Ik ook... weel enthousiast na het zien van dat gifje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Binnenkort maar weer eens de Evil Dead films terugkijken..lang geleden
Ha Ha Ha. No.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Tof gifje!
Die is toch van The Cabin in the Woods hè?
Ha ha
Denk dat dat heeeel ironisch bedoeld was...quote:
I know. Zie de PI. En de TT.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Denk dat dat heeeel ironisch bedoeld was...![]()
(zie de leuke conversatie hierover op het vorige deel)
Same here. Lekker ouderwets lachen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Binnenkort maar weer eens de Evil Dead films terugkijken..lang geleden
die musical (en soundtrack) is ook te downloadenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
I know. Zie de PI. En de TT.![]()
Hier, nog een gifje.
[ afbeelding ]
WTF, er is een musical:
Er is zeer zeker een musical!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hier, nog een gifje.
[ afbeelding ]
WTF, er is een musical:
Gaaf! Ik ga kijken. Behalve horror hou ik ook van musicals.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die musical (en soundtrack) is ook te downloadenik heb hem ook (wat niet verwonderlijk is daar ik iets van 25 dvd's/blu ray's/hd-dvd's heb van de Evil Dead Trilogy
)
Hier ben ik zo benieuwd naar als King fan zijnde!quote:
Jaah ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hier ben ik zo benieuwd naar als King fan zijnde!Ook erg benieuwd naar 'Lords Of Salem' van Rob Zombie!
En ik dacht dat ik veel dvd's/blu-rays had van Evil Dead... Damn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die musical (en soundtrack) is ook te downloadenik heb hem ook (wat niet verwonderlijk is daar ik iets van 25 dvd's/blu ray's/hd-dvd's heb van de Evil Dead Trilogy
)
Heerlijk lugubere poster.quote:
Och shit ja, jij hebt 't topic geopend hier, haha!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hier, nog een gifje.
[ afbeelding ]
WTF, er is een musical:
Yup, is (voor sommige mensen soms nodeloos) schokkend maar ik vind het een goede film. Buiten het schokkende aspect om is het in audiovisueel opzicht ook best indrukwekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:03 schreef Armageddon het volgende:
Iemand deze gezien?
http://cinema.blog.nl/rec(...)ensie-a-serbian-film
vet plaatje!quote:
De enige film waar ik me niet toe kan zetten... Iets met gevoelig moederhartje enzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Yup, is (voor sommige mensen soms nodeloos) schokkend maar ik vind het een goede film. Buiten het schokkende aspect om is het in audiovisueel opzicht ook best indrukwekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |