zijn gundams... Moest zo hard lachen om die black moses tee. Gelijk maar mee genomen. Trui is duur maar wel lekker kwaliteitje.quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Black moses tee![]()
Wat zijn die dingen rechts btw?
Ik verwacht binnenkort ook een supreme pakketjeis iig al shipped nu.
Waar ben je allemaal langs geweest eigenlijk?quote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef vault_tec het volgende:
off topic maar aangezien hier 2 gasten ook hard gaan op supreme: London pick ups. Aan schoenen lag er vrij weinig.
[ afbeelding ]
Heel jouw lijstje en de bape store. Verder in soho geweest voor dover street market. Die winkel is absurd. Cheapste wat ik gezien heb was 800 pond olvgens mijquote:Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal langs geweest eigenlijk?
Dover Street Market kan je inderdaad links laten liggen, is meer voor rijke Russen. Mooi dat je de hele lijst gehad hebt, was 1948 nog wat?quote:Op maandag 5 november 2012 13:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heel jouw lijstje en de bape store. Verder in soho geweest voor dover street market. Die winkel is absurd. Cheapste wat ik gezien heb was 800 pond olvgens mij
Wel decent. Heb op supreme en bape na vluchtig gekeken.quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dover Street Market kan je inderdaad links laten liggen, is meer voor rijke Russen. Mooi dat je de hele lijst gehad hebt, was 1948 nog wat?
Hard gerend? Haha, geinig. Ik besteed meer tijd aan Footpatrol en The Hideout, Bape ben ik nog niet eens geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wel decent. Heb op supreme en bape na vluchtig gekeken.
vriend met wie ik was is helemaal japan en bape fan. voor de rest gerend ja. Zo veel te doen daar en zo weinig tijd.quote:Op maandag 5 november 2012 13:25 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hard gerend? Haha, geinig. Ik besteed meer tijd aan Footpatrol en The Hideout, Bape ben ik nog niet eens geweest.
Volgende keer een fiets meenemen...quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vriend met wie ik was is helemaal japan en bape fan. voor de rest gerend ja. Zo veel te doen daar en zo weinig tijd.
betalingen als gift geeft je geen recht op PayPal Protection, mocht er iets misgaan tijdens de transactie.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Bajskorv het volgende:
Gozers, wat is het verschil tussen een trade via Paypal of via Paypal "as a gift"? Ik begrijp dat het laatste goedkoper is, maar hoe zit het met de risico's? Kan paartje Pink Devils in mijn maat krijgen...
Aha, maar het scheelt hem weer 4%? Hm, lastig. Ben nog niet echt enorm vertrouwd met centen over maken naar figuren op ebay, ben wat wantrouwig van nature. Maar goed, anders kom ik nooit aan die Pink Devils...quote:Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
betalingen als gift geeft je geen recht op PayPal Protection, mocht er iets misgaan tijdens de transactie.
Ik ook niet, soms kan het niet anders. De 4% zou ik gewoon betalen, scheelt je weer het gezeur met mogelijke claims enzoquote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Aha, maar het scheelt hem weer 4%? Hm, lastig. Ben nog niet echt enorm vertrouwd met centen over maken naar figuren op ebay, ben wat wantrouwig van nature. Maar goed, anders kom ik nooit aan die Pink Devils...
Yup, ik gun hem de 10% van ebay wel, die 4% lijkt me net wel zo fijn. Nu kijken hoe laag hij wil gaan, zijn auction leverde hem niks op...quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms kan het niet anders. De 4% zou ik gewoon betalen, scheelt je weer het gezeur met mogelijke claims enzo
Deze...quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
Zou idd niet als gift betalen.
Welke schoenen wil je kopen btw?
Ik twijfel of je die nog voor retail gaat vinden... Als je ze in 11 tegen komt, weet je aan wie je ze kwijt kunt...quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn erg nice idd als ik die nog eens voor retail tegenkom wil ik ze wel
Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
. Moest zo hard lachen om die black moses tee.
Hm, heb ze sinds ze uit kwamen eigenlijk voor rond de 500-600e zien doen... Beetje too much.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
tijdje terug gingen die rond retail geloof ik. Laat je wel weten als ik ze ooit tegenkom in je maat.
Vergeet 9,5 niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
tijdje terug gingen die rond retail geloof ik. Laat je wel weten als ik ze ooit tegenkom in je maat.
Well played.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik hoor jou wel als iemand met een kankervleermuisjes shirt loopt omdat ie het grappig vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |