
Weet je wat ik net tegenkwam?Een schatkaart!? Was het een schatkaart!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een schatkaart!? Was het een schatkaart!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent de schat he?
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Desi (40) opzoek
Nou nou, wat staat er nu weer op de stoep.
Ik ben nog geen 25, misschien iets voor jou mur?
Jah, wel lekker kontjeh mwoahhhhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je die link bekeken?postuur: normaal en dan een foto van een dikke reet
!!!!!!!!!
Dat is zo. Maar het was wel een beetje gelukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik zei het toch.
Waarom was het geluk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het was wel een beetje geluk
Gefeli meis.quote:
Dat komt.gewoon door de fotoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je die link bekeken?postuur: normaal en dan een foto van een dikke reet
!!!!!!!!!
Weet je wat ook saai is? Vrije en gebonden energie uitleggen.quote:
Inderdaad, ik zou er wel een kunstje op kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt.gewoon door de foto. Dat is echt geen dikke reet.
The fuck?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je 13 vragen goed moest hebben bij gevaarherkenning en ik had er ook precies 13
Wheehehehe. Gevaarherkenning vond ik ook moeilijk ja. Wazige foto's en ik kon geen logica ontdekken in hun redenaties. Maar goed. Deze stap is gezet. Nu je praktijk en dan op kamers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je 13 vragen goed moest hebben bij gevaarherkenning en ik had er ook precies 13
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou er wel een kunstje op kunnen.Al was ze de laatste vrouw op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Goed plan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheehehehe. Gevaarherkenning vond ik ook moeilijk ja. Wazige foto's en ik kon geen logica ontdekken in hun redenaties. Maar goed. Deze stap is gezet. Nu je praktijk en dan op kamers.
Vervolgens dikke party's bij jou thuis met drank en drugs en metal
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al was ze de laatste vrouw op aarde
Ik ben geen hater hoor, maar bleh.. Broertje is werken dus kan geen coop games doen en alles..quote:
En online gamen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen hater hoor, maar bleh.. Broertje is werken dus kan geen coop games doen en alles..
Inderdaad, en mijn halve blindheid en schermen ver weg hielpen ook niet meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheehehehe. Gevaarherkenning vond ik ook moeilijk ja. Wazige foto's en ik kon geen logica ontdekken in hun redenaties. Maar goed. Deze stap is gezet. Nu je praktijk en dan op kamers.
Vervolgens dikke party's bij jou thuis met drank en drugs en metal
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou er wel een kunstje op kunnen.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Piraten. Genoteerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en mijn halve blindheid en schermen ver weg hielpen ook niet mee
Gelukkig hadden de andere vragen geluid, daar had ik maar 2 fouten in gemaakt.
Sowieso
Het thema is piraten, ik zeg het maar vast
* magnetronkoffie gooit bal terugquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
* magnetronkoffie gooit bal terug
Dit is saai
Ik ga maar even koffie zetten!
Lust je ook een bak?
Dankjewelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
* magnetronkoffie geeft kt een bak koffie
Alsjeblieft!
Kzal jou ff kleuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer dat je geen gekleurde letters kunt maken op fok
Piratenparty?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso
Het thema is piraten, ik zeg het maar vast
Jouw grap wordt oud.quote:
quote:
KT wel, met z'n babyhuidje.quote:
Wie?quote:
Alles boven de 20 is over de houdbaarheidsdatum.quote:
Kut. Moet ik toch iets jongers hosselen dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is over de houdbaarheidsdatum.
Kan ik wel eerder met pensioen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ook hoor, net 21 kom op zegRuilen?
Weet je dat zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is over de houdbaarheidsdatum.
Dat is Jude.quote:
G.I. Joequote:
Broederquote:
Ik ken m'n plek wel weer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut. Moet ik toch iets jongers hosselen dan.
En is het verschil tussen jou en Kaneel minder grootquote:
Had dan Joe le taxi gezegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
SING A SAD SONG
AND MAKE IT BETTER
gvd, moet ik dan alles zelf doen.
Geen commentaar.quote:
Dan ben ik ouder dan hem. Dan voel ik me echt stervende.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En is het verschil tussen jou en Kaneel minder groot
Kan ik weer jonge chickies hosselen ipv dat er met me geflirt wordt door vrouwen van 40+
Hoi, neuken?quote:
En nu kun je wel lief zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er iemand van die lieve zachte wangetjes heeft ben jij het wel hoor
Kaneel is ouder dan ik toch? 83? ik ben van 84quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik ouder dan hem. Dan voel ik me echt stervende.
Mokka.quote:
Hij is van 86.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel is ouder dan ik toch? 83? ik ben van 84
Weet niet meer, mag ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu kun je wel lief zijn.
Heb jij mijn wangetjes ooit aangeraakt dan?
Ik weet dat ik geen jonge god meer ben, maar dit slaat wel alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel is ouder dan ik toch? 83? ik ben van 84
NSB, NSDAP, GESTAPO, SS ALLESquote:
Als ik door jouw krulletjes mag woelen.quote:
Okay, vanavond 7 uur, onder het viaduct.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik door jouw krulletjes mag woelen.
Juistquote:
Welk viaduct? Ik ben niet van hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, vanavond 7 uur, onder het viaduct.
Hoax, jouw gehucht heeft geen viaduct.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, vanavond 7 uur, onder het viaduct.
Hot chocolate and whipped cream.quote:
Newbiequote:
Is het daar niet koud trouwens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |