Beste FOK!kertjes.
Supermarktketen PLUS is weer gestart met een actie waarbij je kan sparen voor een boodschappenpakket. Voor 1 pakket heb je 60 zegels nodig en deze zegels krijg je bij elke 10 euro en bij sommige actie artikelen.
60 zegels zijn best veel en daarom wil ik graag de zegels centraal inzamelen voor FOK!kers die een boodschappenpakket twv 40 euro goed kunnen gebruiken. Ik heb hier contact over gehad met Liesje1979 en Cat22 onze lieftallige mods en die zijn er mee akkoord.
Dus ben jij eigenlijk altijd zo 1 die nee bedankt zegt tegen dergelijke acties zeg dan nu voor de verandering: ja graag! Je kan alle zegels in 1 keer naar mij versturen tot halverwege januari.
De pakketten kunnen op 2 dagen eind januari opgehaald worden dmv van een voucher die verkregen is dmv het inleveren van 60 zegels.
We hebben dus nog flink de tijd en ik ga er vanuit dat ze ook niet uitverkocht kunnen raken.
Hoe de pakketten tzt verspreid worden zien we dan wel, dat ik bijvoorbeeld alle pakketten ophaal bij de PLUS en ze daarna verspreid (handig voor de mensen die geen PLUS in de buurt hebben) of dat de mensen die wel een PLUS in de buurt hebben een volle spaarkaart krijgen. Dat loopt wel los...
Dus verspreid het nieuws, boodschappenpakketzegels inzamelen doen we hier