Lekker G, money getten alles.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
Groene en paarse air max patta en homegrowns gekocht voor 100 p/s.
[ afbeelding ]
Jwz brada YMCMBquote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lekker G, money getten alles.
Ik ga nu rellen in london
Mooi dat je er blij mee bent. Ik zag ze laatst liggen bij Nike geloof ik. Sowieso is de retro een nogal uitgeklede versie van het origineel, die hadden een pompsysteem ingebouwd. Verder is de retro air unitdinges van de 180s van vandaag ongeveer 1/3 kleiner dan de originelen, dat helpt ook niet mee. OGs waren echt imposante schoenen, deze retro's zijn echt lullige pielschoentjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef Esje-lief het volgende:
Lang geleden dat ik nieuwe sneakers heb gekocht, maar toen ik deze op Twitter langs zag komen moest ik ze hebben! Trotse eigenaar van Nike air force 180 glow in the dark.. zal v de week een wivah maken..
Ik doe daar ook niet aan hoor. Vind het juist wat fijner als m'n broek wat over de schoenen heen valt ipv er zo op staat zeg maar als bij een pinroll etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef Modus het volgende:
Ik heb Speed Turfs, die draag ik echt niet anders dan AM1s ofzo. Maar ja ik doe ook niet aan pinrolls en dat soort shizzle.
dat is vaak met GR's, over een paar maanden/jaren worden mensen pas wakker. Kijk maar naar de vorige pagina met o.a. de AM1 Black Smoke, mensen slapen op de normale CW's.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Modus het volgende:
Vandaag binnen gehad.
[ afbeelding ]
Niks collab, niks wovenpaardenpenishaarshit waarvan je over 5 jaar denkt 'what the hell was I thinking'. Gewoon een subtiele cw met mooi suede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Klopt. Ik wil deze nog halen denk ik:quote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is vaak met GR's, over een paar maanden/jaren worden mensen pas wakker. Kijk maar naar de vorige pagina met o.a. de AM1 Black Smoke, mensen slapen op de normale CW's.
Kan ook deels veroorzaakt worden omdat de bovenste schoen een kleinere maat lijkt te zijn zo op het eerste oog.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef SHOOOTO het volgende:
shape van de bovenste AM1 is raar vergeleken met de onderste. Midsole lijkt zo groot en banaan-achtig.
Volgens mij ligt die cw nog in een vaag sneaker outlet in centrum Den Haag.
Waar zou die zitten? Bestel hem denk ik online maar nog nooit van een outlet gehoord in NL eik.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef SHOOOTO het volgende:
shape van de bovenste AM1 is raar vergeleken met de onderste. Midsole lijkt zo groot en banaan-achtig.
Volgens mij ligt die cw nog in een vaag sneaker outlet in centrum Den Haag.
op de grote markt in Den Haag, zit op de hoek van concrete en baretta.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar zou die zitten? Bestel hem denk ik online maar nog nooit van een outlet gehoord in NL eik.
ik heb de donker grijze versie.. Ik vind het niet echt lullige piel schoenen. Ze zijn aardig aan de maat.. Maar als je ze vergelijkt met de voorganger snap ik je..quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Mooi dat je er blij mee bent. Ik zag ze laatst liggen bij Nike geloof ik. Sowieso is de retro een nogal uitgeklede versie van het origineel, die hadden een pompsysteem ingebouwd. Verder is de retro air unitdinges van de 180s van vandaag ongeveer 1/3 kleiner dan de originelen, dat helpt ook niet mee. OGs waren echt imposante schoenen, deze retro's zijn echt lullige pielschoentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de retro:
[ afbeelding ]
Laat ze naar Groningen of Rotterdam (desnoods Amsterdam) komen. Dan heb ik er ook wat aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 04:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Voor Vault, AAW en anderen: morgenochtend 9 uur begint de kaartverkoop voor Alt-J in tivoli.
Mochten jullie dit niet al weten natuurlijk
quote:Today we can give you a first official look at the future of the Air Force 1 – the Nike Lunar Force 1, where the brand adds Lunarlon cushioning and Hyperfuse construction to the iconic basketball sneaker.
With the addition of the new technologies, the shoe performs better and becomes much lighter. Even though the Lunarlon technology has been added to the mid and outer sole, there is still a Zoom Air Unit placed in the heel of the sneaker. Subtle other details include a slimmer toe box and a trimmed rubber outer sole, as well as an interior bootie.
The Nike Lunar Force 1 will be released on December 12, 2012, at select global Nike Sportswear locations.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: highsnobiety
http://www.all4sneakers.com/index.php?p=aboutusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Modus het volgende:
Wel gehoord maar geen idee waar ze zitten, op Lelystad ofzo na.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef SHOOOTO het volgende:
The Nike Lunar Force 1 – Official First Look
[..]
[ afbeelding ]Yup, zo ga ik de AF1 ook nog lekker vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |