SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh. Had meer van jou verwacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf wachten, ieder moment nou.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, maar nee, echt niet.
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet voldoe aan je verwachting.
Wat is 'dit' ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oke.. dit eindigde sneller dan verwacht.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarik Akin liedjes, wist niet dat zij dat zong, deze is wel leuk.
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.quote:
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jouquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw gewoonte om discussies aan te gaan en door te en door te gaan en door te gaan en vooral je gelijk te halen.
Het lukt je niet echt vind ik.
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb veel discussies gevoerd op FOK!, nog nooit een met jou
hehequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dan zal je deze niet missen![]()
Haar dans![]()
Gewoon jezelf zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, laat ik het een andere benaming geven, hoe noemen we dit? Wat jij deed wat muggeziften en mierenneukerij. Wat deed ik, volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |