abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118887444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.
pi_118896329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.
Je hoeft niet noodzakelijkerwijs vanaf een mobiel te twitteren natuurlijk. Ik volg haar al langer en als ze niet mag twitteren meld ze dat altijd en dan komen de berichten tijdens een onderbreking.
Don't you love her madly?
  Moderator dinsdag 6 november 2012 @ 21:11:52 #228
184769 crew  Deisyy
pi_118907456
Ik dacht altijd dat ze met een iPad op schoot in de rechtzaal verslag zat te doen via Twitter...... en dat denk ik nog steeds :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118911007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:25:01 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118916975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werk
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118924825
quote:

Vaker dan in de P.C. Hooftstraat wordt Estelle Cruijff tegenwoordig gespot op een paard! Niet alleen is deze nieuwe hobby een soort therapie, een manier om bij te komen van een meer dan bewogen periode; het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.

Onder de rook van Amsterdam heeft de 34-jarige de smaak inmiddels flink te pakken gekregen. Als een ervaren amazone rijdt Estelle door de bak achter het huis van vrienden. Dochter Joëlle en zoon Maxim gaan vaak mee; maar soms rijdt Estelle ook in haar eentje, om alle emoties van de laatste tijd een plek te geven.

De emotionele achtbaan waarin Estelle belandde, begon 6 juni, toen zij Ruud Gullit aan de keukentafel vertelde van hem te willen scheiden. Doordat hij in de weken daarvoor ’maatregelen’ had getroffen om te horen wat thuis werd besproken als hij er niet was, bleek hij er als een volleerd ’007’ op te zijn voorbereid. In het korte scheidingsgesprek viel tussen de twee echtelieden ook voor het eerst de naam van de 27-jarige kickbokskampioen Badr Hari, die deze zomer het nieuws zou gaan beheersen. Na de zware mishandeling in de Sensationzaak zitten Badr en medeverdachte Y. al sinds juli in voorarrest. Trouw bezoekt Estelle haar vriend op alle toegestane bezoekuren in de gevangenissen van, eerst, Nieuwegein en nu Zoetermeer.

Verslag

Maar met het oog op alle te verwachten media meed zij afgelopen vrijdag de eerste zittingsdag in de Amsterdamse rechtbank. Estelles van oorsprong Kroatische moeder Jadranka was er wel, en bracht haar later uitvoerig verslag uit van de gebeurtenissen tijdens de ultralange pro-formazitting. Tegen vijven, na een zitting die om negen uur ’s morgens was begonnen, grapte rechter F. Wieland tegen Badr: „U ziet eruit zoals ik me voel!”

Vrijdag gaat de zaak verder en zal de rechtbankpresident zeker ook van Badr Hari zelf willen weten hoe hij aankijkt tegen de gebeurtenissen in de ArenA-nacht. Hoe dan ook, Estelles nieuwe hobby is een serieuze voorbereiding om straks, na het uitzitten van zijn straf, haar leven met Badr anders te gaan inrichten. En haar nieuwe hobby geeft haar kracht; 1 pk om precies te zijn!

Evert Santegoeds

bron

Mooi dat ze zo de spanning kwijt raakt, dan kan ze een dezer dagen alsnog een verklaring afgeven.
pi_118924900
Fijn te lezen dat het zo goed met haar gaat.. Ze mist gewoon haar paardelul! Met haar zweepje in der hand.
  woensdag 7 november 2012 @ 08:51:38 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118925088
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef GJonline het volgende:
Fijn te lezen dat het zo goed met haar gaat.. Ze mist gewoon haar paardelul! Met haar zweepje in der hand.
:D _O-
  woensdag 7 november 2012 @ 09:22:18 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_118925610
'Pronken' met het feit dat je een vriend van Badr Hari bent is ook niet echt slim meer these days ;).

Vanaf 06:00 min:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1302536
  woensdag 7 november 2012 @ 09:23:33 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118925640
paardenmeisjes ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 7 november 2012 @ 09:24:39 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118925662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.
Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118927725
quote:
Henny Cruijf: 'Eigen keus' van Estelle als ze met Badr trouwt

Henny Cruijf, de vader van Estelle Cruijf, heeft zich weer uitgelaten over de liefdesrelatie van zijn dochter met kickbokser Badr Hari. Henny kan wel begrijpen dat Estelle in een vroeg stadium beslag heeft laten leggen op de bezittingen van haar ex Ruud Gullit. Daarnaast ziet hij haar niet snel in het huwelijksbootje stappen.

Ruud heeft sinds kort een relatie met de Mexicaanse Maggie. 'Nu hij een vriendin heeft, weet je nooit wat er in de toekomst kan gebeuren. Estelle wil blijkbaar geen risico lopen. Ze eist volgens mij geen geld - ze ziet dit meer als een garantie', vertelt Henny aan Story.

Het weekblad weet ook te melden dat 'kringen rondom Estelle' fluisteren dat Badr de blondine ten huwelijk heeft gevraagd. Daarover zegt Henny: 'Ik kan het wel niet leuk vinden als Estelle met Badr zou trouwen, maar uiteindelijk is het haar keus'. Over een vermeend huwelijk heeft Henny zo zijn twijfels. 'Overigens twijfel ik er zelf aan of ze wel zal gáán trouwen. Ze is mijn dochter en haar goed kennende, lijkt het mij reëler dat ze op dit moment probeert in te schatten hoe haar toekomst er zal gaan uitzien', gaat hij verder.

Om de commotie rondom Badr een beetje te doen vergeten stort Estelle zich op haar hobby paardrijden. Volgens De Telegraaf rijdt ze als een ervaren amazone door de bak achter het huis van vrienden in Amsterdam.

Wat Estelle doet als Badr veroordeeld wordt, weet ze niet, zo liet ze eerder weten. 'Dat is nog niet aan de orde. Ik blijf achter hem staan'.
bron
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 10:51:32 #238
43556 miss_dynastie
pi_118927904
quote:
het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.
Wat fijn dat haar nieuwe leven een leven mét aandacht voor de kinderen wordt :+
  woensdag 7 november 2012 @ 10:55:23 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118928057
Wat verschrikkelijk stom van haar dat ze weer een interview/poseersessie doet terwijl ze niet in staat zou zijn een verklaring af te leggen.

Ik vraag me af of ze met Bram overlegd heeft of ze weer een Telegraafpagina met Evert mocht vullen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 7 november 2012 @ 11:07:13 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_118928423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Leandra het volgende:
Wat verschrikkelijk stom van haar dat ze weer een interview/poseersessie doet terwijl ze niet in staat zou zijn een verklaring af te leggen.

Ja maar ze heeft het zo zwaar. Dit is voor haar ontspanning. Dat is heel wat anders dan je moeten verantwoorden voor de autoriteiten hoor. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 november 2012 @ 11:13:51 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118928573
Therapeutisch paardrijden. Dat organiseren ze toch ook voor andere geestelijk niet helemaal capabelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 november 2012 @ 12:08:30 #242
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118930465
Wel kunnen paardrijden, maar niet kunnen getuigen.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:14:16 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118930656
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.
Thnx, ik loop een beetje achter, ik vind twitteren via de telefoon al zo hip dat ik het niet doe :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2012 @ 12:16:41 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118930748
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef Copycat het volgende:
Therapeutisch paardrijden. Dat organiseren ze toch ook voor andere geestelijk niet helemaal capabelen?
Ja, manege zonder drempels.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118931992
Gaat die verklaring van Estelle nu nog gegeven worden voor een bepaalde datum, of kan ze er met dit toneelstukje helemaal onderuit komen?
pi_118932110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Vreemde laatste alinea. Ze weet dan toch wel wat ze doet, namelijk achter hem blijven staan?
pi_118932303
11:30 07-11-2012 Dossier Lifestyle
Evert Santegoeds blijkt naast interviewer ook adviseur Badr Hari
Wie afgelopen week in de pro-formazitting van Badr Hari in de rechtszaal zat, kan niet ontgaan zijn dat de kickbokser op steun kon rekenen van Leon de Winter en Yves Gijrath. Maar ook Telegraaf- en Shownieuws-coryfee Evert Santegoeds roert zich als media-adviseur van Badr Hari, zo blijkt uit stukken die we vandaag ineens op ons bureau vonden.

Slechts enkele dagen na de bloederige mishandeling van zakenman Koen Everink vraagt Santegoeds, die zichzelf in een verhoor met de politie het liefst Sterrenkundige noemt, de bevriende marketingstrateeg Adrianus Theeuwes om mee te denken over een mediastrategie die de schade voor vechtsporter Badr Hari en diens nieuwe vriendin Estelle Gullit kan beperken. Theeuwes schetst vervolgens twee scenario’s: Onvoorwaardelijke Liefde en Tegenaanval . Leest u even mee? In Onvoorwaardelijke Liefde wordt besproken hoe Estelle haar nieuwe vriend kan presenteren als de man die zij zo lang miste , als een family man die leuk met kinderen is , en hoe ze in de relatie een hele andere kant van Badr heeft leren kennen. Bij Tegenaanval wordt geopperd om vooral Everink in kwaad daglicht te zetten, die op Sensation geheel dronken en doorgesnoven mensen in de skybox zou hebben beledigd en gestompt (Leon de Winter, kom er maar in! ) en waarbij Badr fijne oneliners uit zou kramen als: 'Denk je echt dat ik de liefde op het spel zou zetten door een man invalide te slaan? En dan waar zij bij is?'

Theeuwes adviseert in een door Santegoeds doorgestuurd document voor scenario 1 te gaan. En daar werkt Santegoeds vrolijk aan mee. Ook vandaag weer, als hij in De Telegraaf schrijft hoe Estelle alle zorgen van zich af zet door lekker op een paard te gaan zitten.

Deze vrijdag buigt de rechtbank zich opnieuw over de verlenging van het voorarrest van Badr Hari, die financiële schade lijdt door zijn voorarrest. Mr. Miljonair Yves Gijrath, eigenaar van het merkrecht Badr Hari, heeft al advocatenkantoor Van Diepen en Van der Kroef laten berekenen dat de schade voor Badr Hari tussen de $1,6 en $2,6 miljoen zal uitvallen wanneer zijn voorarrest wordt verlengd, en dat is nog exclusief televisierechten. Immers, Hari moest al verstek laten vergaat bij een gevecht op 14 oktober 2012 in Japan (waardoor hij de wedstrijdpremie van $300.000 niet krijgt uitgekeerd). En ook is het maar de vraag of hij op 26 december 2012 aan het Wereldkampioenschap in New York mee kan doen.

Bron: http://www.quotenet.nl/Ni(...)seur-Badr-Hari-43067
  woensdag 7 november 2012 @ 13:59:51 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118934432
Evert Suckup. Als-ie maar als eerste primeurtjes kan scoren :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118934802
quote:
13s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
Evert Suckup. Als-ie maar als eerste primeurtjes kan scoren :')
Yep! Blehhh wat istie eng!!
pi_118935991
quote:
Vader Henny herkent Estelle niet meer van onze redactie
AMSTERDAM - Henny Cruijff maakt zich ernstige zorgen om zijn dochter Estelle.

Estelles stess om het feit dat Badr Hari in de gevangenis zit en verdacht wordt van acht geweldsdelicten, begint zijn tol te eisen. Van het altijd zo glamoreuze voorkomen van Estelle is volgens vader Henny weinig meer over.

"Ik vind dat ze er wel erg slecht uitziet. Dat was ook wel te verwachten. Er is meer gebeurd dan ze had ingeschat. Het gaat allang niet meer over die vechtpartij in de ArenA waar ze bij was. Zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten", zegt Henny in Story.

"De afgelopen periode heeft haar zo te zien geen goed gedaan. Je ziet dat het aan haar vreet. Ik herken soms mijn eigen dochter niet meer."

Zorgen maken, ja ja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')