Ik bedoel niet eens dat het materiaal hard achteruit gaat. Ik heb meer dat ik dit soort spul op wivahs er dope uit vind zien, maar het zelf vrij snel zat ben. Het slijtage probleem heb ik ook niet meer. Heb nu 30-40 paar (moet een keer tellen, maar de helft staat in Amsterdam) en draag echt alleen in het weekend sneakers. Gemiddeld dus 2.5 dag per schoen per jaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef acbs2 het volgende:
Heb maar 1 paar voeten. Als mn kast klaar is ergens begin december zal ik paar pics droppen, dan begrijp je mss waarom deze niet zo snel erop achteruit zullen gaan
Gast is wel beetje shaddy, of ben ik gek? Lijkt meer een reseller met die hoeveelheid verschillende maten, en daarnaast verkoopt hij een enorme hoeveelheid andere shit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef Atta-boy het volgende:
Maar playstations, what the dunks, livestrong af'1's, cigars, air mags en zulk soort spul zie je niet elke dag op marktplaats voorbij komen![]()
Denk dat die gast ook serieus ziek veel moeite heeft moeten doen en flink wat uit heeft moeten geven om zo'n collectie te hebben. Prijzen slaan wel helemaal nergens op. 6500 euro voor die mags, op die veiling gingen ze aan het einde toch voor $2000 ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop dat het lukt mate.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn echt heel nice on foot man. Damn.
Als alles door gaat heb ik zo de steal van het jaar, post ze als ik weet of de deal doorgaat.
Deze ooit een halve maat te klein gevonden in de sale bij 24/7.quote:
Zijn tof ja. Zoek ze nog in een US 7 - 8.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Deze ooit een halve maat te klein gevonden in de sale bij 24/7.
Baal weer dat ze niet pasten nu ik deze pic zie, erg nice vault
Heel lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef acbs2 het volgende:
Vond ze er on-foot er erg dope uitzien en ben een sucker voor flyknit kicks. Gister paarse flyknits van mn vriendin binnen gehad, echt moeilijk hard die krengen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer pics hier: http://sneakernews.com/20(...)er-release-reminder/
<3, ik heb nu echt zin in die releasequote:
Van die bricks and mortar pack bedoel je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef xSanjay het volgende:
[..]
<3, ik heb nu echt zin in die release! Verwachten jullie dat mensen gaan campen? En wat is de RP, iets van 150?
Uhuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Van die bricks and mortar pack bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |